Fitness Seller

Wie is er ooit naar Mr. O geweest?

Bezoekers in dit topic

Tymen

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2009
Berichten
15.553
Waardering
1.077
Lengte
1m78
ik vroeg mij af of er wel eens DBB'ers naar de uitreikingen in Amerika zijn geweest .

hoe was dit en hoeveel heeft het je gekost?

want op zich lijkt het me erg leuk om dit eens te combineren met een vakantie naar Amerika!
tickets vielen me mee, met vrijdag vanaf 60 dollar en zaterdag vanaf 70 dollar.
 
zou persoonlijk nooit naar de O gaan als moet ik betalen. Tickets zijn trouwens verdeeld hoor. Als je alles wilt zien dus pre-judge, finale, expo etc dan ben je drie dubbele prijs kwijt. En wat voor plaats heb je dan?

Vind zowieso BB wedstrijden niet intressant om te zien. Fkng saai. Steeds weer zelfde herhalende langdradig gedoe. Op alle wedstrijden waar ik ben geweest ging ook alleen omdat ik of mee deed of als begleider mee ging of als supporter ging.

Zou gewoon lekker bij de expo houden. Zie je ze ook van dichtbij + pics.
 
EXPO TICKETS
$20 Per Day General Admission
Available at the door ONLY
FRIDAY NIGHT FINALS
(Click here to order) or call (888) 234-2334
$60*, $75*, $90*, $110*. $130*, $150*
SATURDAY NIGHT FINALS
(Click here to order) or call (888) 234-2334
$70*, $100*, $130*, $155*, $175*, $200*

VIP PACKAGE - SILVER - Sections 4, 5, and 6 - $600 gold 700


Plus local taxes, handling and processing fees

[Link niet meer beschikbaar]
 
dan nog liever naar de arnold classics, dikke fun met al die powerlifters, strongman en andere rare snuiters.
 
Nog niet, maar zou het graag wel eens doen..
 
Via de PC kun je alles beter volgen net als met voetbal(tv dan) maar je kunt de mensen niet IRL zien. Dat is dan jammer
 
Het is toch sowieso een ervaring opzich om al die grote jongens in levende lijven naast elkaar te zien?

ik ga er ooit nog wel een keer heen als het financieel meezit.
 
via internet is prima, zo huge is jay ook weer niet :P
 
Ik mag niet mee met Rob:(:(
 
Nee Mack jij mag niet mee :D.... hij is met mij mee...

ik kom er nu al zo`n 6 jaar, de Ac ook trouwens.
Als ik mag kiezen zou ik echt voor de O kiezen omdat het toch DE titel is. Tevens is Vegas geweldig en Ohio is gewoon zwaar k*t. (koud kil en niets te doen)

Verder ja die prijzen heb je maar hou rekening voor die goedkoopste prijs zit je echt zo ver weg dat eigenlijk niets ziet (het is een arena en de goedkoopste prijzen zitten aan de kopsekant...aan de andere kant is dan het podium)....als je er dan toch bent geef dan iets meer uit en dan zie je alles. Anders kan je inderdaad beter thuis online kijken...
 
zou wel graag naartoe willen en dan gelijk reis door america heen plakken
 
Ik ga er nu weer heen, tis gewoon een hele belevenis, de Orleans Arena zit helemaal vol en hoe het publiek uit zijn dak gaat als Jay of Phil op het podium komen is geweldig.
Maar ook hele gebeuren eromheen, trainen at Gold's terwijl je Jay of Dennis Wolf bezig ziet en Martinez ook komt aanwandelen, ja het is iets aparts.
De Expo is leuk, maar dat vind ik eigenlijk het minste om te zien, na een paar rondjes weet ik het wel, word zowiezo ziek van al die Bikini en Figure meisjes die op me geilen :rolleyes:
In Amerika leeft BB echt nog heel erg :)
 
Ken dat probleem.
Heb standaard een stok bij me.
 
Jaren geleden in Brussel geweest toen Berry de Mey nog meedeed, zelfs nog foto's van gemaakt. Tja het was niet zo gelikt als nu de organisatie. Daarna nog een keer in las Vegas geweest en dat was al een stuk mooier.
 
Vorig jaar voor het eerst geweest. Uiteindelijk stond ik helemaal vooraan. Bodybuilding.com, MD etc. stonden allemaal achter me.. Er was geen enkel persoon meer voor me. Kijk maar hoe Joe Weider me aankijkt terwijl ik foto's aan het maken was :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Woensdag ga ik weer! Vegas hoeft idd niet duur te zijn. Goedkoopste ticket zag ik voor 680 dit jaar, goedkoopste hotel dat ik heb gezien dit jaar was 275 voor 8 dagen/ 7 nachten voor 2 personen. Voor de Mr. O ticket bezuinig ik niet als ik helemaal ga... 200 dollar pp, maar het kan ook goedkoper. Voor 1635,- zit je dus een week met 2 personen in Vegas excl. Olympia ticket, auto en overige uitgaven daar.

Verder heb je allemaal vette poolparties. Rehab, Wet Republic, Encore poolparty. Je moet dan denken aan 50 dollar entree, maar zeker de moeite waard!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Op me FB plaats ik wel weer foto's dit jaar. http://www.facebook.com/jonathanlater
 
@ hierboven, echt sick hoor, lijkt me ook wel gezellig zo'n poolparty met chicks
als mijn portemonnee het later financieel toestaat wil ik dit ook wel combineren met een Vegas vakantie oid, ben wel benieuwd welke pro's er over 10/20 jaar staan
 
Moet je me toch eens vertellen hoe jij zo vooraan komt Jonathan?
Ik heb je vorig jaar ook helemaal niet gezien trouwens :D dan moeten we dit keer wel even afspreken hè :P
 
Jaren geleden een keer in NY (Madison Square Garden) naar de 'O' geweest. Was het jaar de Ronnie zijn eerste won. Hele belevenis hoor..... Sliep bij familie en die hadden ook mijn kaart geregeld. Was dus alleen het vliegticket kwijt aan kosten.
 
Back
Naar boven