XXL Nutrition

Anavar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Prometheus

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
22 aug 2009
Berichten
273
Waardering
7
Hallo allemaal,

Ik wil met Anavar beginnen en mijn eerste en laatste kuur wordt waarschijnlijk:

W1- 20 mg per dag
W2-5 40 mg per dag
W6 20 mg per dag

Doel:
-4 kg VVM
-Geen bijwerkingen (haaruitval, agressie, Gynecomastia, libido etc)
-Geen nakuur

Ik weet dat er niet meer wordt opgebouwd maar een expert heeft me dit toch geadviseerd met het oog op gezondheid enzo.

Graag jullie mening hierover en specifiek over mijn voorgestelde doel.

Alvast erg bedankt voor al jullie commetaar!:D
 
Als je dan toch dnekt dat het je eerste en laatste kuur gaat worden mag je je dosis wel serieus verhogen; Ik dacht dat anavar maar goed werkzaam was vanaf 80mg per dag?
 
4kg vvm ga je nooit redden met die doseringen, ik heb 6 weken 80mg genomen en ben met een zeer streng dieet en 5 x per week trainen 2kg aangekomen en voor de rest alleen maar extra kracht gepakt.

Probeer het maar is anavar, je zal er zeer teleurgesteld uitkomen met die verwachtingen.
 
Laatst bewerkt:
Geen zin om op te bouwen en af te bouwen..
Ga 6weken op 50MG per dag
 
Ik vind persoonlijk minimaal 50-60mg wel gewenst, en geen op- en afbouw eigenlijk gewoon een constante dosis.
 
Hallo allemaal,

Ik wil met Anavar beginnen en mijn eerste en laatste kuur wordt waarschijnlijk:

W1- 20 mg per dag
W2-5 40 mg per dag
W6 20 mg per dag

Doel:
-4 kg VVM
-Geen bijwerkingen (haaruitval, agressie, Gynecomastia, libido etc)
-Geen nakuur

Ik weet dat er niet meer wordt opgebouwd maar een expert heeft me dit toch geadviseerd met het oog op gezondheid enzo.

Graag jullie mening hierover en specifiek over mijn voorgestelde doel.

Alvast erg bedankt voor al jullie commetaar!:D


ik zou toch wel is willen weten wie die expert is. hoe kun je nu 4 kg winnen met dat beetje anavar.
 
Je kan 4KG gainen maar geen 4KG VVM tbh
 
gast ga nou maar is kuren je hebt als zo veel topics gemaakt met wat je wou kuren en anderen vermoeiden topics
 
gast ga nou maar is kuren je hebt als zo veel topics gemaakt met wat je wou kuren en anderen vermoeiden topics

precies hoeveelste topic is dit wel niet?
 
ik zou toch wel is willen weten wie die expert is. hoe kun je nu 4 kg winnen met dat beetje anavar.

Omdat ik al jaren natural train heb ik een goede spierconditie en spiergeheugen opgebouwd, dus een soort basis. Als ik nu volgens de expert Anavar zou gaan gebruiken heeft dit voor mij een win/win situatie zonder bijwerkingen.

Mischien dat ik niet extra kg's ga pakken maar i.pv. vetmassa, spiermassa hiervan krijg.

De "expert" is een goede bekende van o.a. Glen Gravenbeek en Eric Overdevest. Bekende bodybuilders begin jaren 90.
 
Omdat ik al jaren natural train heb ik een goede spierconditie en spiergeheugen opgebouwd, dus een soort basis. Als ik nu volgens de expert Anavar zou gaan gebruiken heeft dit voor mij een win/win situatie zonder bijwerkingen.

Mischien dat ik niet extra kg's ga pakken maar i.pv. vetmassa, spiermassa hiervan krijg.

De "expert" is een goede bekende van o.a. Glen Gravenbeek en Eric Overdevest. Bekende bodybuilders begin jaren 90.

:roflol:
 
je bent 39 , hebt nooit gekuurd en heeft wsl geen te hoog vet% /

Test E 250mg/week voor 12weken , dan 4weken nolva 20/20/10/10
 
je bent 39 , hebt nooit gekuurd en heeft wsl geen te hoog vet% /

Test E 250mg/week voor 12weken , dan 4weken nolva 20/20/10/10

Soms vraag ik me af of ik vergaderingen mis..

