Fitness Seller

Zijn er al die verlangen naar de WINTER ?

Bezoekers in dit topic

Skyrock

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 aug 2010
Berichten
1.335
Waardering
335
Lengte
1m84
Massa
89kg
Ja of nee & waarom ?
 
Nee, verlangen niet. Heb liever zomer maar de winter heeft ook zijn charmes
 
Nee, een nazomer die de rotzomer kan compenseren.
 
nee = winter = spijkerbroeken = irritant
 
Niet zoveel zin in de Winter, als ik denk aan de gladheid op de weg. Het enige wat leuk is zijn de feestdagen, behalve dat mijn gym dan een paar dagen extra dicht is.
 
Winter zonder sneeuw is goed, met sneeuw.. nee.
 
nee = winter = spijkerbroeken = irritant

staat dat ergens zwart op wit dat het verplicht is???Ik loop soms gewoon op slippers + trainingsbroek de school in :trollface:


ot: Ja, de tuin die helemaal wit staat en de grote sneeuwballen die je rolt samen met je neefjes/nichtjes. :o minder benauwd in the gym = minder kotsen = beter trainen ;)
 
nee, de winter zuigt... donker, kou, slecht weer...
 
staat dat ergens zwart op wit dat het verplicht is???Ik loop soms gewoon op slippers + trainingsbroek de school in :trollface:


ot: Ja, de tuin die helemaal wit staat en de grote sneeuwballen die je rolt samen met je neefjes/nichtjes. :o minder benauwd in the gym = minder kotsen = beter trainen ;)

jij bent 15
 
Ik verlang nog steeds naar de zomer...
 
Eigenlijk wel. Lekker dik aankleden, genieten van de de heldere blauwe hemel, de damp die je uitademt en mensen zien uitglijden op het gladde wegdek.
 
ja en nee, het heeft zn voordelen en zn nadelen.
 
Ja dan lijk ik tenminste breed met een vest+jas aan :trollface:
 
Nee kijk er tegen op.
 
ban voor ts!
 
Ergste zou zijn als het weer zo'n lange winter is als de vorige keer....
 
Nee, ik haat de winter.
Omdat:
-mijn huis heel slecht geïsoleerd is dus het is er altijd koud en ik haat kou.
-als het buiten glad is en/of heel erg sneeuwt, zoals de afgelopen twee winters, kan ik niet fietsen, en lopen over ijsbaan-achtige straten is ook niets en dat is dus k*t.
-in de winter zien mensen er altijd slecht uit: grauw, droge huid, verkouden...
-korte dagen

Nee, de winter is niet mijn ding.

Wat ik wél leuk vind aan de winter, is de kerstperiode met overal lichtjes en gezelligheid.
 
Winter = Bulk
 
de winter is leuk voor 1 maand vooral de kerstperiode, voor de rest mag het altijd zomer zijn voor mij
 
Back
Naar boven