AndroidHealthClinic

wat als je terug in de tijd mocht gaan

Bezoekers in dit topic

hoever mag je terug in de tijd, ik zou mezelf een fag noemen omdat ik vroeger ****ing dun was

haha, het moment dat je betrapt werd met fappen door de overburen.
 
Ik zou 15 jaar terug gaan in de tijd, en je moeder deze keer wel met condoom nken.
 
'niet gamen, ga trainen' ;)
 
ik zou ff de winnende lotto cijfers opschrijven van die dag en dan back in time :cool:
 
t'is meer van welke grote fouten in je leven zou je rechtzetten, maar dan op een fantasierijke manier.
 
Ah ok, dan zou ik zo'n 10 jaar teruggaan en ik zou dit opschrijven:

Probeer om moderator op DBB te worden en maak er je levensmissie van om de wens van velen te doen uitkomen...

ban Jordybuild
 
4 jaar terug en de brief zou lezen: Niet stoppen met honkbal.

:o
 
ziet er naar uit dat de meeste dbb'er die al een tijdje leven bijna geen fouten maken.
 
Neuk meer man. Doewie.
 
een brief schrijven met alle voetbaluitslagen. Dan enorm gokken erop en hoppa kassa hebben. LEven leiden met allemaal mooie dames en als dat begint te vervelen de wereld verbeteren.
 
een brief schrijven met alle voetbaluitslagen. Dan enorm gokken erop en hoppa kassa hebben. LEven leiden met allemaal mooie dames en als dat begint te vervelen de wereld verbeteren.

Ok, Biff
 
Niks. Des te vaker het fout gaat des te vaker lach je er later om. En overal leer je weer van. :)
 
Datum waarop ik terug in de tijd zou gaan zou ik op de brief zetten

en ik zou terug gaan naar 15jaar en non life sporten

Bedankt voor de tip :)
 
januari 2008:

Beste,
Registreer je niet op dbb, want na enkele jaren zal er zich een idioot, genaamd joranr, op het forum aanmelden, en die verspilt je tijd met achterlijke phaggottopics zoals dit
*insert printscreen van dit topic*
Mvg
Je toekomst
 
januari 2008:

Beste,
Registreer je niet op dbb, want na enkele jaren zal er zich een idioot, genaamd joranr, op het forum aanmelden, en die verspilt je tijd met achterlijke phaggottopics zoals dit
*insert printscreen van dit topic*
Mvg
Je toekomst
dus je zit op dbb en wilt je registreren en leest :"en die verspilt je tijd met achterlijke phaggottopics zoals dit". maar je bent nog niet geregistreerd, en ik heb nog geen topics aangemaakt. dus welk topic bedoel je dan?
 
dus je zit op dbb en wilt je registreren en leest :"en die verspilt je tijd met achterlijke phaggottopics zoals dit". maar je bent nog niet geregistreerd, en ik heb nog geen topics aangemaakt. dus welk topic bedoel je dan?

"want na enkele jaren zal er zich een idioot, genaamd joranr, op het forum aanmelden":rolleyes:

en het gaat over januari 2008, dus voordat ik op dbb zit
 
Back
Naar boven