Sinds wanneer bouw je nolva af? En vergeet ook niet dat je nolva pas start 2 weken na je laatste Test E inject. Weet dat jij dat snapt, maar zo was het voor TS niet duidelijk. :p
 
ok , ik was niet duidelijk , sry

week 1 tot en met week 12 250mg TEST E per week ( of per 5 dagen )

week 14 tot en met 18 20mg per dag nolva


250mg meer dan genoeg voor iemand die nooit gekuurd heeft , en als eerste kuur op 39jaar zal je daar zeker genoeg aan hebben als je een sterke basis hebt en een degelijk laag vet%


sommige beweren dat je nolva 20/20/10/10 mag doen als je kuur licht is zoals bijvoorbeeld 250mg Test E / week
 
100 topics, 0 resultaat.

En nog iets, ik ben zelf ook gevoelig voor MPB en op anavar heb ik alsnog vrij veel haaruitval. Dus je 100e mogelijke kuur mag je ook gelijk doorstrepen :D

Edit: wees een man en accepteer de mogelijke consequenties. Als je dat niet kan, is bodybuilding niets voor jou (iig niet-natural bb).
 
100 topics, 0 resultaat.

En nog iets, ik ben zelf ook gevoelig voor MPB en op anavar heb ik alsnog vrij veel haaruitval. Dus je 100e mogelijke kuur mag je ook gelijk doorstrepen :D

Edit: wees een man en accepteer de mogelijke consequenties. Als je dat niet kan, is bodybuilding niets voor jou (iig niet-natural bb).

Hoeveel mg anavar nam je dan per dag 100 mg?
Anavar staat toch bekend als weinig androgeen en ondanks het een DHT is is er weinig kans op haaruitval?!
 
Ik zou anavar op 80mg pakken als ik anavar only deed. Ben blij dat ik die beslissing niet genomen heb. Zou denk ik teleurgesteld zijn.
 
4kg vvm ga je nooit redden met die doseringen, ik heb 6 weken 80mg genomen en ben met een zeer streng dieet en 5 x per week trainen 2kg aangekomen en voor de rest alleen maar extra kracht gepakt.

Probeer het maar is anavar, je zal er zeer teleurgesteld uitkomen met die verwachtingen.

Komt door je vet%. Mensen met lager vet% gaan meer uit een kuur halen.

Gewoon 4 tot 6 weken op 30mg. Best 4 weken als je geen nakuur neemt. Na 2 maanden kan je terug nemen.

Minimum winst 2kg op 4 weken en maximum 4kg (uitzonderingen zelfs 6kg, nog maar een keer meegemaakt bij iemand zijn eerste kuur).

Vanaf een bepaalde leeftijd zijn de resultaten ook minder, meestal vanaf 40. Hogere dosis helpt niet veel (heeft wss met enzymen te maken en receptoren).
 
Laatst bewerkt:
ik zou toch wel is willen weten wie die expert is. hoe kun je nu 4 kg winnen met dat beetje anavar.

Dat noemen ze nou placebo.........
Meneer gaat kuren en realiseert zich dat ie elke week gaat groeien waardoor ie automatisch meer gaat eten, harder gaat trainen..........etc lol .


Die eerste zin ook......."mn eerste en laatste kuur"

Lol, what a joke ;)

Ik zou helemaal nix doen ask jouw was en lekker natuurlijke supps gebruiken......
 
Komt door je vet%. Mensen met lager vet% gaan meer uit een kuur halen.

Gewoon 4 tot 6 weken op 30mg. Best 4 weken als je geen nakuur neemt. Na 2 maanden kan je terug nemen.

Minimum winst 2kg op 4 weken en maximum 4kg (uitzonderingen zelfs 6kg, nog maar een keer meegemaakt bij iemand zijn eerste kuur).

Vanaf een bepaalde leeftijd zijn de resultaten ook minder, meestal vanaf 40. Hogere dosis helpt niet veel (heeft wss met enzymen te maken en receptoren).

Dat wil ik wel geloven, zit nu best hoog in vet %
Eerst volgende kuur wil ik ook beginnen met een vp van 10% (voor mij is dat goed, zit nu op 17%)
 
Back
Naar boven