XXL Nutrition

Mhl92, op naar 95kg+ ( Y3T, split) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

5 uur thuis, was gezellig denk ik:)

Dagje rust is ook lekker toch!
 
5 uur thuis, was gezellig denk ik:)

Dagje rust is ook lekker toch!

ja was wel een bijzondere avond.
Wegen ook maar even uitgesteld:o Weekend is qua voeding helemaal niks geweest. Vandaag heledag op de kermis geweest..
Vanaf morgen er weer even vol tegen aan!:D
 
Vandaag weer begonnen in week 1. Blessure aan mijn lies blijf ik behoorlijk goed voelen. Neem sowieso nog een week rust, anders maar even een expert vragen.

Borst+bicep: lage reps, hoger gewicht.

db press flat: 1x6 26kg 2x6 28kg (PR)
db press incline: 1x6 22kg 2x6 24kg (VPR)
fly's: 3x6 14kg
20 push ups voor de lol

alternate bicep curl: 2x8 14kg (VPR) 1x8 16kg (PR)
hammer curl: 1x8 12kg 2x8 14kg (VPR)

Was echt sterk vandaag, had ik niet verwacht.. of 't komt door het schema of omdat ik gewoon een goede dag heb weet ik niet, ga het merken bij de aankomende trainingen!

Heb trouwens behoorlijk last op dit punt van me pols/onderarm, iemand enig idee?

dmslrm.png
 
dat zijn nette presses kerel! gaat goed, en idd naar je lijf luisteren, als je rust nodig hebt moet je dat nemen
 
dat zijn nette presses kerel! gaat goed, en idd naar je lijf luisteren, als je rust nodig hebt moet je dat nemen

thx, ja met me pols weet ik 't niet. Had het voor de vakantie ook, dus aan de rust zal 't niet liggen..

Vanochtend gewogen resultaat is wel goed te noemen. In 3 weken en 3 dagen tijd ben ik van 81,5kg naar 84,3kg gegaan (2,8) kg. Geen slecht resultaat al zeg ik 't zelf. Nu op naar de 90kg!:D
 
Netjes man die gewicht toename! En zeker ook netjes die hele workout vol PR's! Goed weekend gehad ook!:D Living the good life!
 
Dat is idd een mooi resultaat:)
 
Netjes man die gewicht toename! En zeker ook netjes die hele workout vol PR's! Goed weekend gehad ook!:D Living the good life!

hehe zeker!:)

Dat is idd een mooi resultaat:)
Ja ben er ook wel blij mee:)


Vandaag rug + triceps, ging weer vrij goed.
Pullups: 4 sets tot failure (8,7,6,4)
BOR: 1x8 60kg 2x7 70kg(PR)
DB Rows: 1x8 28kg 1x6 30kg(PR) 1x6 32kg (PR):o zwaarste db's.
lower back machine: 1setje van 8 reps full stack
1 setje machine pulldowns 90kg tot fail

CGBP 1x8 50kg 2x8 52,5kg
straight bar pulldown: 3x8 25kg
reverse grip one arm pulldown: 3x8 7,5kg

Dat was um weer!:D
 
lekkere db rows dude!
 
lekkere db rows dude!

thx, was er ook blij mee !:)

Vandaag borst+biceps: Heb jack3d binnen gekregen, was weer sterk vandaag!

incline db press: 1x8 24kg 2x8 26kg (PR) 1x8 28kg (PR)
BP(eerste keer in 5 weken) 1x8 60kg 5x70kg 7x65kg 8x60kg
flat db press: 3x8 26kg
standing cable fly's: 1x8 7,5kg 2x8 10kg VPR

db curls: 3x8 16kg VPR
hammer curls: 1x8 14kg 1x8 16kg PR 1x8 18kg PR
preacher curls: 20kg 1x8 ( voelde me pols hier)

Fijne training.. Heb ff 2 pics geschoten:o

2irrfcy.png


riu8u8.png
 
Laatst bewerkt:
Kijk, fysiek gaat goed kerel... weet niet waar je vandaan komt maar dit ziet er goed uit bro!
 
