MuscleMeat

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi

Bezoekers in dit topic

Goed gedaan:D:D mooie press:D
 
Zoww...tis me vandaag wel bijna 20x in de rug geschoten, een paar keer bijna door de benen heen gezakt. Gisteren heb ik iets verdraaid in mn rug ofzo, dus ff rustig aan doen...
Ik heb dat al wel vaker gehad, omdat de hypermobiliteit ook in mn rug zit, wil er nog wel eens een werveltje verdraaien of iets dergelijks, maar is not nice.
 
ik heb hetzelfde (hypermobiliteit) het is apart voor een man maar ik kan behoorlijk achteruit leunen bij sommige oefeningen en het is idd niet altijd prettig daarna. De chiro heeft me er wel wat bij geholpen. De sportmasseur nog het meest door de spanning in de rugspieren onder controle te houden. De foamroller is mijn dagelijkse hulp.
 
Irritant is dat... M'n vriend is ook hypermobiel, z'n schouder gaat bijna elke dag wel een keer uit de kom, heb jij daar ook last van Naomi? Lijkt me vooral irritant met vechten?
 
ik heb hetzelfde (hypermobiliteit) het is apart voor een man maar ik kan behoorlijk achteruit leunen bij sommige oefeningen en het is idd niet altijd prettig daarna. De chiro heeft me er wel wat bij geholpen. De sportmasseur nog het meest door de spanning in de rugspieren onder controle te houden. De foamroller is mijn dagelijkse hulp.
Bij mij helpt alleen de chiro als het vanzelf niet oplost. Ik heb mn rug vandaag zelf al een paar keer gekraakt, en 't kraakte echt van alle kanten. Ik hoop dat het vanzelf weer weggaat.

Irritant is dat... M'n vriend is ook hypermobiel, z'n schouder gaat bijna elke dag wel een keer uit de kom, heb jij daar ook last van Naomi? Lijkt me vooral irritant met vechten?
Mn chiropractor heeft eigenlijk ook gezegd dat ik eigenlijk niet moet thaiboksen, omdat je lichaam steeds klappen krijgt en zeker mn rug kan daardoor weer uit 't gareel raken. Schouder heb ik eigenlijk nog nooit last van gehad, behalve een paar maanden geleden waar het ineens leek alsof hij er heeeeeeeeeel even uitsprong. Maar dit weet ik niet zeker, het voelde iig niet prettig.
 
Lijkt me niet prettig die hypermobiliteit, maar waarschijnlijk kan je daar niet echt iets tegen doen he?
 
Oké, ik ga even gemeen doen:o is het niet dat je lichaam moet wennen aan de zware training? weet je zeker dat het hypermobiliteit is? ik denk dat het morgen al een stuk beter is:D, het kan zijn netzo als je pols, er moet een soort sterkte in komen.
 
Oké, ik ga even gemeen doen:o is het niet dat je lichaam moet wennen aan de zware training? weet je zeker dat het hypermobiliteit is? ik denk dat het morgen al een stuk beter is:D, het kan zijn netzo als je pols, er moet een soort sterkte in komen.
Weet ckr dat dit geen gewenning van het zware trainen is, aangezien ik dit al veel vaker heb gehad. Het is ook geen pijn in de spieren, maar bij verkeerde bewegingen schiet er gewoon echt een pijn door mn rug en benen heen, waardoor ik door mn knieën knik.

Hypermobiliteit is misschien niet de oorzaak, maar een bepaalde beweging/houding die ik gemaakt heb maar door de hypermobiliteit kan het sneller fout gaan.
 
oké ga ik weer gemeen doen, dus moet je je spieren nog verstevingen zodat het minder vaak voorkomt. Je spieren kunnen het dan goed opvangen, waardoor je hypermobiliteit beter kan opvangen:D

Ik wil het zeker niet beter weten, maar ik merk steeds vaken dat een hele goede sterke basis toch veel moeilijker is dan dat men zegt:D

zo ik laat je nu met rust:D:D:D
 
Irritant is dat... M'n vriend is ook hypermobiel, z'n schouder gaat bijna elke dag wel een keer uit de kom, heb jij daar ook last van Naomi? Lijkt me vooral irritant met vechten?

Hahaha dus je kunt het niet al te hard doen met hem, anders vliegt z'n schouder weer uit de kom? :D:p
 
Rug gaat gelukkig beter, maar heb door beginnen van werk, en het afmaken van de scriptie heb ik de komende dagen geen tijd om echt fatsoenlijk te sporten denk ik.
Ik heb wel het gevoel dat deze maand na de contest lekker gegaan is, ik weeg ongeveer 2kg meer dan op de dag dat de contest foto's gemaakt zijn, maar ben wel bijna even droog.
En ook met kleren aan begint je nu het een en ander te zien
IMG-20110902-00003.jpg
IMG-20110902-00004.jpg

Volgens mij hebben mn benen ook al progressie gemaakt de afgelopen maand (maar foto's plaats ik pas als er voor buitenstaanders ook waarneembaar verschil is), omdat ik ze voor het eerst echt compleet met verschillende oefeningen heb aangepakt ipv af en toe een squatje thuis. Mn benen zijn we 1cm gegroeid sinds de contest, hoop dat dit niet veel vet is:p
 
Goed hoor!
Begint het niet te kriebelen om eens on-stage te gaan bij een BB wedstrijd?
 
Goed hoor!
Begint het niet te kriebelen om eens on-stage te gaan bij een BB wedstrijd?
Nee, want zo ver ben ik nog langggggggggggg niet, je hebt mn benen en onderrug op de contest foto's denk ik wel gezien, die lopen ver achter. Ik doe niet graag aan zulke dingen mee als ik toch al weet dat ik niet kan winnen:p. Ik haaaaaat verliezen.
 
Mooi figuurtje heb je toch! Mooi hoor, ook door je kleren heen ja! Cool!
 
zie ik nu op 1e pic ader op je bicep door truitje heen?

Nice, nu ff 10 kilo er plakken;)

Goed bezig
 
Leuk!!

Ik heb gisteren overigens mn scheen flink geblesseerd met thaiboksen. Ik was aan het sparren met 2 wedstrijdjongens (68kg en 75kg) en mn scheenbeschermers zijn inmiddels al 2,5jaar oud, dus die bieden bijna geen bescherming meer. Eerst trap ik tegen een blok aan met een gedraaide scheenschermer dus scheen tegen scheen of knie tegen scheen weet niet precies, maar wel au dus. Daarna nog een keer op precies dezelfde plek, dus nu heb ik weeeeeer een deuk in mn scheen en er zit vocht in etc etc...Gezien de vorige keer ben ik hier ook wel weer 4 a 6 weken zoet mee.

Én ik heb mn duim (waar ik vorig jaar tijdens een thaibokswedstrijd de pees en kapsel van ingescheurd heb) opnieuw een optater gegeven door een harde rechtse hoek tegen het hoofd van een van de jongens te geven waarbij mn duim heel raar terechtkwam.

Als 't ff kan ga ik morgen wel thaiboksen, maar zonder trappen of alleen met links trappen. De rest van de week kan ik niet thaiboksen omdat ik moet werken en de trainingen niet kan halen. Dus dan doe ik KT als er tijd is.

---------- Post toegevoegd Sun 4 Sep 2011 om 19:25 ----------

zie ik nu op 1e pic ader op je bicep door truitje heen?

Nice, nu ff 10 kilo er plakken;)

Goed bezig
Volgens mij wel, is iig wel precies de plek waar die ader loopt:D
 
het klinkt als:heeellll veeelll pijn:o, sterkte:D
 
He, balen weer zeg! Sterkte!

Wel fijn dat je klaar bent met je scriptie! Moet je nu nog een tweede versie inleveren of heb je alleen nog een gesprek en dat was het?
 
He, balen weer zeg! Sterkte!

Wel fijn dat je klaar bent met je scriptie! Moet je nu nog een tweede versie inleveren of heb je alleen nog een gesprek en dat was het?
Scriptie is bijna bijna af...nog een klein stukje conclusie en introductie moet nog, maar ik moest het inleveren zodat de leraar genoeg tijd heeft om het voor vrijdag, wanneer de meeting is, het door te lezen.

Dus na vrijdag de laatste dingen aanpassen (hopelijk is het niet te veel) en dan inleveren en op de afstudeerdatum wachten.
 
Back
Naar boven