AndroidHealthClinic

Cutschema

Bezoekers in dit topic

SjaakadeliC

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
3.501
Waardering
245
Lengte
1m81
Massa
115kg
Vetpercentage
22%
G8o56.jpg


Stats: 1.81m / 22j / 22-24% vp / 110kg

Ik ben nu al een week bezig met het volgende cutschema en vroeg me af of hier en daar wat dingen beter kunnen. 2(of meer) weten altijd meer dan 1. ;)
Ik ben ongeveer een week geleden begonnen met dit schema en moet zeggen dat die eerste week ook meteen het hardste was. Ik maakte meteen zo'n omslag in voeding dat m'n lichaam van slag was. Vooral met de vele eiwitten had ik de hele dag last van blowing-some-hot-asshole.

Over m'n trainingsschema maak ik me niet druk. De kracht is er en is er nog steeds. Tot nu toe heb ik geen krachtverlies. Daarbij focus ik me het meeste op compound oefeningen. Allicht na de krachtraining wat cardio, het liefste h.i.i.t. zo lang als mijn lichaam het uithoudt.

Maaltijd 5 wordt overigens als post workout meal gebruikt met daarbij de schep whey. Bij elke maaltijd worden tevens nog groenten bijgevoegd. Daarbij wil ik hoe verder ik ga steeds lager gaan zitten in koolhydraten.

Als ik hiermee rond de 100kg of 95kg redelijk droog kan uitkomen vind ik dat allang lekker natuurlijk. ;)
 
Zoals het er al staat: Kunnen enkele dingen nog beter? Iemand nog tips of verbeterpunten?
 
Ziet er goed uit!
Waar heb je dat Excel schema vandaan?
 
niks aan op te merken!:)

doe je met of zonder cardio cutten?

Met, na de KT kan ik vanalles doen. Cardio apparaten zijn er in de sportschool waar ik nog altijd het liefste de crosstrainer van pak. Maar het fijnste is toch in de buitenlucht eventjes te rennen. Ik kan ook in de sportschool of thuis gebruik maken van zaktraining(boksen), maar na de KT weet ik niet of daar nog zoveel kracht uitkomt. ;)

Ziet er goed uit!
Waar heb je dat Excel schema vandaan?

Excel schema heb ik ooit eens hier van DBB afgehaald(zit tevens ook een ingebouwde calorieënlijst in).
 
Back
Naar boven