AndroidHealthClinic

Jay Cutler - Road to The Olympia 2011 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hele goede bouw inderdaad, echt zo'n persoon dat al breed van zichzelf is
 
@ philippe58...lache filmpje man..nu vraag ik me af zitten hun nou daar al zwaar aan de aas ofniet? 118kg met 4% vet als je 19 jaar bent is wel erg ideaal :D
 
jay was geen 118kg in wedstrijd shape op zijn 19e.

En je kan toch wel met 99% zekerheid zeggen dat jay en branch daar al gekuurd hebben. Neemt niet weg dat ze daar op hun 19e al groter zijn dan amateurs die al 10+jaar trainen/kuren
 
@ philippe58...lache filmpje man..nu vraag ik me af zitten hun nou daar al zwaar aan de aas ofniet? 118kg met 4% vet als je 19 jaar bent is wel erg ideaal :D

Volgens mij hebben ze wel een kuurtje gepakt, die stats, die leeftijd, en die buik ;)
 
jay was geen 118kg in wedstrijd shape op zijn 19e.

En je kan toch wel met 99% zekerheid zeggen dat jay en branch daar al gekuurd hebben. Neemt niet weg dat ze daar op hun 19e al groter zijn dan amateurs die al 10+jaar trainen/kuren

in dat filmpje zeg tie commentator toch jay cutler 19 years old 260 pounds..of zegt tie 216?
 
wordt wel vaker onzin verkocht in commentaar...
 
in dat filmpje zeg tie commentator toch jay cutler 19 years old 260 pounds..of zegt tie 216?

In t filmpje als Jay begint staat toch gewoon 216
 
Commentator kan je niet zeker op af gaan. Ik ben vri jzeker dat die gekuurd hebben. Maar inderdaad, zoals baksteen123 al zei. Kuren of niet, die shape krijg je niet 1,2,3 met of zonder kuur, en dat al op die leeftijd, zwaar ziek! ;)
 
De abs steken meer naar buiten toe, door opgeblazen organen...

Ik begrijp dat je daarop doelt, maar in dit filmpje en in deze shape is dat juist niet het geval, dat zie je toch zelf ook wel. Zijn buik ziet er hier gewoon slank en strak uit,
 
De abs steken meer naar buiten toe, door opgeblazen organen...

je hebt stront in je ogen want dat hebben ze daar nog helemaal niet.
En Jay heeft (en Branch heeft ook een best goed middel vergeleken met andere pros) zelfs nu nog geen GH gut. Gewoon een breed middel omdat hij alpha/wide gebouwd is van nature.
Zeg maar niets meer
 
Ben benieuwd aankomend weekend!!!
 
Back
Naar boven