AndroidHealthClinic

Log Machete (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hoeveel moeite is het voor een sportschool om even plakkertjes met gewichts-aanduiding er op te doen? :roflol:
 
joo machete,

ik was even 2 daagjes weg met mn vriendin dus daarom reageerde ik niet, maar maandag ga ik al met mn huisgenoot bij aclo dus kan niet mee naar harimau. andere keer! :D
 
Beenapparaten nog niet goed naar gekeken, maar denk van wel, heb alleen schouders+biceps gedaan, maar het klopt. Zijn erg veel oudere crappy apparaten, Heb reverse peck deck gedaan ipv face pulls, maar dat is zon ding waar je ook fly's op kan doen dus moet je even afstellen.

Dumbbells zijn ook erg slordig, geen gewichtsaanduidingen alles ligt door mekaar en dergelijke, maargoed ik denk dat je er gewoon een beetje handigheid in moet krijgen, heb gewoon geen zin om steeds naar de ACLO te fietsen terwijl dit om de hoek is, daarnaast wil ik misschien ook nog wel gaan kickboxen.

Wel goede muziek ook vandaag(progressive/trance fuaaaark)

Fuark!

Ik had begrepen dat er vroeger bodybuilders voor wedstrijdvoorbereiding daar gingen trainen dus moet haast wel.

Hoeveel moeite is het voor een sportschool om even plakkertjes met gewichts-aanduiding er op te doen? :roflol:

Haha, ik had op forum gelezen dat het al jaren geleden zo was in 2002 zei hij dat hij er een jaar geleden getraind had, toen zij die van zou nu onderhand wel veranderd zijn (in 2002!) :roflol:

joo machete,

ik was even 2 daagjes weg met mn vriendin dus daarom reageerde ik niet, maar maandag ga ik al met mn huisgenoot bij aclo dus kan niet mee naar harimau. andere keer! :D

Ait nice!

Train ze bro, wel veel nice ladies daar bij aclo dat zou ik wel missen :o
 
Vrijdag 2 september - Benen en Schouders

Vandaag geen squat en RDL.
Ik werd wakker met een pijn aan de zijkant van mijn rug op middelhoogte.
En mijn pijn aan mijn rechterbeen, lies/heup is niet echt beter geworden.
Dinsdag fysio, dus ben benieuwd.

Benen

Leg press (plate loaded)

60x12
80x12
100x12
120x10

Hack squat
12x60
10x80
1x90 ( ik ging te diep bij 2e rep, had hierna geen zin om te reloaden.)

Leg extension (plate loaded)
12x60
10x80
9x100

Leg curl
12x35
12x40
12x45

Standing calf raise
12x55
12x60
12x65

Schouders

Dumbbell shoulder raise
12x20
10x22
8x22

Lateral side raise
12x10
12x12
10x12

Cable side raise (one hand)
12x10
12x15
5x20 (laatste rep even mezelf geholpen)

Facepulls
12x40
12x45
12x50

Opmerkingen
Ik twijfelde vandaag om te trainen, vanwege de fysieke klachten maar tijdens de training was ik warm dat viel wel mee pas na de training kwam de ellende heh.

Vandaag was een nice chick aan het squatten, dus iedereen kijken ofcourse.
Ik helemaal afgeleid lette niet op waar ik liep: BAM tegen zo'n balk aan waar je plates kan loaden, fuuuuuuu dikke bult op mijn hoofd nu.
Was ook na de leg press dat het gebeurde, weet niet of het mijn hack squat beïnvloede.

Ik ga vandaag refeeden, zo'n 350gr carbs.
Ik heb na de training 125gr havermout binnengewerkt, voor de rest nog zo 200gr jasmijn rijst en veel kippenpoten nom nom
 
haha volgende x stiekem pics schieten, mmm lekker chick + squatten is goeie combi.
goeie training ook ;)
 
Vandaag was een nice chick aan het squatten, dus iedereen kijken ofcourse.
Ik helemaal afgeleid lette niet op waar ik liep: BAM tegen zo'n balk aan waar je plates kan loaden, fuuuuuuu dikke bult op mijn hoofd nu.
Was ook na de leg press dat het gebeurde, weet niet of het mijn hack squat beïnvloede.

:roflol:
 
tits or gtfo :)


nette training nog :thumbs:
 
Gewoon hoesten terwijl je foto maakt :p Doe ik ook altijd.....

.... bij me hond.
 
