XXL Nutrition

Methyltrienolone only of test er bij

Bezoekers in dit topic

supervos

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
30 jan 2008
Berichten
925
Waardering
31
Lengte
1m84
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Ik vroeg met even af wat de ervaringen hier zijn op een Methyltrienolone (oral-tren) only.
 
Lijkt me waardeloos zonder stack want door zen levertoxisiteit kun je het echt niet lang nemen maar het is wel een van de beste roids die ik al gehad heb.
 
Lijkt me waardeloos zonder stack want door zen levertoxisiteit kun je het echt niet lang nemen maar het is wel een van de beste roids die ik al gehad heb.

mwa ik lees op engelse boards -3 % bf in 3 weken dat is wel lekker imo.

zat zelf te denken om 2mg ed 3 weken te doen. eerste week 1mg
 
mwa ik lees op engelse boards -3 % bf in 3 weken dat is wel lekker imo.

zat zelf te denken om 2mg ed 3 weken te doen. eerste week 1mg
is goed te doen,zou er wel wat test p naast zetten,als je de mt van de chinees hebt kan het samen in 1 spuit,beide ethyl oleaat
 
is goed te doen,zou er wel wat test p naast zetten,als je de mt van de chinees hebt kan het samen in 1 spuit,beide ethyl oleaat

we praten hier over oral tren..........
 
waarom oral tren? tren-e is een maal per week een prik erin en klaar is kees.
TS bang voor naalden?
 
TS heeft al aardig wat prikje erop zitten. dus nee ben niet bang voor naalden. Waarom oral tren, vanwege de werking....
 
TS heeft al aardig wat prikje erop zitten. dus nee ben niet bang voor naalden. Waarom oral tren, vanwege de werking....

Kan je dan even toelichten wat de voordelen zijn? (serieus)
Ik zie niet veel anders dan nadelen voor me.
 
oral tren is gewoon vele malen anaboler dan normale tren.
Vele malen zwaarder op je gestel ook,maar aantal leden hebben het gebruikt en enzymen laten prikken,viel geloof ik 1000% mee.
 
Test laten bijlopen is een must, anders kan je weleens stevig de dieperik ingaan.

Ik zweer trouwens bij MT 2mg + test E/P 250/300 voor een 3tal weekjes.
Als ik nog cycles doe is dat het enigste. Op 3 weken ervaar je minimale shutdown; mn testes waren na een week pct terug op grootte en libido was ook perfect + mn kracht gaat steeds een 10-15 kg voorruit op de bench/squat/deadlift. Vermits ik enkel naar kracht kijk is dit de ideale aas.

Wat enorm voordelig is, is dat ik praktisch nooit iets van mn gains verlies. Zelfs als ik de periode erna minder train of eet blijft mn kracht als mn gains kwa massa merendeel behouden.

Levertoxiciteit is trouwens ook overroepen, op 3 weken had zat ik zelfs nog binnen de referentiewaarden. Dit kan natuurlijk per persoon verschillen,vermits de eerste maal ik het gebruikte ik wel iets erboven zat, maar ik raad altijd aan om je bloed te laten checken met zware kuurtjes. En je moet met de agressiviteit kunnen omgaan, want dat hakt er ook stevig in.
 
Laatst bewerkt:
oral tren is gewoon vele malen anaboler dan normale tren.
Vele malen zwaarder op je gestel ook,maar aantal leden hebben het gebruikt en enzymen laten prikken,viel geloof ik 1000% mee.

idd, ik nam 2mg ED voor 2 weken en mijn lever enzymen waren vrijwel niks gestegen.
 
Test laten bijlopen is een must, anders kan je weleens stevig de dieperik ingaan.

Ik zweer trouwens bij MT 2mg + test E/P 250/300 voor een 3tal weekjes.
Als ik nog cycles doe is dat het enigste. Op 3 weken ervaar je minimale shutdown; mn testes waren na een week pct terug op grootte en libido was ook perfect + mn kracht gaat steeds een 10-15 kg voorruit op de bench/squat/deadlift. Vermits ik enkel naar kracht kijk is dit de ideale aas.

Wat enorm voordelig is, is dat ik praktisch nooit iets van mn gains verlies. Zelfs als ik de periode erna minder train of eet blijft mn kracht als mn gains kwa massa merendeel behouden.


Levertoxiciteit is trouwens ook overroepen, op 3 weken had zat ik zelfs nog binnen de referentiewaarden. Dit kan natuurlijk per persoon verschillen,vermits de eerste maal ik het gebruikte ik wel iets erboven zat, maar ik raad altijd aan om je bloed te laten checken met zware kuurtjes. En je moet met de agressiviteit kunnen omgaan, want dat hakt er ook stevig in.

Heel interessant.
Hoe lang en wat gebruik je voor PCT na die 3 weken? En wat gain je tijdens een gemiddelde kuur van 3 weken? Hoe lang behoud je je kracht en massa? Of doe ja na een maand weer gelijk een dergelijke kuur waardoor het lijkt alsof je niets verliest?

Heel veel vragen, maar zou het op prijs stellen als je ons wat meer hierover zou kunnen vertellen.
 
Heel interessant.
Hoe lang en wat gebruik je voor PCT na die 3 weken? En wat gain je tijdens een gemiddelde kuur van 3 weken? Hoe lang behoud je je kracht en massa? Of doe ja na een maand weer gelijk een dergelijke kuur waardoor het lijkt alsof je niets verliest?

Heel veel vragen, maar zou het op prijs stellen als je ons wat meer hierover zou kunnen vertellen.

Kwa massa kan ik moeilijk concrete cijfers geven omdat ik echt puur kracht train en mn gains dus vaak gepaard gaan met wat vet en vocht. Op een 3 weken kom ik meestal wel zo'n 5-7 kg bijkomen in totaal en het enigste wat ik daarvan verlies is vocht. Maar er zit dus wel ook vet bij.

De gains zijn grotendeels volledig blijvend. Kracht heb ik 5 kg ingeboet, terwijl ik de voorbije 2 maand maar 1 keer per week heb kunnen trainen, soms zelf niet. Dus binnen 2-3 weekjes heb ik die kg's terug.

Je verliest niets omdat je met geen dip te maken krijgt. Mijn nakuur bestond uit arofixen voor 3 weken. Na een week voelde ik me al top eigenlijk, maar toch best dat je voor enkele weken doorgaat.

Het is wel zo dat de grens tussen shut down en niet-shut down dicht bij elkaar ligt; Dat kan volgens mij variëren tussen 2-4 weken, maar zoiets voel je wel en vermits je met korte esters bezig bent, is het direct uit je lichaam.
 
Thnx voor de goede info Jcastle. Ik ga zeker een run doen van 3 weken met test p erbij.
 
methyltrienolone is geen oral tren. methyltrienolone is methyltrienolone(of metribolone) en moet compleet los van tren gezien worden.

Vind het weer grappig dat er enkel over de lever wordt gezeikt terwijl over nieren, hart en prostaat wordt gezwegen.

Blijf weg van die middel.
 
Laatst bewerkt:
methyltrienolone is geen oral tren. methyltrienolone is methyltrienolone(of metribolone) en moet compleet los van tren gezien worden.

Vind het weer grappig dat er enkel over de lever wordt gezeikt terwijl over nieren, hart en prostaat wordt gezwegen.

Blijf weg van die middel.

Kan je daar wat uitleg bij geven ik ken geen andere orale vorm van tren dan methyltrienolone of het is wat prohormooncrap maar zeker geen 17aa vorm
 
methyltrienolone is geen oral tren. methyltrienolone is methyltrienolone(of metribolone) en moet compleet los van tren gezien worden.

Vind het weer grappig dat er enkel over de lever wordt gezeikt terwijl over nieren, hart en prostaat wordt gezwegen.

Blijf weg van die middel.
Enige verschil is de 17a-methyl groep, om het oraal beschikbaar te maken, dus in die zin kan je wel spreken van oral tren. Maar neem aan dat je meer doelt op de werking van het product i.p.v. de structuurformule?
 
Back
Naar boven