MuscleMeat

Crack V3 - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Crack is vernieuwd en nu nog heftiger. De nieuwe Crack formule bevat 50% meer kracht, pomp, uithoudingsvermogen en pure power dan de oude Crack. Als je eerst 3 maatscheppen nam van de oude Crack, volstaan nu 2 maatscheppen. Heftiger, sterker en voordeliger; dat is de nieuwe Crack.

    CRACK!: Te sterk om legaal te zijn! Crack zal je direct meer energie, concentratie, pomp, kracht en dus maximale spiermassa geven vanaf de eerste dosering. Ben jij klaar voor een energie en kracht explosie te ervaren die zo sterk is, dat je er bang van wordt? Ben jij klaar om door je plateaus te knallen? Ben jij klaar voor een concentratie en focus die zo sterk is, dat de rest van de wereld in slow motion lijkt te bewegen? Ben jij klaar om “hard te gaan” in de sportschool? Ben jij klaar om jezelf naar je grenzen te pushen en er dan dwars door heen te knallen? Ben jij echt klaar voor Crack!?

    Een nieuwe legende is geboren met Crack; het heftigste pre-workout product dat er bestaat. Vele jaren heeft Revolutions aan de formule van Crack gewerkt om deze zo sterk mogelijk te maken. Ontwikkeld puur voor serieuze sporters, Crack is een product dat zijn gelijke niet kent. Nog nooit was het zo makkelijk om over je eigen grenzen te gaan en echt geweldige en zichtbare resultaten te boeken. Vanaf de eerste dosering zul je al sterker zijn. Waarom wachten op resultaten als Crack je direct resultaat zal geven. Crack werkt iedere training weer; en hoe. Heftiger bestaat niet!

  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Smaakt niet verkeerd, lekkerder dan de meeste pre workouts die ik heb gehad.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 Maatscheppen
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending. levering binnen 24 uur free samples en nog veel meer!
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 44,90 waarvan 3,34 kassa korting dus 41,56.
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ik zou hem zeker opnieuw kopen.
    Ga uiteraard alle pre workouts af omdat ik de beste voor mij zoek.
    Maar Crack is tot nu toe de beste met Unleash V3!

Mijn review:

Natuurlijk is het persoonsgebonden, maar kan je wel vertellen dat het meeste wat ervan gezegd word waar is!

Ik gebruikte het een uur na mijn maaltijd en 30min. voor m'n training.
Kan natuurlijk verschil in zitten of je het op een nuchter of volle maag neemt!

Vond het wel apart aangezien ik het vrij hard poeder vond, je moest het er echt uit schrapen terwijl je het normaal met een scoop het er zo uit vist.

Maar goed na 5 minuten zachtjes geroerd te hebben het naar achter gegooid. ( had niet echt een bruisend effect maar schuimde meer.)

Vervolgens klaar gemaakt voor de gym er naar toe gefietst.
Onderweg voelde ik me al anders worden. begon beetje tunnel effect te krijgen..

Bij de gym aangekomen had ik energie en wou en moest trainen!
Pakte vervolgens zwaarder niet veel zwaarder maar wel zwaarder en dat terwijl ik uitgeput was voor ik Crack V3 nam.

Maar een dikke pluspunt vond ik de energie! Was nogal moe toen ik naar de gym wou maar daar aangekomen bleef en wou ik maar blijven trainen.

Oftewel het is een aanrader MAAR nogmaals het is persoonsgebonden dus let daar wel op :P

Of je er massa mee op bouwt ligt natuurlijk aan je voeding etc.. Maar het helpt wel tijdens de training waarvoor het bedoeld is.

crack-v_3.jpg
 
Ik koop hem nooit meer want ik vind het niet te pruimen ik krijg het niet door me strot heen maar wel goed effect daar neit van.
 
misschien een rare vraag, maar hebben meer mensen "last" van een vaag bijna emotioneel gevoel na trainen met dit supplement? ik heb een soort extreem moe/voldaan, maar ook een vaag soort emotioneel gevoel de rest van de dag haha. Heel bizar.

Voor de duidelijkheid, dit heb ik totaal niet als ik het niet gebruik
 
Nee geen last van, ik voel me tijdens de training sterk en energiek.
Na de training bezweet en voldaan.
 
Fijne supp zelf voor het eerste gebruikt gisteren vind noxi wel beter maar dit doet het hem ook wel.
 
Crack is een supplement uit de stal van Revolutions, niet van XXL Nutrition. :rolleyes:
 
misschien een rare vraag, maar hebben meer mensen "last" van een vaag bijna emotioneel gevoel na trainen met dit supplement? ik heb een soort extreem moe/voldaan, maar ook een vaag soort emotioneel gevoel de rest van de dag haha. Heel bizar.

Voor de duidelijkheid, dit heb ik totaal niet als ik het niet gebruik

Ik kan me hier wel in vinden komt door de 1.3 dmaa, dat is dan de crash denk ik
 
Pomp is mega.. nu net armen, en onderarmen getrained... typen gaat lastig..
Onderarm belachelijk vol, pomp en kneiterstrak en hard.
 
Back
Naar boven