Fitness Seller

Anavar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoeveel mg anavar nam je dan per dag 100 mg?
Anavar staat toch bekend als weinig androgeen en ondanks het een DHT is is er weinig kans op haaruitval?!

en lezen doe je ook niet. In je vorige topic had ik nog vermeld dat anavar geen dht is.

60mg.
 
mijn eerste en laatste kuur. te belachelijk voor woorden. en dan nog zo'n flutkuur. ik zou in jou plaats gewoon niet kuren.

---------- Post toegevoegd Wed 7 Sep 2011 om 11:46 ----------

Omdat ik al jaren natural train heb ik een goede spierconditie en spiergeheugen opgebouwd, dus een soort basis. Als ik nu volgens de expert Anavar zou gaan gebruiken heeft dit voor mij een win/win situatie zonder bijwerkingen.

Mischien dat ik niet extra kg's ga pakken maar i.pv. vetmassa, spiermassa hiervan krijg.

De "expert" is een goede bekende van o.a. Glen Gravenbeek en Eric Overdevest. Bekende bodybuilders begin jaren 90.

mijn eerst kuur was ook gemaakt door een expert. had zelf ooit nog meegedaan aan het Belgisch kampioenschap. was ook een kuur waar ik niets aan gehad heb.
 
Grootste gezever wat er is. Als je weet wat het lichaam zelf aanmaakt, dan weet je meteen dat het zeker een effectieve dosis is. Is het driedubbel van wat je lichaam aan test aanmaakt.

Probleem is dat mensen naar totale massawinst dus kijken en niet naar spierwinst. En zo verkeerd beeld krijgen van de mogelijkheden van aas.
 
Laatst bewerkt:
Ga direct 6weken lang op 50mg man ;)
 
Grootste gezever wat er is. Als je weet wat het lichaam zelf aanmaakt, dan weet je meteen dat het zeker een effectieve dosis is. Is het driedubbel van wat je lichaam aan test aanmaakt.

Probleem is dat mensen naar totale massawinst dus kijken en niet naar spierwinst. En zo verkeerd beeld krijgen van de mogelijkheden van aas.

En hoe zit het dan met het effect op hardheid, vasculariteit en kracht? Dat zijn immers de meest interessante werkingen van anavar. Heeft dat geen waarde in jou ogen? Voor een massa kuur neem je het niet..
 
Je moet zien naar spierwinst. Kracht komt door je training en de spierwinst. Vasculariteit is hoger hoe droger je komt en door anabolen in algemeen.

Je moet kijken aan welke receptoren en enzymen de anabolen hechten om te zien wat voor effecten het kan hebben.
 
Dat noemen ze nou placebo.........
Meneer gaat kuren en realiseert zich dat ie elke week gaat groeien waardoor ie automatisch meer gaat eten, harder gaat trainen..........etc lol .


Die eerste zin ook......."mn eerste en laatste kuur"

Lol, what a joke ;)

Ik zou helemaal nix doen ask jouw was en lekker natuurlijke supps gebruiken......

Je moet het even anders zien:

Ik weeg 98 kg gemiddeld en ik heb mijn doel gesteld om een kg of 5 vvm te pakken. dat is voor mij genoeg. Mijn gezondheid is ook erg belangrijk en ik hoef niet perse 120 kg droog te wegen omdat je dan veel moet kuren. 103 kg met een acceptabel vetpercentage is voor mij meer dan genoeg, en 5 kg spiermassa erbij zie je toch wel duidelijk.
 
Denk je niet dat je leeftijd invloed heeft op je gains?
 
Je moet het even anders zien:

Ik weeg 98 kg gemiddeld en ik heb mijn doel gesteld om een kg of 5 vvm te pakken. dat is voor mij genoeg. Mijn gezondheid is ook erg belangrijk en ik hoef niet perse 120 kg droog te wegen omdat je dan veel moet kuren. 103 kg met een acceptabel vetpercentage is voor mij meer dan genoeg, en 5 kg spiermassa erbij zie je toch wel duidelijk.

hahah denk jij dat je 5 kg vvm gaat winnen door 40 mg anavar? luister kerel ik ben momenteel bezig met 80mg anavar en ben al 13 dagen bezig en merk nog niet echt veel , je verwacht veel te veeel van een anavar only als je 2 kg wint moet je al blij zijn op 60mg voor 6 weken , en jij komt aankakken met je 20 en 40mg daaar ga je erg wenig van merken en je zal teleurgesteld zijn.

succes verder.
 
Staat er niet een vast aantal mg voor bepaald lichaams gewicht?
Kan mij niet vertellen dat iemand van 100kg 80 mg neemt en iemand van 75 kilo het zelfde?Buiten het feit dat iemand van 75 kilo van de aas af moet blijven;)
 
hahah denk jij dat je 5 kg vvm gaat winnen door 40 mg anavar? luister kerel ik ben momenteel bezig met 80mg anavar en ben al 13 dagen bezig en merk nog niet echt veel , je verwacht veel te veeel van een anavar only als je 2 kg wint moet je al blij zijn op 60mg voor 6 weken , en jij komt aankakken met je 20 en 40mg daaar ga je erg wenig van merken en je zal teleurgesteld zijn.

succes verder.

groot gelijk. ik heb het ook al geschreven.

