AndroidHealthClinic

Eerste echte schema!

Bezoekers in dit topic

Ik doelde op mensen die denken dat je voor elk afzonderlijk deel van een spiergroep een oefening moet doen.
Er zijn zelfs mensen die denken dat je bepaalde hoekjes en gaatjes van een spier afzonderlijk kan trainen met een bepaalde oefening...
Iedereen kan het beste werken aan de basis met compounds en basisoefeningen.
Standaard basis BB schema's zijn daar heel goed geschikt voor.
Een 2 daagse split bijvoorbeeld is niks mis mee, maar niet met 17 verschillende oefeningen per spiergroep.Muscle & Fitness lezen is slecht voor je.
Zeker als je alles geloofd!
En als je naturel traint helemaal.
Ik snap ook niet waarom mensen nooit luisteren naar wat pro's te zeggen hebben, en alleen maar die mannen hun schema willen copieren.
Wendler is een goed schema om kracht op te bouwen, en met die kracht zal je (door de assistance voor hypertrophy te doen) ook massa kweken.
Maar er zijn vele manieren om te trainen natuurlijk.
 
Ik doelde op mensen die denken dat je voor elk afzonderlijk deel van een spiergroep een oefening moet doen.
Er zijn zelfs mensen die denken dat je bepaalde hoekjes en gaatjes van een spier afzonderlijk kan trainen met een bepaalde oefening...
Iedereen kan het beste werken aan de basis met compounds en basisoefeningen.
Standaard basis BB schema's zijn daar heel goed geschikt voor.
Een 2 daagse split bijvoorbeeld is niks mis mee, maar niet met 17 verschillende oefeningen per spiergroep.Muscle & Fitness lezen is slecht voor je.
Zeker als je alles geloofd!
En als je naturel traint helemaal.
Ik snap ook niet waarom mensen nooit luisteren naar wat pro's te zeggen hebben, en alleen maar die mannen hun schema willen copieren.
Wendler is een goed schema om kracht op te bouwen, en met die kracht zal je (door de assistance voor hypertrophy te doen) ook massa kweken.
Maar er zijn vele manieren om te trainen natuurlijk.


Oke duidelijk:)

ik lees trouwens ook de M&F :p .. niet meer doen dus !:P
 
Je hebt er eigenlijk niet veel aan...
Al staan er soms wel leuke plaatjes in.
De voeding is soms wel interessant.
"Alles" wat je wilt weten kun je beter op het net zoeken en lezen, of hier vragen.
imo
 
Hummer, Bedankt voor de uitleg. moet eerlijk toegeven dat ik ook nog niet zoveel weet wat betreft oefeningen voeding et cetera
Zoals Richard21 als ondertitel heeft ben ik het voor ledig mee eens! "Learning every day!"

Heb echter nog een klein vraagje, wat is jouw ervaring bij trainen met kettlebells?
 
Laatst bewerkt:
Ik doe alleen "wel eens" wat swings.
Maar veel te weinig eigenlijk, want ik vind het een prachtige manier van trainen.
Snatches, presses, curls enz. enz.
Lekker dynamisch en goed voor de grip en conditie.
Als je dat mooi vind, moet je ook eens kijken naar "Indian clubs"
Ook gaaf.
 
Back
Naar boven