Kijk, fysiek gaat goed kerel... weet niet waar je vandaan komt maar dit ziet er goed uit bro!
thx:D Was een echte ecto, denk zo'n 70/72kg bij 1.88. Ben in december een jaar bezig en zit nu rond de 85kg
 
Je gaat lekker MHL! Borst ziet er ook al goed uit! Van boven tot onder gevuld!:D
 
Je gaat lekker MHL! Borst ziet er ook al goed uit! Van boven tot onder gevuld!:D

hehe thx:D Deze foto's zijn genomen na de borst+bicep training. Savonds dus.. Bulk momenteel rond de 3300kcal per dag, en hou het redelijk vol. Binnenkort weer week 3, weegmoment en dan pak ik weer een nieuw schema. Heb in korte tijd wel veel kracht gewonnen, vooral met de dumbbells!
 
vndg rug + tricep, was weer redelijk sterk.. vooral de cgbp verbaasde mij.. aangezien die bijna net zo hoog was als me gewone BP :o

rug:
deadlift. paar setjes gedaan toen gestopt ivm pijn onderrug.
pullups: 3x8 BW 1x4 heel breed gepakt.
seated rows: 1x8 45kg 1x8 50kg 1x8 45kg
db rows: 1x8 28kg 2x8 30kg
lat pulldown: 2x8 50kg 1x8 55kg

cgbp: 2x8 60kg 1x8 52,5kg
straight bar pushdown: 3x8 25kg
one arm reverse grip pushdown: 2x8 7,5kg 1x8 10kg

lekkere training!
Zaterdag skip ik denk ik wedstrijd even, voel me rug en benen soms vervelend opspelen. Is natuurlijk niet de bedoeling!
 
idd een sterke training kerel!
 
vndg borst + bicep: Aan 't einde van de training echt een zieke pomp in me biceps :o
Zie steeds vaker via de spiegel mensen kijken en krijg ook steeds vaker opmerkingen dat ik wel wat groter word, leuk om te horen!:)

Ben inmiddels weer in week 3 aangekomen, de laatste.
BP: Dropset 7 reps: 70kg 60kg 50kg ( elke keer 10kg eraf, maar was zwaar genoeg.. behoorlijke burn al!)
incline db press: Drop sets 8 reps: 26/24/20
db press SS fly's 3x8 24/12kg

biceps: alternate db curls: 3 warmup setjes 8/10/12kg. drop 8 reps: 16/14/12kg enorme burn:)
Hammer curls: drop sets 8 reps: 14/12/16kg ( was zo lekker bezig dat ik maar ff 8x 16kg eruit knalde als laatste set.
preacher curls: 3x8 28kg.

Leuke training weer.. liet wel een db van 24kg op me heupbot vallen van ongeveer 30cm en die was al helemaal blauw, en nu nog meer pijn.. niet zo slim :o
Donderdag staan rug en triceps op 't schema :) Zin in!
 
pittige training, weer dikke pomp in me onderarmen pff niet normaal :o

bor ss reverse grip bor: 3x10 reps 50kg
db rows drop sets 12/10/10 reps: 28/26/24kg
WG pulldown SS WG pulldown reverse grip: 1x10 50kg 2x10 45kg
seated rows drop set: 40/35/30kg enorme pomp in me onderarmen..
pulldowns met soort v grip ding: drop set: 50/40/35kg 10 reps

triceps:
straight bar pushdown: 3 warmup setjes: dropsets 8 reps: 30/25/20kg
skullcrushers SS bench dips: 8 reps skullcrushers 23kg
reverse grip pushdown drop set: 8 reps ( gewicht weet ik niet meer)

Enorme pomp in me triceps uiteindelijk ook :o
Ik baal wel van de massa op me rug, voor me gevoel is me rug 1 van me sterkste spiergroepen, alleen qua massa en breedte vind ik het maar zeer matig, misschien binnekort ff wat pics maken:)
 
Klasse trainingen weer mhl! Rug is een moeilijke groep om droog te krijgen! Meeste hebben daar het meeste vet zitten. Komt allemaal wel, staar je eigen er niet blind op.
 
Klasse trainingen weer mhl! Rug is een moeilijke groep om droog te krijgen! Meeste hebben daar het meeste vet zitten. Komt allemaal wel, staar je eigen er niet blind op.

hehe thx:) Zal even kijken of ik zo wat foto's kan schieten.

Vndg borst+biceps vndg gedaan.

BP: 5x70kg 5x75kg(PR) 5x70kg 4x75kg 4x 70kg ( kan iets zwaarder zijn.. stang tel ik als 10, maar zit eerder richting de 15kg volgens mij)
incline db press: 3x8 26kg
db press: 3x8 26kg
standing cable flys: 3x8 10kg


db curl: 1x8 16kg 2x8 18kg
hammer curls: 2x8 14kg 1x8 16kg
concentration curls: 3x8 14kg

edit: rug 4-10
15d165c.jpg
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven