Fitness Seller

Zijn er al die verlangen naar de WINTER ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fack die treurige winter! Geef mij maar het zuid europees klimaat.
 
Ja!
Lange nachten, eerder avond, rust, minder luidruchtige mensen buiten, met de telescoop naar buiten want de winterhemel is mooier.
Ijs, sneeuw, heerlijk, nog minder getroll buiten (die zitten binnen te klagen, of gaan op wintersport dat wel) zodat ik ook eens naar buiten kan en wil. :(
Storm en regen, Mooi! Binnen muziek maken en hard, weinig mensen buiten die het horen en storm en regen zorgt voor de juiste stemming. SLAPEN gaat veel beter in de winter.
Geen barbeque stank, geen gejengel buiten tot halverwege de nacht, geen muggen, hoef geen overdreven herrie te maken om m'n buren terug te irriteren, geen gras te maaien en geen bocht te plukken.
Er komt af en toe iets op tv.
Binnen de temperatuur zoals ik het wil, een graad of 18 19 en een trui. Trainen en werken kan dan zonder trui zonder dat het me lek schiet.
In de winter loop ik niet zo uit de toon met m'n melkblanke huidje en minder haarverlies in de winter. Dat is belangrijk want ik ben een metalhead.
Mensen moeten hun auto's open gaan lopen krabben, hoe een dik pak sneeuw of ijzel er ook ligt mensen rijden tegenwoordig gewoon door, zij hebben "belangrijke" dingen aan hun hoofd. Af en toe gaat de natuur mensen hun agenda, hun belangrijke leven op hoge snelheid dwars liggen en dat vind ik vaak erg mooi.
Enz.

Maar in de winter heb je dat khut kerst/oud en nieuw ertussen. Dus doe mij maar zomer.
 
De zomer heeft zn charmes, maar in de winter kan ik lekker lang buiten trainen zonder dat ik buiten adem raak. Met boompjes en stenen trainen (zoals Rocky in Rusland) heerlijk.;):)
 
Ja!
Lange nachten, eerder avond, rust, minder luidruchtige mensen buiten, met de telescoop naar buiten want de winterhemel is mooier.
Ijs, sneeuw, heerlijk, nog minder getroll buiten (die zitten binnen te klagen, of gaan op wintersport dat wel) zodat ik ook eens naar buiten kan en wil. :(
Storm en regen, Mooi! Binnen muziek maken en hard, weinig mensen buiten die het horen en storm en regen zorgt voor de juiste stemming. SLAPEN gaat veel beter in de winter.
Geen barbeque stank, geen gejengel buiten tot halverwege de nacht, geen muggen, hoef geen overdreven herrie te maken om m'n buren terug te irriteren, geen gras te maaien en geen bocht te plukken.
Er komt af en toe iets op tv.
Binnen de temperatuur zoals ik het wil, een graad of 18 19 en een trui. Trainen en werken kan dan zonder trui zonder dat het me lek schiet.
In de winter loop ik niet zo uit de toon met m'n melkblanke huidje en minder haarverlies in de winter. Dat is belangrijk want ik ben een metalhead.
Mensen moeten hun auto's open gaan lopen krabben, hoe een dik pak sneeuw of ijzel er ook ligt mensen rijden tegenwoordig gewoon door, zij hebben "belangrijke" dingen aan hun hoofd. Af en toe gaat de natuur mensen hun agenda, hun belangrijke leven op hoge snelheid dwars liggen en dat vind ik vaak erg mooi.
Enz.

Maar in de winter heb je dat khut kerst/oud en nieuw ertussen. Dus doe mij maar zomer.

Vervelend he, blijheid in het leven?
 
Ik vind die aanloop naar de winter veel erger dan de winter zelf eigenlijk. Oktober/november met die trieste wind en regen :(
 
In de zomer verlies je meestal wat gewicht (niet deze zomer natuurlijk:o) en in de winter is het aankomehhh.:)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ja, gezellig, lekker bulken, warme chocomelk
 
Hell no.

Echte winter misschien, met kou, sneeuw, zonnetje, maar niet die grijze prutsbende die er hier voor moet doorgaan. En zelfs dan is het maar voor een paar dagen leuk.

Duurt echt veel te lang voordat het weer lente is :(

---------- Post toegevoegd Tue 6 Sep 2011 om 17:38 ----------

Haha, powerjunkie, had je post nog niet gezien.
 
jaman winter is cool, dan na mijn training naar buiten lopen sneeuw pakken en die sneeuw in de mixer doen met whey vanille = free milkshake
 
Ja, ik heb een hekel aan warm weer. 20 Graden vind ik dan ook prima. In de herfst en winter train ik ook prettiger omdat het minder warm is.
 
De kou boeit me niet, het is meer die gladheid die me irriteert. Waar zijn de tijden dat wanneer het sneeuwde het na 2 dagen alweer was gesmolten? Voor de rest vind ik de winter wel tof. Lekker bikkelen, trainen gaat lekker, soep eten en boerenkool met worst.
Je waardeert je warme huis ook meer als je dan weer eindelijk thuis bent en een filmpje ofzo aan zet en een bak warme choco
 
Hell no, ****ing koud!
 
Ik haat winter, maar dit jaar toch beetje zin omdat ik in de winter onder de naald ga.
 
Hell no.

Echte winter misschien, met kou, sneeuw, zonnetje, maar niet die grijze prutsbende die er hier voor moet doorgaan. En zelfs dan is het maar voor een paar dagen leuk.

Duurt echt veel te lang voordat het weer lente is :(

---------- Post toegevoegd Tue 6 Sep 2011 om 17:38 ----------

Haha, powerjunkie, had je post nog niet gezien.
True een winter zoals die is in de Franse Alpen bijvoorbeeld, is echt super. Goed fris, maar lekker zonnig.

Hier bij ons vertrek je naar je werk/school als het donker is en kom je thuis wanneer het donker is, om depressief van te worden. :(
 
Back
Naar boven