Fitness Seller

Kitty's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Netjes :-) Ik ben echt zo benieuwd naar je foto's. Je gewicht, lengte en leeftijd (over paar dagen jarig) is hetzelfde, ik heb alleen 7% meer vetpercentage en wil dus ook naar de 15% toe.....

Misschien dat ik het even gemist heb maar train je inmiddels wel voor een doel? Een wedstrijd oid?

Ik verwacht binnen nu en 2 weken goede foto's te hebben. Kom ook naar de training in Den Haag 1 oktober anders :D

Ik heb alleen het doel om iets meer massa te krijgen en iets droger te worden. En misschien oooooit nog een wedstrijd ;) Nu nog lang niet in ieder geval, maar ik ben aardig op weg met m'n doelen gelukkig :)
 
Nette training! Hoelang (qua tijd) ben je daarmee kwijt?
 
Nette training! Hoelang (qua tijd) ben je daarmee kwijt?

Nou normaal een dik uurtje maar het was gister zo druk! En benauwd in de sportschool waardoor ik lekker m'n tijd heb genomen. Dus deze keer ong 2 uur... Wil met benen sowieso nooit haasten want ik word snel duizelig. Andere spiergroepen doe ik wel sneller :)
 
mooie benentraining, sterke benen hoor !! niks op aan te merken verder !
 
mooie benentraining, sterke benen hoor !! niks op aan te merken verder !

Thnx! Vandaag borst en armen trainen :) Is ook echt de enige plek waar ik geen spierpijn heb momenteel haha.

Ik merk trouwens dat 5 a 6 keer op een dag eten wel helpt! Voel me een stuk beter :cool: Sommige mensen kijken je raar aan als je 's middags je avond eten eet. Of net als gister als ik bij een presentatie in de pauze een shake achterover gooi. Waarschijnlijk denken mensen dan dit ik interessant wil doen met m'n shake haaahahaa. Maar I don't give a damn, ik doe gewoon lekker m'n ding :D
 
Thnx! Vandaag borst en armen trainen :) Is ook echt de enige plek waar ik geen spierpijn heb momenteel haha.

Ik merk trouwens dat 5 a 6 keer op een dag eten wel helpt! Voel me een stuk beter :cool: Sommige mensen kijken je raar aan als je 's middags je avond eten eet. Of net als gister als ik bij een presentatie in de pauze een shake achterover gooi. Waarschijnlijk denken mensen dan dit ik interessant wil doen met m'n shake haaahahaa. Maar I don't give a damn, ik doe gewoon lekker m'n ding :D

That's the spirit! ;)
 
Training van vandaag:

-Benchpress 15x20kg, 12x25k en 2x10x30kg
-Benchpress schuin 15x20kg, 12x25k en 2x10x30kg
-Flyes 15x7kg, 15x9kg en 2x12x10kg
-High cable curls 15x5kg, 12x7,5kg, 8x10kg en 12x7,5kg
-Bicep curl machine 2x15x12,5kg en 2x15x15kg
-Tricep pushdown stang 15x12,5kg, 2x15x15kg en 12x17,5kg
-Tricep pulldown stang (reverse grip) 15x10kg, 2x15x12,5kg en 12x15kg
-Tricep pulldown touw 15x20kg, 15x25kg en 2x15x30kg
-30 min hardgelopen op de loopband

Nu valt het jullie waarschijnlijk op dat ik m'n triceps veel zwaarder heb getraind met het touw. Maar dat komt omdat dit een ander apparaat was en op de een of andere manier lijken die gewichten veel lichter ??? Wel irritant :mad: Daarnaast hoop ik dat de namen kloppen... als iets niet duidelijk is dan hoor ik het wel ;)

Zo morgen lekker rust en zondag weer lekker hardlopen :D
 
Laatst bewerkt:
Thnx! Vandaag borst en armen trainen :) Is ook echt de enige plek waar ik geen spierpijn heb momenteel haha.

