Fitness Seller

Holland in da Hood (isthisreallife.jpg) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat is er met de MC Biggah (die gast die moest zijken van de cola). Heeft een rare nek/hoge schouders ofsow.

En hij houd van hiphop maar hij vind niemand goed?
In de promo zegt hij dat lange frans k*t is.
en dan net op TV, vind Willy W niet zo bijzonder, om vervolgens bij de plek waar Biggie is neergeschoten te zeggen dat hij niks voelde omdat hij biggie ook maar niks vond...
 
Wat is er met de MC Biggah (die gast die moest zijken van de cola). Heeft een rare nek/hoge schouders ofsow.

En hij houd van hiphop maar hij vind niemand goed?
In de promo zegt hij dat lange frans k*t is.
en dan net op TV, vind Willy W niet zo bijzonder, om vervolgens bij de plek waar Biggie is neergeschoten te zeggen dat hij niks voelde omdat hij biggie ook maar niks vond...

Pas als hij zegt dat hij 2pac ook niets vind, is ie 100% fake.
 
Is zielig dit programma maar wat mij het meest stoort is Willie wartaal die vaak commentaar heeft op mensen die commercieel zijn enz, zo had hij een keer heel veel commentaar toen hij de groep Die Antwoord (of zoiets) uit zuid afrika ging interviewen op een festival.
Hij kraakte ze af zonder dat ze het konden verstaan of zich konden verdedigen, hij vond ze ook commercieel en geloofde ze niet enz.
Ik vond willie toen al vies maar was het wel met hem eens dat die antwoord k*t was.
Nu ik hem dit programma zie doen......pfffff.


Hier zouden ze willie en die wannabe rappers een tijdje bij moeten laten

http://www.dailymotion.com/video/x6n8rc_crackheads-gone-wild-part-1_news

Filmpje is wel harde shit.
 
Op twitter is #hollandindahood nu wereldwijd een trending topic.
Als een Amerikaan mij zou vragen waar ik vandaan kom dan zeg ik vanaf nu België.
Focked op voor de mensen die dat hier wel serieus willen aanpakken dat er zo'n programma wordt gemaakt. Internationale schande is dit.
Aan de andere kant het is ook vermakelijk dit gaat zeker kijkcijfers scoren.
 
Op twitter is #hollandindahood nu wereldwijd een trending topic.
Als een Amerikaan mij zou vragen waar ik vandaan kom dan zeg ik vanaf nu België.
Focked op voor de mensen die dat hier wel serieus willen aanpakken dat er zo'n programma wordt gemaakt. Internationale schande is dit.
Aan de andere kant het is ook vermakelijk dit gaat zeker kijkcijfers scoren.
Mensen die menen dat deze stumperds representatief zijn voor Nederland zijn niet zo snugger.
 
Net alsof Amerikanen blij zijn met het beeld dat door Jersey Shore en dergelijke programma's wordt afgegeven .
 
"ik kom uit de gevaarlijkste buurt van Nederland"Heerlen hahahaha toen kon je me echt wegdragen!!
En nog lach ik de billen uit me string wat een figuren!!
 
Net even backgroundcheck door google gedaan.
http://www.boomr.nl/glow2
Duidelijk niet gespeeld dus.
Ik vraag me af of niemand in zijn omgeving dan zegt: Jongen, dat kun je beter niet doen, zo op tv?
 
Echt wat een kansloze figuren zeg...
Kijk niet vaak TV, maar dit heb ik gezien, en het is treurig. :)
 
link vd aflevering gisteren?
 
Na een topic als dit lijkt het mij altijd wel leuk om dit soort gasten het trottoir te laten zien op een geheel nieuwe wijze.
 
We are sorry to inform you, that due to rights restrictions, this material is not available in Belgium.

MOTHERFFFFFFFFFFF!


een NL'er die een of andere manier weet waardoor ik de aflevering kan zien?:(
 
Laatst bewerkt:
Wat een stel knuppels...

nu wachten tot ze eens ff goed op hun plaats worden gezet... of klapjes krijgen..
volgens mij zijn ze ook zo dom om zich daar ook zo te gedragen...



deze had er ook wel bij gekunt... spreekt iedergeval beter engels als die andere knuppels

http://www.youtube.com/watch?v=rZbhAXp8Gbo&feature=related]!
 
Laatst bewerkt:
We are sorry to inform you, that due to rights restrictions, this material is not available in Belgium.

MOTHERFFFFFFFFFFF!


een NL'er die een of andere manier weet waardoor ik de aflevering kan zien?:(

via www.hidemyass.com openen?
 
Wat een fokking triest programma. Als je zoiets doe, neem dan niet van die vanilla ice wannabe nigger kneuzen, die een lief moedertje op de bank, in hun nette huisje hebben zitten. Pluk dan een paar rasmongolen van de straten van de bijlmer, met minimaal 3 schot of steekwonden. Dan kan je het programma nog een beetje serieus nemen. Dit gaat echt nergens over.

Ik heb trouwens een BLOED hekel aan dit soort nep negers en ik pis en schijt over dit kansloze volk.
 
ik had lage verwachtingen voor dit programma maar heb me toch kostelijk vermaakt om die retards :D
 
Ik vond er echt geen klote aan.
 
Back
Naar boven