---------- Post toegevoegd Thu 8 Sep 2011 om 11:46 ----------

Je moet het even anders zien:

Ik weeg 98 kg gemiddeld en ik heb mijn doel gesteld om een kg of 5 vvm te pakken. dat is voor mij genoeg. Mijn gezondheid is ook erg belangrijk en ik hoef niet perse 120 kg droog te wegen omdat je dan veel moet kuren. 103 kg met een acceptabel vetpercentage is voor mij meer dan genoeg, en 5 kg spiermassa erbij zie je toch wel duidelijk.
5kg spierwinst krijg je nooit door dat beetje anavar. om 5kg spierwinst te verkrijgen, moet je al een serieuse kuur doen van 12 weken met verschillende middelen. je mag al blij zijn als je 1kg netto overhoudt met je beetje anavar. je kan dan toch beter niet kuren als het je eerste en laatste kuur wordt. die 5 kg heb je binnen twee jaren ook misschien. één kuur tijdens je leven doen om 1kg te winnen. lijkt mij naief.
 
groot gelijk. ik heb het ook al geschreven.

---------- Post toegevoegd Thu 8 Sep 2011 om 11:46 ----------


5kg spierwinst krijg je nooit door dat beetje anavar. om 5kg spierwinst te verkrijgen, moet je al een serieuse kuur doen van 12 weken met verschillende middelen. je mag al blij zijn als je 1kg netto overhoudt met je beetje anavar. je kan dan toch beter niet kuren als het je eerste en laatste kuur wordt. die 5 kg heb je binnen twee jaren ook misschien. één kuur tijdens je leven doen om 1kg te winnen. lijkt mij naief.

+1 klopt helemaal . en zoiezo is test een betere keus dan var om wat massa te winnen maar ts is bang voor bijwerkingen hij wilt natuurlijk kuren maar neemt de bijwerkingen niet voor lief. Als je bang bent voor bijwerkingen blijf dan van aas af en ga niet anavar nemen omdat het mild is . en vvm kan je echt vergeten met anavar. neem beter test op 500 voor 10 weken dan kan je 5 kg gainen maar alsnog geen vvm.

---------- Post toegevoegd Thu 8 Sep 2011 om 13:58 ----------

Staat er niet een vast aantal mg voor bepaald lichaams gewicht?
Kan mij niet vertellen dat iemand van 100kg 80 mg neemt en iemand van 75 kilo het zelfde?Buiten het feit dat iemand van 75 kilo van de aas af moet blijven;)

nou kijk normaal gesproken word er 0,4mg per kg gewicht gedoseerd. maar dan moet een bodybuilder van 100kg 40mg gebruiken en dat levert echt geen deftige resultaten , en anavar werkt goed op een dosering van 80 tot 100mg .
 
Laatst bewerkt:
---------- Post toegevoegd Thu 8 Sep 2011 om 13:58 ----------



.[/QUOTE]nou kijk normaal gesproken word er 0,4mg per kg gewicht gedoseerd. maar dan moet een bodybuilder van 100kg 40mg gebruiken en dat levert echt geen deftige resultaten , en anavar werkt goed op een dosering van 80 tot 100mg .[/QUOTE]
Maar geld dat ook voor iemand met minder gewicht? lijkt mij dat als je 75kg weegt dat 80 mg teveel is?
Vandaar mijn eerdere vraag!

---------- Post toegevoegd Thu 8 Sep 2011 om 14:23 ----------

Nee bv mij ik ben klein ben 172cm en weeg nu 80kg en 9.5% vet voor mij is 80-100mg teveel denk?
 
---------- Post toegevoegd Thu 8 Sep 2011 om 13:58 ----------



.
nou kijk normaal gesproken word er 0,4mg per kg gewicht gedoseerd. maar dan moet een bodybuilder van 100kg 40mg gebruiken en dat levert echt geen deftige resultaten , en anavar werkt goed op een dosering van 80 tot 100mg .[/QUOTE]
Maar geld dat ook voor iemand met minder gewicht? lijkt mij dat als je 75kg weegt dat 80 mg teveel is?
Vandaar mijn eerdere vraag!

---------- Post toegevoegd Thu 8 Sep 2011 om 14:23 ----------

Nee bv mij ik ben klein ben 172cm en weeg nu 80kg en 9.5% vet voor mij is 80-100mg teveel denk?[/QUOTE]

jij kan het beste 60mg nemen voor 6 weken lang , maar verwacht NIET teveel zoals ik zeg. kilo's zal je er niet mee pakken , je word er hard en vasculair van en de kracht schiet omhoog. 2 of 3 kg kan maar dan moet je het wel goed hebben aangepakt. dat is wel spierweefsel wat je wint en geen vocht of vet.
 
Voor mij is niet maar is altijd zo'n onduidelijkheid over de dosering dacht misschien is daar een reken sommetje voor maar goed!
Als je idd beetje wil groeie is test e leuk eerste kuurtje misschien een kickstart er bij!
Suc7
 
is het beter om creatine bij Anavar te gebruiken of na de kuur?
 
Je kan prima crea nemen werkt goed samen!!!
 
is het beter om creatine bij Anavar te gebruiken of na de kuur?

Absoluut creatine nemen bij anavar. Anavar werkt synergetisch met creatine dus creatine dosering beetje opschroeven tijdens anavar gebruik.

Waarom het exact synergetisch werkt is moeilijk te vinden op internet. Schijnt dat je lichaam meer creatine kan opnemen dan.
 
Back
Naar boven