Klote man van die rugklachten, enig idee waar die vandaan komen? Des ondanks toch lekker getraind. Maar die dumbbell shoulder raise wat moet ik me daar bij voorstellen? Is dat een front raise? Dat zou wel heel bruut zijn.

Ik heb trouwens vandaag bij de appie een pak blooker cacao gekocht na aanleiding van die artikels van jou:p. Ben benieuwt hoe dat morgen vroeg in mijn shakie smaakt:D.
 
Klote man van die rugklachten, enig idee waar die vandaan komen? Des ondanks toch lekker getraind. Maar die dumbbell shoulder raise wat moet ik me daar bij voorstellen? Is dat een front raise? Dat zou wel heel bruut zijn.

Ik heb trouwens vandaag bij de appie een pak blooker cacao gekocht na aanleiding van die artikels van jou:p. Ben benieuwt hoe dat morgen vroeg in mijn shakie smaakt:D.

Nice!:D Hoe smaakte het? Als het goed te drinken is, dan heb je mooi je goedkope NO-booster! (6gr per dag)

Oorzaak van mijn rugklachten was volgens mij een combinatie van spierpijn en stijfheid.
Flinke massages en warme douches gehad. Nu voel ik in ieder geval geen pijn meer.
Dinsdag naar fysio voor mijn pols en been, dat wordt nog wat.

Die shoulder raise, bedoelde ik eigenlijk shoulder press hehe.
Front raises zou sick zijn idd.
 
Geen sqaut meer door rugklachten zeker he?
 
Geen sqaut meer door rugklachten zeker he?

Dat ook, maar voornamelijk door lies/heup durfde ik niet te squatten.
Want als ik diep ga, dan gaat het steken en voor hetzelfde geldt verlies ik dan me balans en ligt barbell op me :roflol:
Ik dacht laat het maar voor deze week even zitten, kijken wat fysio brengt.

Door mijn rug deed ik geen romanian deadlift voor de hams.
 
Dat ook, maar voornamelijk door lies/heup durfde ik niet te squatten.
Want als ik diep ga, dan gaat het steken en voor hetzelfde geldt verlies ik dan me balans en ligt barbell op me :roflol:
Ik dacht laat het maar voor deze week even zitten, kijken wat fysio brengt.

Door mijn rug deed ik geen romanian deadlift voor de hams.

Haha idd, kan je beter even laten herstellen ;)

Pak je deadlift ook bij benen dag?
Ik wil een paar keer voor de gein 3 zware oefeningen pakken voor benen. Legpress , squat en deadlift :p of is dat teveel?
 
Die shake smaakte opzich wel, alleen ik gooide er meteen een eetlepel in dus de smaak was wat sterk. Volgende keer gooi ik er 2 theelepeltjes in of iets dergelijks. Mooi dat die blessure in je rug lijkt mee te vallen dan, zou toch mooi zijn als je zo snel mogelijk weer je rug fatsoenlijk kan trainen.

Succes dinsdag bij de fysio man;), hopelijk niets ernstigs.
 
Haha idd, kan je beter even laten herstellen ;)

Pak je deadlift ook bij benen dag?
Ik wil een paar keer voor de gein 3 zware oefeningen pakken voor benen. Legpress , squat en deadlift :p of is dat teveel?

Kan best hoor, alleen bij deadlift kan wel het gewicht lager uitpakken omdat je veel energie bij squat hebt gebruikt.

Ik doe gewoon romanian deadlift voor mijn hams, op hoog volume en 60% van me normale DL. Werkt erg lekker bij mij.

---------- Post toegevoegd Sun 4 Sep 2011 om 16:02 ----------

Die shake smaakte opzich wel, alleen ik gooide er meteen een eetlepel in dus de smaak was wat sterk. Volgende keer gooi ik er 2 theelepeltjes in of iets dergelijks. Mooi dat die blessure in je rug lijkt mee te vallen dan, zou toch mooi zijn als je zo snel mogelijk weer je rug fatsoenlijk kan trainen.

Succes dinsdag bij de fysio man;), hopelijk niets ernstigs.

Ja, kan me voorstellen aardig bitter is dat.
Ik drink me shakes altijd met water, dus was ietste voor me :roflol:
Thx, hoop het!
 
Goede training alsnog. Succes bij de fysio, zijn goede mensen hehe :D
grappig squat verhaal btw :p
 
Nice machete :)
Vooral dat dagboek idee is wel mooi. Foto, opmerking en muziekje :D
 
Gaat lekker hier, ik zie ook een heerlijk bordje voer:)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven