XXL Nutrition

NSMB: Open sterkste man van Asse (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bij deze schrijf ik me dus in, pluimgewicht versus de zware beren:D
 
Ben et aant overwegen :D

Moet ik wel es bij sanca kunne gaan trainen voor log xD

Niceness! Ge zijt welkom pie, leeggewicht log is 60kg, ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele ongevallen :D
 
count me in too!
 
komen ze vragen of je mee wil doen omdat ze nog maar 1 deelnemer hebben, dan vragen ze nog 20euro entree...
 
20 euro jesus
 
Info waar ik niets van wist, desondanks dat ik al verschillende mails met de organisator gewisseld heb en dit toch wel vrij belangrijke informatie is. Ik kijk even na of dit niet weg kan vallen. Tenslotte is het een NSMB wedstrijd en betaal je daar ook reeds lidgeld voor.
 
je krijgt er wel een tshirt en een eet en drank bonneke voor :-)
 
komen ze vragen of je mee wil doen omdat ze nog maar 1 deelnemer hebben, dan vragen ze nog 20euro entree...

Ik schrijf me dan speciaal in voor deze wedstrijd en doe WSM 2 niet mee omdat ze nog niet genoeg deelnemers hadden maar als ze echt 20 euro entreegeld vragen betwijfel ik sterk of ik nog ga meedoen. Ik moet mijn treinticket naar daar ook nog betalen.
 
Dus je krijgt als atleet 1 drankje? Tijdens de hele wedstrijd? Mooi is dat :p
 
Wel spijtig dat ze voor een c wedstrijd al 20euro vragen.... benieuwd wat ik voor Liedekerke moet ophoeste ;-)
 
Liedekerke was vorig jaar gratis.
Ik ga kijken of dit niet kan veranderen. 20 euro moeten betalen en dan nog niet eens gratis drank en eten krijgen, en dat voor een wedstrijd die moeite heeft om deelnemers te vinden, dat klopt gewoon niet. Ik hou jullie nog wel op de hoogte ;)
 
Misschien dat Fields nog geen lid is van de nsmb?!

Anders is het gewoon ongehoord, beter kregen de atleten eens 20euro om te deelnemen...
 
dat kan mss wel... ik ben ook geen lid en aan mij werd het ook gevraagd.
 
Denk niet dat die kerel een lijst heeft van NSMB leden :)
Het zou mogelijk om een waarborg gaan, maar ik wacht nog even op bevestiging daarvan.
 
We zullen voorlopig nog geen conclusies trekken dan :D
 
Het gaat dus wel degelijk om een waarborg. Bij deelname krijg je de 20 euro gewoon terug. Een principe waar ik het niet oneens mee ben.
 
Het gaat dus wel degelijk om een waarborg. Bij deelname krijg je de 20 euro gewoon terug. Een principe waar ik het niet oneens mee ben.

Ok, dan zal ik is overschrijven. Bedankt om dit na te gaan woopy!
 
Het gaat dus wel degelijk om een waarborg. Bij deelname krijg je de 20 euro gewoon terug. Een principe waar ik het niet oneens mee ben.

Idd, geen slecht principe.
 
Een waarborg voor wat dan ? En alleen atleten moeten dit betalen ?
 
Om last minute afmeldingen te vermijden. Als je niet komt opdagen, ben je je 20 euro kwijt.
 
Back
Naar boven