Fitness Seller

Log Roderick (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
heeft je trainer ervaring met op kracht trainen? volgens mij niet namelijk en dan kun je beter zelf een hoop gaan lezen

Richard zei van wel en ik merk ook echt kracht verschil. Maar waarom denk jij dat Richard er geen ervaring mee heeft?
 
Nieuw model R6 is idd wel nice man :D hou het zelf bij een suzuki GSX-F ;)
Heb nu 2000 model, is leuk speelgoed. Alleen nog 25kw :o
In mei mag dat eraf, dus dan kijken voor nieuwer model.

Vind racemotoren ook wel vet, maar niet als ik regelmatig moet forenseren, of zoals een paar maand terug in 3 dagen naar noord Engeland op en neer:o

Wat is precies forenseren? Nog nooit van gehoord.
 
Heb nu 2000 model, is leuk speelgoed. Alleen nog 25kw :o
In mei mag dat eraf, dus dan kijken voor nieuwer model.

Wat is precies forenseren? Nog nooit van gehoord.

Elke dag op en neer naar je werk of school bijvoorbeeld :p
 
Richard zei van wel en ik merk ook echt kracht verschil. Maar waarom denk jij dat Richard er geen ervaring mee heeft?

geen deadlift, geen overhead, teveel 5x5, en naar mijn mening te hoog volume voor een beginner
 
Elke dag op en neer naar je werk of school bijvoorbeeld :p
Ah oke, nee daar geen last van. Werk/school/fitness zit binnen 5km range.

Lange afstanden rij ik nooit, maar gelukkig ook anders was ik nu denk al doof.
 
geen deadlift, geen overhead, teveel 5x5, en naar mijn mening te hoog volume voor een beginner

Deadlift nog niet omdat de techniek nog niet wil lukken dat staat hier ook in de log. 5x5 is alleen deze maand. en de volume doe ik al 2 jaar zo en het gaat goed.

Overhead heb ik idd nog nooit gedaan
 
Kom op man. Je deadlift niet omdat je techniek niet goed is? Dan moet je juist wél gaan deadliften natuurlijk, om die techniek onder de knie te krijgen.
En nooit overhead gedaan? Dus eigenlijk nooit fatsoenlijk schouders getraind? Nooit een MP gedaan?
Echt, ik zeg het maar gewoon: lose the trainer, en ga zelf aan de slag.
Als je het al twee jaar op deze manier doet, heb je gewoon 2 jaar verkloot, zeker als je stm/pl kant op wil.
 
ok, maar nu train je dus niet op 2 van de belangrijkste strongmanonderdelen... en geen griptraining ook....


naja, succes :)
 
Kom op man. Je deadlift niet omdat je techniek niet goed is? Dan moet je juist wél gaan deadliften natuurlijk, om die techniek onder de knie te krijgen.
En nooit overhead gedaan? Dus eigenlijk nooit fatsoenlijk schouders getraind? Nooit een MP gedaan?
Echt, ik zeg het maar gewoon: lose the trainer, en ga zelf aan de slag.
Als je het al twee jaar op deze manier doet, heb je gewoon 2 jaar verkloot, zeker als je stm/pl kant op wil.

ik zou van de week een zondag alleen maar aan de deadlift techniek met hem gaan zodat ik die goed kan doen. Maar mischien hebben jullie wel gelijk. ik doe morgen trouwens borst en schouders en triceps. ik denk dat ik MP en overhead maar gewoon op eigen initiatief ga doen.

Want de concurentie van 2012 lijkt me een stuk groter dan ik ooit gezien heb. 2010 ging me goed af maarja als ik zo blijf aanklungelen idd word het niet wat denk ik

---------- Post toegevoegd Sun 4 Sep 2011 om 23:07 ----------

ok, maar nu train je dus niet op 2 van de belangrijkste strongmanonderdelen... en geen griptraining ook....


naja, succes :)

Ik denk dat jullie wel gelijk hebben jullie zitten immers in het wereldje. ik zal het er met richard over hebben. ik ga morgen op eigen initiatief oefeningen doen

ik voel me gewoon bedonderd door me eigen trainer.. godver. Wel bedankt voor de reacties.

Hoe zouden jullie een Borst/schouder/tricep training eruit laten zien dan?
Ik denk dat ik meer heb aan jullie advies
 
Laatst bewerkt:
Bijvoorbeeld door géén borst/schouder/triceps training te doen maar een UB/LB schema te maken. Of een ander schema wat gericht is op strongman (of powerlifting, daar ben ik meer van).
Er zit nogal een verschil tussen de BB manier van trainen, en de krachtgerichte manier van trainen die in deze sectie over het algemeen gebezigd wordt.
Je moet je gewoon eens een beetje inlezen man, koekeloeren bij andere sterke gasten hier, kijken bij de afdeling Trainingsschema's of er wat voor je tussen zit, en vooral gewoon je eigen verstand gebruiken om een goed schema in elkaar te draaien. Het is allemaal niet zo moeilijk, en aangezien je al een paar jaar traint, kan het toch niet zo zijn dat het allemaal abracadabra voor je is?
 
Bijvoorbeeld door géén borst/schouder/triceps training te doen maar een UB/LB schema te maken. Of een ander schema wat gericht is op strongman (of powerlifting, daar ben ik meer van).
Er zit nogal een verschil tussen de BB manier van trainen, en de krachtgerichte manier van trainen die in deze sectie over het algemeen gebezigd wordt.
Je moet je gewoon eens een beetje inlezen man, koekeloeren bij andere sterke gasten hier, kijken bij de afdeling Trainingsschema's of er wat voor je tussen zit, en vooral gewoon je eigen verstand gebruiken om een goed schema in elkaar te draaien. Het is allemaal niet zo moeilijk, en aangezien je al een paar jaar traint, kan het toch niet zo zijn dat het allemaal abracadabra voor je is?

Nee inderdaad! ik zit nu met een mede forum lid op de msn en die legt me nu een hele hoop uit. dit gaat hem worden!
 
Op eigen risico ;)

Komt ie dan:


maandag squat

dinsdag bench Press

Woendag Rust

donderdag Deadlift

Vrijdag Overhead

zaterdag rust

Zondag rust

Maandag:
PL squat (low bar, semi wide stance)
Front SQ
legpress
Glute ham raise
Supersets Goodmornings en calf raises

Dinsdag:
benchpress
dumbbell press
BOR
Chin up
board press
cgbp

Woensdag:
Rust

Donderdag:

Deadlift
Goodmorning
hamstring curl
Farmerwalk

Vrijdag:

Strict Front Press
Push Press
DB Press
Face Pulls
Pendlay Rows


5x5 op compound ondersteuning
5x5 of 5x6 op BW oefeningen

en 4-5x8-12 op andere assistance

Main lift tot zware 3x

Biceps en core op gevoel er bij doen.

Graag hoor ik wat jullie er van vinden. ik moet nu serieus de goede kant op gezet worden voordat ik een dumbbell op me trainer gooi!
 
Laatst bewerkt:
ziet er al wat beter uit... al lijkt het me te zwaar
ga gewoon een tijdje rippetoe (of stronglifts 5x5) doen man tot je normaal kan deadliften
 
ziet er al wat beter uit... al lijkt het me te zwaar
ga gewoon een tijdje rippetoe (of stronglifts 5x5) doen man tot je normaal kan deadliften

Dat deadliften gaat wel goed komen!En ik reageer goed op hoog volume trainingen. maar heb je voor de rest nog op of aanmerkingen over het schema? iets wat veranderd moet worden?

---------- Post toegevoegd Mon 5 Sep 2011 om 07:13 ----------

Kom op man. Je deadlift niet omdat je techniek niet goed is? Dan moet je juist wél gaan deadliften natuurlijk, om die techniek onder de knie te krijgen.
En nooit overhead gedaan? Dus eigenlijk nooit fatsoenlijk schouders getraind? Nooit een MP gedaan?
Echt, ik zeg het maar gewoon: lose the trainer, en ga zelf aan de slag.
Als je het al twee jaar op deze manier doet, heb je gewoon 2 jaar verkloot, zeker als je stm/pl kant op wil.

hij helpt me pas 3 maandjes. daarvoor was ik meer van de BB kant maar die wil ik niet op
 
Laatst bewerkt:
je weet niet of je goed reageert op hoog volume trainingen want je hebt nog nooit op kracht getraind

als jij bijv maandag GHR en GM doet, ga je donderdag echt niet weer GM doen. zeker niet in het begin
 
je weet niet of je goed reageert op hoog volume trainingen want je hebt nog nooit op kracht getraind

als jij bijv maandag GHR en GM doet, ga je donderdag echt niet weer GM doen. zeker niet in het begin

Hmm hoe zou jij het aanpakken dan? ik reageerde goed op hoog volume op een bb schema. Maar dat betekend niet dat ik dat ook doe op een SM schema?

Ik heb eerder rippetoe gedaan maar dat is naar mijn mening te weinig oefeningen
 
waarom te weinig? ging je er niet op vooruit?
 
waarom te weinig? ging je er niet op vooruit?

ik ging er wel op vooruit maar ik heb het idee dat ik beter ga op hoog volume. ik train al 1.5jaar op hoog volume puur omdat ik daar het meeste op pak
 
ik moet nu helaas zo naar school en heb les tot 6 uur.

Als iemand tips heeft of een goed schema waar ik aan moet gaan hoor ik het graag.
Ik denk dat alles wel beter is dan wat me trainer me op geeft. dus daar ga ik ook even mee zitten.

Alvast bedankt allemaal!
(als ik tussen door effe een pc kan bespringen doe ik dat:D)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven