AndroidHealthClinic

Wie is hier ziek? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Little Daddy

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
8 apr 2010
Berichten
12.101
Waardering
710
Ben je momenteel ziek, wat heb je? Hoelang heb je het al en ken je meer mensen die ziek zijn.

Ik ben misselijk, braak steeds, duizelig en buikpijn.
Bloed laten controleren en uitwerpselen en er kwam niks ongewoons uit, ik ben al een week ziek en ken meer mensen die ziek zijn. (hoesten etc)
 
nope ik ben alpha niet beta
 
Had tijdje geleden wel wat slaap problemen ivm buikgriep (veel schijten/overgeven en shit:D) kcals vliegen eruit, weinig die binnen komen...

Hoor idd ook dat er meer mensen zien zijn met dezelfde symptomen als jou, misschien een virus ofzo.

1012
 
ik alweer vorige week ook al toen beter nu weer ziek
 
Had tijdje geleden wel wat slaap problemen ivm buikgriep (veel schijten/overgeven en shit:D) kcals vliegen eruit, weinig die binnen komen...

Hoor idd ook dat er meer mensen zien zijn met dezelfde symptomen als jou, misschien een virus ofzo.

1012
haha ik had heel mn levenstyle omgegooit voor bb en nu ben ik eraan verslaafd geraakt (feelsgoodman.jpg) en nu word ik helemaal gek omdat ik niet kan eten en trainen :(
 
"leven als een bb" kan wel 'verslavend' zijn idd.. Altijd lastig als je naar een doel werkt, en je de kilo's ziet verminderen zonder dat je er iets aan kan doen
 
Niet kunnen trainen zuigt. Ik baal al elke keer als ik thuis ben van de sportschool, ook al heb ik nog zo hard getrained, ben nog niet tevreden. Moet er niet aan denken ziek te zijn en niet te kunnen trainen. Beterschap kerel!
 
vorige week ziek geweest beetje combi van koorts en buikgriep gelukkig van de week weer al getraint ;)
 
ben bijna hersteld, bij mij heeft het een goeie week aangehouden. Nu alleen nog beetje snotteren.
 
Niet kunnen trainen zuigt. Ik baal al elke keer als ik thuis ben van de sportschool, ook al heb ik nog zo hard getrained, ben nog niet tevreden. Moet er niet aan denken ziek te zijn en niet te kunnen trainen. Beterschap kerel!
Dankjewel, heb een dag niet getraint eigenlijk en word al gek, haha maar komt omdat ik helemaal niks kan eten :(
vorige week ziek geweest beetje combi van koorts en buikgriep gelukkig van de week weer al getraint ;)
nice, ben ook wat beter ;)
ben bijna hersteld, bij mij heeft het een goeie week aangehouden. Nu alleen nog beetje snotteren.
Beterschap bro
 
Sinds ik train en clean eet ben ik niet meer ziek geweest. Weet niet of het ermee te maken heeft, maar vroeger werd ik wel 2 keer of meer per jaar ziek (koorts, hoesten, enz)
 
Begin net een beetje op te knappen, vorige week hele week beroerd geweest (mede door te weining slaap). Afgelopen dagen ff optijd gaan pitten en weer helemaal opgebeurt
 
Haha sinds ik optijd naar bed ga ben ik alleen maar ziek
 
Hehehehe, komt ook denk ik door vroeg op te staan. Normaal 10-11uur uit me bed rollen en sinds vorige week 5:30... nu gelukkig 7:00 maar is nog steeds aan de vroege kant.
 
Sinds ik train en clean eet ben ik niet meer ziek geweest. Weet niet of het ermee te maken heeft, maar vroeger werd ik wel 2 keer of meer per jaar ziek (koorts, hoesten, enz)
Eet strict mogelijk en nog ziek maar klopt, hoe gezonder je eet hoe minder je ziek word
 
loop nu een week met een lichte kriebelhoest.. gister de hele dag koppijn!

gelukkig heb ik niet zo erg als jou en moet je gewoon rusten en veel vitamines vreten, maar dat weet je zelf ook wel ;)

beterschap man, als je weer beter ben knal je gewoon 2x zo hard om het in te halen ;)
 
Ben haast nooit echt ziek, laatste keer een training verzuimd door ziekte was afgelopen februari ofzo
 
Sinds ik als een bb'er eet ben ik nooit meer ziek :eek: 1 keer alleen kleine kip vergiftiging ofzo, viel toen flauw op school en daarna alles ondergekotst. Twas ook klaar na 5 mins. dussss

Alpha for life
 
Sinds ik als een bb'er eet ben ik nooit meer ziek :eek: 1 keer alleen kleine kip vergiftiging ofzo, viel toen flauw op school en daarna alles ondergekotst. Twas ook klaar na 5 mins. dussss

Alpha for life
Is het stoer om alpha op internet te zijn?
 
ik voel me verrot keelpijn en bijholteontsteking denk ik
 
Back
Naar boven