MuscleMeat

vraagje over stanozolol

Bezoekers in dit topic

Vliegske

Cool Novice
Lid geworden
5 sep 2011
Berichten
54
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
76kg
Vetpercentage
12%
Hallo, ik ben vandaag begonnen met een kuurtje stanozolol dus ik heb deze morgen 20 mg ingenomen. Nu hoor ik net dat ik binnen een week voor mijn medische schifting moet gaan om mijn vrachtwagen rijbewijs te verlengen. Als ik vanaf nu gewoon verder inneem 40 mg per dag, en ik moet in een potje plassen, zien ze dit dan? en als ik nu vandaag stop na mijn 1e 20 mg, is dit dan ook al onmiddellijk detecteerbaar in men urine? Kunnen jullie me aub verder helpen? Grtz
 
Moved.
 
waarom zouden ze je urine testen op stanozolol ?
zeker met die stats die je hebt zou ik er me niet teveel zorgen over maken.
 
ja ik wist niet of ze er echt op moeten testen om dat te kunnen zien, of dat ze dit misschien gewoon algemeen al merken aan bepaalde waardes ofzow.. maar ik zou gewoon
niet willen dat ik achteraf problemen zou krijgen op men werk hiervoor :)
 
Zou mij geen zorgen maken, je zit niet in het leger.. En testen op anabolen is duur.
 
owkeej, alvast bedankt!
 
Ik moest ook mijn CE verlengen en ik werd (o.a.) getest op prestatieverhogende middelen en verslavende middelen (stond in de bijsluiter of hoe dat ding heet dat je krijgt ter info), daarnaast gaat winstrol niet zo 1..2..3.. uit je bloed dus ik zou me wel een beetje zorgen maken!
 
Ik moest ook mijn CE verlengen en ik werd (o.a.) getest op prestatieverhogende middelen en verslavende middelen (stond in de bijsluiter of hoe dat ding heet dat je krijgt ter info), daarnaast gaat winstrol niet zo 1..2..3.. uit je bloed dus ik zou me wel een beetje zorgen maken!


En als ik nu na mijn eerste dosis van 20 mg deze morgen voorlopig stop, zou dit dan al direct te zien zijn in men urine?
 
En als ik nu na mijn eerste dosis van 20 mg deze morgen voorlopig stop, zou dit dan al direct te zien zijn in men urine?

Ja, en gewoon doorgaan, je wordt toch niet op AAS getest. En al zou je getest worden ben je dus al te laat.
 
Ik heb dit ook allemaal behaald er is niets aan het handje.
 
Ik moest ook mijn CE verlengen en ik werd (o.a.) getest op prestatieverhogende middelen en verslavende middelen (stond in de bijsluiter of hoe dat ding heet dat je krijgt ter info), daarnaast gaat winstrol niet zo 1..2..3.. uit je bloed dus ik zou me wel een beetje zorgen maken!

Ik denk dat dit eerder slaat op opwekkende middelen zoals speed.
Het houd je wakker dus "presteer" je meer.
Lijkt me nogal sterk dat men dan ook op zoek gaat naar middelen die eerder in de context van sport prestatieverhogend zijn.
 
Oke, iedereen alvast bedankt voor de snelle reactie's .. ma ik denk voor de zekerheid dat ik toevallig niet moet plassen op de moment dat ik daar ben.. :p
 
Ik denk dat dit eerder slaat op opwekkende middelen zoals speed.
Het houd je wakker dus "presteer" je meer.
Lijkt me nogal sterk dat men dan ook op zoek gaat naar middelen die eerder in de context van sport prestatieverhogend zijn.

inderdaad.
 
Ik moest ook mijn CE verlengen en ik werd (o.a.) getest op prestatieverhogende middelen en verslavende middelen (stond in de bijsluiter of hoe dat ding heet dat je krijgt ter info), daarnaast gaat winstrol niet zo 1..2..3.. uit je bloed dus ik zou me wel een beetje zorgen maken!

Niet dus. Als ze bij een chauffeur examen testen op stanozolol ga ik op mijn hoofd staan en doe ik een dansje met mijn benen.
 
Voor degene die het moest interesseren, ben vandaag geweest en er was niks aan de
hand.. het enige wat ze controleren zijn de eiwitten, suikers, ... maar alles was in orde hebben ze mij gezegd en heb men papieren meegekregen dus idd niks aan het handje ;)
Iedereen bedankt voor de snelle reactie's! Grtz
 
Voor degene die het moest interesseren, ben vandaag geweest en er was niks aan de
hand.. het enige wat ze controleren zijn de eiwitten, suikers, ... maar alles was in orde hebben ze mij gezegd en heb men papieren meegekregen dus idd niks aan het handje ;)
Iedereen bedankt voor de snelle reactie's! Grtz

Hehe,dat is dan dik in orde.

Niet dus. Als ze bij een chauffeur examen testen op stanozolol ga ik op mijn hoofd staan en doe ik een dansje met mijn benen.

En jij komt er ook goed vanaf:).
 
Maakte ze geen opmerking aan overvloed eiwitten in je lichaam? :P
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat dit eerder slaat op opwekkende middelen zoals speed.
Het houd je wakker dus "presteer" je meer.
Lijkt me nogal sterk dat men dan ook op zoek gaat naar middelen die eerder in de context van sport prestatieverhogend zijn.


Ik presteer juist heel weinig als ik speed heb gehad :P:P:P

Ontopic............why de fok zullen ze een vrachwagenchauffeur testen op stanazolol gebruik? LOL Het moet niet gekker worden!
Maatje van mij solliciteerde laatst bij de AH als kassiere en daar hebben ze toen Tren A ontdekt tijdens de bloedtest.
Nu staat hij op de vleesafdeling en is aan de boldenone.....hopen dat het goed blijft gaan.....:roflol:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven