XXL Nutrition

Probleem bankdrukken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Doe je schouder training voor borst? Als je schouders 2-3dgn uitgerust zijn kunnen ze 100% werken. Naar de schouders borst scheelt toch wel 2,5 kg ongeveer. Iets minder breed vastpakken kan mss ook helpen en anders gewoon zwakke schouders brah
 
waar is je nek press??
 
Doe je schouder training voor borst? Als je schouders 2-3dgn uitgerust zijn kunnen ze 100% werken. Naar de schouders borst scheelt toch wel 2,5 kg ongeveer. Iets minder breed vastpakken kan mss ook helpen en anders gewoon zwakke schouders brah

schouder training donderdag borst maandag zoals te zien is in mijn trainingsschema:D

---------- Post toegevoegd Tue 6 Sep 2011 om 15:02 ----------

waar is je nek press??

hoi ik ben 51 jaar en heb al 4 posts
 
schouder training donderdag borst maandag zoals te zien is in mijn trainingsschema:D

---------- Post toegevoegd Tue 6 Sep 2011 om 15:02 ----------



hoi ik ben 51 jaar en heb al 4 posts

Ja ik het niet helemaal goed bekeken eerlijk gezegd. Probeer dan iets minder breed te pakken (maar 5cm max). Laatst ook wat breder geprobeerd maar ik voelde het meteen in me schouder.
 
Sinds ik schouderbladen naar elkaar toe trek ben ik van bank 80KG in 1x naar bank 100KG gegaan.. Ik weet dat gewicht niet belangrijk is maar bij mij helpt het enorm in stabiliteit!


trek je ze alleen naar elkaar toe als je de bar laat zakken of gwn heel de oefening?

en leerrijk topic zeg :D
 
trek je ze alleen naar elkaar toe als je de bar laat zakken of gwn heel de oefening?

en leerrijk topic zeg :D

Hele tijd, dus de hele tijd trek je je schouderbladen naar elkaar toe.
Als je dan op de bank ligt voelt het raar aan alsof je op iets ligt..

Maar het went wel en je kracht gaat ineens vooruit :D
Knijp ook goed in de barbell, en zorg dat de duimen eromheen zitten, niet naast je wijsvingers..

Pak em ook gewoon normale breedte, niet te smal niet te wijd.
 
Hele tijd, dus de hele tijd trek je je schouderbladen naar elkaar toe.
Als je dan op de bank ligt voelt het raar aan alsof je op iets ligt..

Maar het went wel en je kracht gaat ineens vooruit :D
Knijp ook goed in de barbell, en zorg dat de duimen eromheen zitten, niet naast je wijsvingers..

Pak em ook gewoon normale breedte, niet te smal niet te wijd.

ok bedankt :D

is het eigenlijk nog handig om na 1 jaar fitness (maar 3 maanden serieus genomen) te beginnen met een rippetoe schema? omdat ik toch merk dat mijn kracht niet echt zo hoog ligt
 
Het is altijd slim om je schema te veranderen als je denkt dat je huidige niet helemaal goed meer werkt..
OF dat nu rippetoe is of een ander schema, maakt denk ik niet zoveel uit :) Verbetering zal heus wel optreden omdat je er ook aan moet wennen..

Ik zeg probeer het eens!
 
Back
Naar boven