MuscleMeat

Het grote playstation 3 topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

PSN : xkocer

Speel vaak zombies :p
 
Playstation home, trollers paradise :roflol:
 
Rond 8 is prima..
 
Call of the Dead?:rolleyes:
 
Dies pittig :p ken wel een glitch
 
Hoe doe je die andere zombie maps unlocken zoals Sharila ofzo? Moet je die downloaden of opniew kopen?

heb nu alleen Kino, Five en DOA unlocked.
 
Kopen, of je kan delen dan krijg je hem gratis ;)
 
Glitch bij de lighttower? dan issie niet zo heel moeilijk. ronde 30 met 2 man ;)

Nee niet daar ;) vlakbij de deur waar de ak zit. Zombies kunnen je niet raken :p
 
Hoe doe je die andere zombie maps unlocken zoals Sharila ofzo? Moet je die downloaden of opniew kopen?

heb nu alleen Kino, Five en DOA unlocked.

+1

Pff daarnet kino gespeeld, we waren maar gestart met 3, die ene liep maar wat rond en de andere bleef gewoon staan :D
Tot 12 geraakt op mijn eentje, not easy...
 
Kopen, of je kan delen dan krijg je hem gratis ;)

Wil je zo een potje doen dan lighttower? Als jij hem met mij kan delen hehehehe

mijn is tot ronde 32 gekomen zonder glitch, ik ben ook een keer tot 64 gekomen met glitch maar die is niet geupdated fuuuuu
 
Wil je zo een potje doen dan lighttower? Als jij hem met mij kan delen hehehehe

mijn is tot ronde 32 gekomen zonder glitch, ik ben ook een keer tot 64 gekomen met glitch maar die is niet geupdated fuuuuu

Wil ook wel eens een nieuwe map spelen.
 
kino kan je easy solo tot round 20 ofzo, dan wordt het pittig.

Gewoon pistol houden en die updaten, meteen naardat je power aanheb gezet juggernaut kopen en dan is het easy peasy zelfde weg steeds volgen en hopen dat je teammaat niet jouw in de weg loopt.
 
Jaa hoor kan je meteen alles downloaden :) ook die andere maps.

Alleen hoe vraag ik me ww?
 
Kijk, ik wil hem wel met je delen, dan moet ik mijn wachtwoord + psn id geven. Alleen weet ik mijn ww niet. Hoe vraag ik die op zodat jij mappacks kan downloaden :p
 
Back
Naar boven