AndroidHealthClinic

Aankoop nieuwe pc... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Loop gewoon de mediamarkt of een soortgelijke winkel binnen en koop de goedkoopste pc die ze hebben. Voor wat jij wilt doen is iedere nieuwe pc meer dan goed genoeg.
 
een i5 en een voeding van 600w voor "wat te internetten". komaan jongens.

Een voeding van 450w, ingebouwde videokaart en een sneller AMD dual-core is meer dan genoeg.

Persoonlijk vind ik een netbookje nog beter, kun je nog verplaatsen en verbruikt geen drol.

Netbookjes vallen toch wel tegen, een beetje flash en zo'n ding wordt gek. Heb zelf een 10 inch, maar dat is toch niet erg comfortabel surfen. En laten we het vooral niet over microsoft office hebben.....
 
Netbookjes vallen toch wel tegen, een beetje flash en zo'n ding wordt gek. Heb zelf een 10 inch, maar dat is toch niet erg comfortabel surfen. En laten we het vooral niet over microsoft office hebben.....

geen problemen met flash of office op de netbook van mijn moeder.

Office xp wel, office 2007 is te zwaar plus een gedrocht.

3 maand oude acer one van nog geen 300 euro.
 
Loop gewoon de mediamarkt of een soortgelijke winkel binnen en koop de goedkoopste pc die ze hebben. Voor wat jij wilt doen is iedere nieuwe pc meer dan goed genoeg.
Dan weet je zeker dat je klauwen met geld kwijt bent ja..
 
Laatst bewerkt:

belangrijkste voor HTK-pc = processor.

Jou processor= retecrap, zelfs in zijn prijssegment. En waarom aparte voeding en case en niet all in one? En ubuntu voor een niet-nerd?

Heb de nickname gemist :roflol:
 
Laatst bewerkt:
belangrijkste voor HTK-pc = processor.

Jou processor= retecrap, zelfs in zijn prijssegment. En waarom aparte voeding en case en niet all in one? En ubuntu voor een niet-nerd?

Heb de nickname gemist :roflol:
wtf is een HTK-pc?

die processor is prima voor wat hij gaat doen.

omdat het prijsverschil miniem gaat zijn, en je nu een hele goede behuizing en voeding hebt.

ik gaf de optie, en elementary staat er ook nog bij.

wat is daar grappig aan?
 
wtf is een HTK-pc?

die processor is prima voor wat hij gaat doen.

omdat het prijsverschil miniem gaat zijn, en je nu een hele goede behuizing en voeding hebt.

ik gaf de optie, en elementary staat er ook nog bij.

wat is daar grappig aan?
huis tuin keuken neem ik aan
 
Nu ben ik helemaal het noorden kwijt :roflol:
 
Back
Naar boven