Ik merk trouwens dat 5 a 6 keer op een dag eten wel helpt! Voel me een stuk beter :cool: Sommige mensen kijken je raar aan als je 's middags je avond eten eet. Of net als gister als ik bij een presentatie in de pauze een shake achterover gooi. Waarschijnlijk denken mensen dan dit ik interessant wil doen met m'n shake haaahahaa. Maar I don't give a damn, ik doe gewoon lekker m'n ding :D
Achja, ik kreeg deze week al opmerkingen op het werk toen ik rond 10 uur snel een boterham at met kipfilet???...."Heb je nu al honger??" en voor smiddags had ik ook nog boterhammen en een gekookt ei mee terwijl de rest muffins ging eten die we op het werk kregen "Zo zo jij eet ook de hele dag boterhammen"....
 
Mooie training. Maar waarom 3x triceps?
Gezellig dat je er 1 okt er bent:-)
 
Goed, niet goed is discutabel. Maar ik persoonlijk vind het heel veel, ik had dan twee keer triceps en twee keer biceps gedaan;-)
 
Rug en schouders weer getraind...

Military dumbbell press 15x7kg, 15x8kg en 2x12x9kg
Upright row kleine stang met 10kg 4x15
Shruggs 15x10kg, 15x14kg en 2x15x16kg
Latt pull 15x30kg, 15x35kg, 12x40kg en 12x45kg
Chin ups 4x15x30kg (dus 30kg contra gewicht)
Seated row 15x25kg, 15x30kg en 2x15x35kg
Upper back app 15x40kg, 15x50kg en 2x15x60kg ik doe deze oefening alleen anders want ik sta er schuin achter en dan trek ik één hendel tot aan m'n middel, soort roei beweging. Heeft volgens mij geen naam want is t app niet voor gemaakt. Of weet iemand hoe dit heet? Wel goede oefening iig :D

En als laatst 30 min hard gelopen op de loopband ;)
 
Rug en schouders weer getraind...

Military dumbbell press 15x7kg, 15x8kg en 2x12x9kg
Upright row kleine stang met 10kg 4x15
Shruggs 15x10kg, 15x14kg en 2x15x16kg
Latt pull 15x30kg, 15x35kg, 12x40kg en 12x45kg
Chin ups 4x15x30kg (dus 30kg contra gewicht)
Seated row 15x25kg, 15x30kg en 2x15x35kg
Upper back app 15x40kg, 15x50kg en 2x15x60kg ik doe deze oefening alleen anders want ik sta er schuin achter en dan trek ik één hendel tot aan m'n middel, soort roei beweging. Heeft volgens mij geen naam want is t app niet voor gemaakt. Of weet iemand hoe dit heet? Wel goede oefening iig :D

En als laatst 30 min hard gelopen op de loopband ;)

Goed bezig :)
Ik zou wel eerst je rug trainen voordat je aan je schouders begint (grote spiergroepen eerst). Maar ieder z'n ding natuurlijk ;)
 
ziet er goed uit:D
 
goede training !
 
Goed bezig :)
Ik zou wel eerst je rug trainen voordat je aan je schouders begint (grote spiergroepen eerst). Maar ieder z'n ding natuurlijk ;)

Nooit echt bij nagedacht eigelijk... meestal begin ik bij de oefeningen die niet bezet zijn ;) Wel squat ik altijd eerst met benen trainen omdat dat zo zwaar is :D
 
Lekkere trainingen heb je!
 
Lekkere trainingen heb je!

Thnx :D wel leuk om positieve reacties te krijgen :)

---------- Post toegevoegd Wed 14 Sep 2011 om 21:33 ----------

Benen weer gedaan:
Squat 15x40kg, 15x50kg, 12x70kg en 12x80kg
Leg press 15x100kg, 15x150kg en 2x12x170kg
Leg curl 15x35kg, 15x40kg, 15x45kg en 12x50kg
Leg extension 15x35kg, 15x40kg, 15x45kg en 12x50kg
Lunges met 10kg dumbbell 3x15
Hip raise 15kg op kleine stang 4x20
Standing calv apparaat 20x40kg, 20x50kg, 15x60kg en 15x70kg

Morgen spinnen... Niet echt mijn ding maar ach wel goed voor me ;)
 
Nooit echt bij nagedacht eigelijk... meestal begin ik bij de oefeningen die niet bezet zijn ;) Wel squat ik altijd eerst met benen trainen omdat dat zo zwaar is :D

Haha oke, benen doe ik idd ook altijd eerst om dezelfde reden :)
 
Back
Naar boven