AndroidHealthClinic

je balharen trimmen

Bezoekers in dit topic

masterpiece

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 jun 2007
Berichten
748
Waardering
23
Hey , ik vraag me af hoe jullie je nuts scheren.
Gistere had ik mijn eerste balhaar gekregen en ik wouw dr gelijk trimmen , eerst met een oldschool scheerapparaat, maar toen begon alles te irriteren.
vervolgens heb ik een trimmer genomen (zonder veiligheidsklep) , maar daardoor heb ik in me zak gesneden , begon te bloeden als een rund, ben daarna naar het ziekenhuis gegaan voor 3 hechtingen, iemand tips ???
 
Ik gebruikte altijd een scheermesje, maar nu doe ik er geen zak meer aan :)
 
Laatst bewerkt:
gebruik wat heftige anabolen middel proviron, schijnt dat dit haaruitval veroorzaakt op je balzak.
let wel op dit middel heeft ernstige gevolgen op je gemoedstoestand!!!
 
19 jaar.
Eerste balhaar.
3 hechtingen in balzak door trimmer.
:rolleyes:











;)
 
bot scheermesje, droog.
 
Vrouwen ontharingscreme kopen voor gevoelige huid, ff je dick insmeren, inlaten trekken, afspoelen en klaar.. zo glad als baby-billetjes
 
Jammer dat dit een troll is:D
 
Hey , ik vraag me af hoe jullie je nuts scheren.
Gistere had ik mijn eerste balhaar gekregen en ik wouw dr gelijk trimmen , eerst met een oldschool scheerapparaat, maar toen begon alles te irriteren.
vervolgens heb ik een trimmer genomen (zonder veiligheidsklep) , maar daardoor heb ik in me zak gesneden , begon te bloeden als een rund, ben daarna naar het ziekenhuis gegaan voor 3 hechtingen, iemand tips ???
agoshie een laatbloeier!


maar gewoon met een scheermes van je gillet! zeker als je alleen nog maar kuikendons heb gaat t erg makkelijk!
bro-tip 1 > gebruik veen scheerschuim
Bro-tip 2 > doe het als je in bad/douche gaat, na badderen/douchen op de rand gaan zitten ben je zo klaar en heb je zo weer alles weg gespoeld!
Bro-tip 3 >alleen naar beneden scheren, niet op zij of wat dan ook!
Bro-tip 4 >verkoelenden scheerbalsem er op smeren!

succes met je sterilisatie!:)
 
ik gebruik dit, works like a charm

rasp-extra-scherp-roestvrij-staal-vier-zijden.jpg
 
gewoon met een tondeuse.
No way dat ik met een scheermes langs ga.
 
ik zou het harsen als ik jou was
 
agoshie een laatbloeier!


maar gewoon met een scheermes van je gillet! zeker als je alleen nog maar kuikendons heb gaat t erg makkelijk!
bro-tip 1 > gebruik veen scheerschuim
Bro-tip 2 > doe het als je in bad/douche gaat, na badderen/douchen op de rand gaan zitten ben je zo klaar en heb je zo weer alles weg gespoeld!
Bro-tip 3 >alleen naar beneden scheren, niet op zij of wat dan ook!
Bro-tip 4 >Aftershave er op, met zo veel mogelijk alcohol.

succes met je sterilisatie!:)

:p
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven