XXL Nutrition

wat als je terug in de tijd mocht gaan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dan ga ik 6 jaar terug en noteer ik: gebruik zoveel drugs als je wil maar stop ermee wanneer je bad trips begint te krijgen.:o

dacht bij jou eerder aan 'maak je nuttig en zoek een job' ;)
 
Terug naar 14 jaar met op een briefje: doe je best op school, en ga trainen. en vooral niet smoken
 
dacht bij jou eerder aan 'maak je nuttig en zoek een job' ;)

als jij tot 2013 een uitkering zou krijgen van 900 euro/maand, dan ga jij zeker een job zoeken die 1200 betaalt en 5 dagen per week 8 uur per dag je tijd opslorpt:rolleyes:
epic logica:eyes:
 
als jij tot 2013 een uitkering zou krijgen van 900 euro/maand, dan ga jij zeker een job zoeken die 1200 betaalt en 5 dagen per week 8 uur per dag je tijd opslorpt:rolleyes:
epic logica:eyes:

:roflol:

Angelus komt er wel in het leven! :rolleyes:
 
als jij tot 2013 een uitkering zou krijgen van 900 euro/maand, dan ga jij zeker een job zoeken die 1200 betaalt en 5 dagen per week 8 uur per dag je tijd opslorpt :rolleyes:
epic logica:eyes:

1200 is wel heel laag, hij kan best beter verdienen. van 900 euro kom je iig niet rond als alleenstaande. op enkele vreemde hersenkronkels na mankeert hij bij mijn weten niks, ik zou me schamen.
 
1200 is wel heel laag, hij kan best beter verdienen. van 900 euro kom je iig niet rond als alleenstaande. op enkele vreemde hersenkronkels na mankeert hij bij mijn weten niks, ik zou me schamen.

hij heeft geen diploma, als alleenstaande ongeschoolde arbeider in een fabriek o.i.d moet je echt niet rekenen op meer dan 1200-1300 netto, tenzij je overuren gaat kloppen.
 
Mei 2008.

"Gehele porto verkopen en alles in de AEX put November 250 stoppen."
 
Ik zou mezelf laten weten om gelijk met goed voedingsschemate beginnen zodra ik begon met trainen en niet pas na 3,5 jaar xD
 
Ik zou opschrijven '' En dit keer het niet vernken op school!''
 
Back
Naar boven