XXL Nutrition

Het Battlefield topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Klein, maar interessant nieuws uit het Twitter front. Demize99, Senior Gameplay designer bij DICE, zegt namelijk op Twitter dat iedere map in Conquest op de PC met 64 spelers te spelen zal zijn, dit nadat het hem werd gevraagd. Battlefield 3 zal bij de release 9 maps bevatten, exclusief de 4 maps van de BF3: Back to Karkand uitbreiding. Het was niet duidelijk of iedere map te spelen zou zijn met 64 spelers, aangezien sommige mappen kleiner konden zijn dan andere.

Alle mappen zullen dus te spelen zijn met 64 spelers, alleen in de Conquest mode. "Zelfs de map Operation Métro" geeft Demize99 aan. De Rush mode is gelimiteerd op maximaal 32 spelers, ook op de PC.

sqpox0.jpg
 
VOlg ze ook op facebook, erg interessant.
 
Ow oke ja dat is dus al vanaf rang 45 geloof ik ben bijna rang 48 nu dus hopelijk krijg ik hem nog uitgespeelt voor bf3 uitkomt.
Ik heb alle wapens al goud en alle voertuigen platinum maar om nu zelfs alle wapens in platinum te gaan halen zou wel er sick zijn.

Ow zijn er nog andere dbb's die bfbc 2 op de pc spelen mijn nickname is thalameus

Gewoon een paar (favoriete) wapens platinum dan.. moet genoeg zijn.
 
64 spelers in een map + betere besturing maakt het toch wel verleidelijk om hem voor de PC te halen.
 
Wanneer komt ie nou precies uit?
 
25 oktober.
 
En als je em pre-ordered krijg je een expansion erbij toch? Of is dat alleen voor pc?
 
is veranderd naar 28okt

---------- Post toegevoegd Tue 6 Sep 2011 om 16:32 ----------

En als je em pre-ordered krijg je een expansion erbij toch? Of is dat alleen voor pc?

yup, je krijgt limited edition items en unlockables. Voor de mensen die geen pre-order examplaar hebben zijn die items en unlockables mogelijk vanaf 2 maanden.
 
is veranderd naar 28okt

Source?

Als je em pre-ordered krijg je ook de mappack Back to Karkand, remakes van oude populaire maps.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Battlefield is super.

BF1942 + exp was al gaaf, BF2 + exp is nog steeds 1 van de beste games ooit.
(andere BF vond ik niet zozeer boeiend.)
 
Beste game ooit! Tegen die tijd misschien een clan oprichten met wat lui hier?? :)
 
yup, je krijgt limited edition items en unlockables. Voor de mensen die geen pre-order examplaar hebben zijn die items en unlockables mogelijk vanaf 2 maanden.

Deze:

[Link niet meer beschikbaar]
 
is veranderd naar 28okt

---------- Post toegevoegd Tue 6 Sep 2011 om 16:32 ----------



yup, je krijgt limited edition items en unlockables. Voor de mensen die geen pre-order examplaar hebben zijn die items en unlockables mogelijk vanaf 2 maanden.

Klopt, maar daar mag je dan 15 euro voor neer leggen wat ik hoorde, nu komt 't er gewoon bij.
 
kan je clan battles spelen op dit spel?
 
kan je clan battles spelen op dit spel?

Ik hoop het...

64 spelers in een map + betere besturing maakt het toch wel verleidelijk om hem voor de PC te halen.


Dus het is niet mogelijk op de xbox360? Als dit ook op de Xbox360 zo is dan zou dat helemaal geweldig zijn..
Dan krijg je echt grote veldslagen = Fcking awsome xD
 
Ik hoop het...




Dus het is niet mogelijk op de xbox360? Als dit ook op de Xbox360 zo is dan zou dat helemaal geweldig zijn..
Dan krijg je echt grote veldslagen = Fcking awsome xD
Nah, max is 32 spelers.
 
Consoles is 32 idd. Heeft iemand recente info over de release? Eerst was t 25, nou lees ik hier 28 en in die link naar dat artikel over burgerslachtoffers staat 27 ??? Krijg een smsje wanneer ie binnen is (preorder gamemania) maar dan nog.
 
64... net als BF2... Een grote chaos, maar vind het echt een pc game eigenlijk.
 
Back
Naar boven