AndroidHealthClinic

hoeveelheid urine per keer? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

skinnie

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
21 dec 2005
Berichten
8.861
Waardering
1.239
Lengte
1m88
Massa
154kg
Vetpercentage
18%
omdat ik veel water drink moet ik ook veel pissen natuurlijk, valt me op als ik bij de urinebakken sta te pissen dat ik veel langer, harder en krachtiger pis dan mijn collega's.
was eigenlijk vandaag benieuwd hoeveel ik eigenlijk per keer pis, toen mijn blaas goed vol was ging ik naar de pisbakken keek ik even snel om heen en begon in mijn shakebeker te pissen, daar staat een maattabel op.
hij kwam tot ruim een halve liter!:eek:

komt net mijn baas om de hoek en die kijkt vreemd naar mij, zag natuurlijk die shakebeker vol met pis...
euh... is een soort ranja begin ik, energie voor de training! en neem dapper een slok natuurlijk, ik kon niet anders..
echt smerig, ben nu een beetje misselijk...

maar hebben jullie dat ook?
 
haha

ot:

Als ik veel drink inderdaad.. op hete zomerdagen of als ik na de cardio veel heb gedronken.
 
Ik pis elk uur een lading. en drink net zo veel tot de plas water is. Daarna 'onderhoud' ik de kleur door een beetje te drinken elke .....

ot: pis smaakt best wel lekker, hoe kan je daar nou misselijk van worden?
 
Gemiddeld kan een man tussen de 400 en 500 ml per keer plassen.
Vrouwen minder..
 
ik zijk me ook verloren en op mn werk zeggen ze maar dak een vrouwlijke blaas heb :P
 
Heb een grote blaas dus ja ik pis ook veel meer dan de gemiddelde persoon.
Wel handig want bij het uitgaan hoef ik pas te lopen aan het eind van de avond.
Het heeft ook weer een nadeel, want als het druk is bij de pisbakken lopen gozers altijd te zeiken dat ik zo lang aan het zeiken ben.
 
Heb het wel eens als ik in de auto zit en heel nodig moet.
Dan moet ik krom uit de auto stappen want als ik recht loop doet me blaas focking zeer..

Als ik dan eenmaal bezig ben lijkt er ook wel 2 liter uit te komen.
 
Soms is het een halve liter, soms is het precies ****ing 3 liter :roflol:
 
Knap, want in de praktijk wordt je blaas nooit voller dan ongeveer een liter ;) .

Minder boekjes lezen :)

Maar goed, sinds ik alles uit boekjes haal en geen uitzonderingen toelaat, maak ik de gains van m'n leven!
 
Nu een tegenvraag:

Als ik teveel water drink ga ik uit me kont plassen (srs), iemand hier ervaring mee?

reinigt wel m'n darmsysteem dat wel...
 
ik dacht is gelezen te hebben dat da meestal gemiddeld tussen de 200 en 400 ml was per plasbeurt.
 
500ml is toch niet zoveel, paar jaar geleden 0,5l flesje vol en nog een lading ernaast.
 
Ik pis minimaal een liter per keer. Een solide straal van +/- 20 seconden lang. Zou ook wel is willen weten hoeveel het precies is.
 
zit denk ik op de 0,5 - 0,75 kan het best lang ophouden. Nog nooit gedronken en ook niet van plan

---------- Post toegevoegd Tue 6 Sep 2011 om 17:43 ----------

Ik pis minimaal een liter per keer. Een solide straal van +/- 20 seconden lang. Zou ook wel is willen weten hoeveel het precies is.

Moet je ff Skinnie vragen of je zijn shakebeker mag lenen.
 
hebben jullie ook dat als je in de ochtend opstaat met een ochtendboner, enje moet ****ing nodig plassen dat het niet lukt omdat je een stijve hebt?
 
hebben jullie ook dat als je in de ochtend opstaat met een ochtendboner, enje moet ****ing nodig plassen dat het niet lukt omdat je een stijve hebt?

dan moet ge hem proberen naar beneden te duwen.:D
 
Back
Naar boven