AndroidHealthClinic

Sportschool Renesse? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Andries

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2004
Berichten
382
Waardering
3
Lengte
1m89
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Hello Guys,

Ik ga volgende week of over 2 weken naar renesse op vakantie... Er moet doorgetraind worden aangezien ik laatst al een rustweek heb gehad. Wie weet een goede sportschool in de buurt van Renesse/ Burg Haamstede?!

gr Andries
 
Waarom heb je dan geen rustweek genomen tijdens je vakantie?
 
Heb een eigen winkel en personeel was op vakantie.. zodoende erg druk gehad met extra uren maken en geen tijd gehad om te trainen. noodgedwongen rustweek dus ;)
 
Renesse, das heel dichtbij. Er zit wel wat. Maar in Zierikzee zitten er ook 3. Take Care, Knulst en LA fitness.
 
Ik woon toevallig vlakbij renesse, in burgh-haamstede heb je er een maar dat is meer fitness, renesse is een kleine met weinig materiaal en geen squatrack maar een smithmachine etc. Dan zou ik je toch aanraden om naar take care te gaan.
 
Thanks!
 
Renesse, das heel dichtbij. Er zit wel wat. Maar in Zierikzee zitten er ook 3. Take Care, Knulst en LA fitness.

Ik train bij Take Care:P Knulst is echt niks en LA fitness is ook oude apparatuur alhoewel dat niets zegt natuurlijk.
 
En anders las je 2 extra rustweken in en houd je het bij een beetje cardio om niet teveel BF te krijgen van al dat lekkere vakantie eten ;)
 
Ik train bij Take Care:P Knulst is echt niks en LA fitness is ook oude apparatuur alhoewel dat niets zegt natuurlijk.

Oke niet verwacht dat hier iemand van Schouwe zat.

LA is idd bagger kwa ouwe apperatuur. Maar als je smiddags ging was je altijd in je 1tje. Vollebak de muziek aan haha. Maarja train nu al een lange tijd thuis.
 
Back
Naar boven