XXL Nutrition

Log Roderick

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nogal :P lopen best sterke gasten rond :eek: Maar de hele sfeer daar moet je zelf maar meemaken :P

maar de gym zelf is ook gewoon super? ik wil zeker binnenkort gaan me trainer wil ook mee om me zo beter te kunnen begeleiden!
 
Kijk gewoon even in het RPB topic, ze hebben echt alles :P
 
RPB = Walhalla.

Voor iedereen die ook maar in deze sectie kijkt is het gewoon een absurde brute locatie waar je ooit een keer moet zijn geweest. Mocht ik over paar jaar een stuk sterker zijn, zou het zeer tof zijn om daar ooit een keer te mogen trainen.
 
RPB = Walhalla.

Voor iedereen die ook maar in deze sectie kijkt is het gewoon een absurde brute locatie waar je ooit een keer moet zijn geweest. Mocht ik over paar jaar een stuk sterker zijn, zou het zeer tof zijn om daar ooit een keer te mogen trainen.

Je kunt er altijd trainen ongeacht hoe sterk je bent, als je gemotiveerd bent!
 
RPB = Walhalla.

Voor iedereen die ook maar in deze sectie kijkt is het gewoon een absurde brute locatie waar je ooit een keer moet zijn geweest. Mocht ik over paar jaar een stuk sterker zijn, zou het zeer tof zijn om daar ooit een keer te mogen trainen.

jullie maken me gek! ik begin echt te denken **** SCHOOL GO TO RPB!
 
Je kunt er altijd trainen ongeacht hoe sterk je bent, als je gemotiveerd bent!

I know, gemotiveerd ben ik sowieso. Maar wil toch nog graag een stukje sterker zijn, niveau van jullie zal ik de komende jaren nog niet halen. Als ik er in de buurt kom zou het al nice zijn.
 
RPB is wel zon locatie waar je gewoon een keer getraind moet hebben :D

@Dennisik

Lege log is 55, yoke is 50, farmers 50, gewoon komen man, zolang je maar de mentaliteit hebt :D
 
RPB is echt vet moet je wel keer getraind hebben ja
 
RPB is wel zon locatie waar je gewoon een keer getraind moet hebben :D

@Dennisik

Lege log is 55, yoke is 50, farmers 50, gewoon komen man, zolang je maar de mentaliteit hebt :D
I know, dat moet mij wel lukken. Maar wil graag nog iets groter en sterker worden. Hopelijk volgend zomer een keer.

Lijkt mij sowieso heerlijk, als heel je lichaam gewoon pijn doet van een SM training ipv van het standaard BB schema wat ik nu doe.
 
I know, dat moet mij wel lukken. Maar wil graag nog iets groter en sterker worden. Hopelijk volgend zomer een keer.

Lijkt mij sowieso heerlijk, als heel je lichaam gewoon pijn doet van een SM training ipv van het standaard BB schema wat ik nu doe.

anders gaan we op de zelfde dag voor de eerste keer? kunnen we elkaar opfocken alles op te tillen wat we zien?
 
anders gaan we op de zelfde dag voor de eerste keer? kunnen we elkaar opfocken alles op te tillen wat we zien?
Hehe, ga sowieso pas volgend jaar zomer mocht ik gaan. Dan met de motor heen en weer, is opzich nog wel te doen, 100km ongeveer. Volgend jaar hopelijk ook een R6 2006 voor de deur.

stelde me even voor dat je Gijs op probeert te tillen :roflol:
:roflol:
 
stelde me even voor dat je Gijs op probeert te tillen :roflol:

103 kilo moet wel lukken dacht ik zo? Als gijs me maar niet op me kop begint te rammen!

---------- Post toegevoegd Sun 4 Sep 2011 om 22:47 ----------

Hehe, ga sowieso pas volgend jaar zomer mocht ik gaan. Dan met de motor heen en weer, is opzich nog wel te doen, 100km ongeveer. Volgend jaar hopelijk ook een R6 2006 voor de deur.


:roflol:

ah is goed man! dan ga ik ook op de motor! want ik denk dat me auto dan nog niet FIA gekeurd is.
 
je hebt echt een weird trainingsschema voor een strongman, maar succes.
 
Hehe, ga sowieso pas volgend jaar zomer mocht ik gaan. Dan met de motor heen en weer, is opzich nog wel te doen, 100km ongeveer. Volgend jaar hopelijk ook een R6 2006 voor de deur.


:roflol:

Nieuw model R6 is idd wel nice man :D hou het zelf bij een suzuki GSX-F ;)

103 kilo moet wel lukken dacht ik zo? Als gijs me maar niet op me kop begint te rammen!

Een persoon optillen is moeilijker dan een bar of een log, vriendin van 50 kilo voelt moeilijker aan dan een log van 55, kan ook door de drank komen :o

En hoop voor je dat je geen ruzie krijgt met Gijs :eek:
 
je hebt echt een weird trainingsschema voor een strongman, maar succes.

Dat zeggen meerdere ja. ik moet er maar eens met me trainer over hebben. Maar aan de andere kant ik ga er hard op!

---------- Post toegevoegd Sun 4 Sep 2011 om 22:50 ----------

Nieuw model R6 is idd wel nice man :D hou het zelf bij een suzuki GSX-F ;)



Een persoon optillen is moeilijker dan een bar of een log, vriendin van 50 kilo voelt moeilijker aan dan een log van 55, kan ook door de drank komen :o

En hoop voor je dat je geen ruzie krijgt met Gijs :eek:

nah gijs zal wel denken: Die mafkees weet niet beter:P

Suzuki bah! Kawasaki ZX-6R Ninja!
 
heeft je trainer ervaring met op kracht trainen? volgens mij niet namelijk en dan kun je beter zelf een hoop gaan lezen
 
Vind racemotoren ook wel vet, maar niet als ik regelmatig moet forenseren, of zoals een paar maand terug in 3 dagen naar noord Engeland op en neer:o
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven