MuscleMeat

Mascha Tieken en Berry de Mey opzoek naar nieuw talent (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik wil jou ook wel in een bbing soap zien.
Wedden dat jij iemand zwanger maakt of vermoord! :p

kom ik zo alpha over op dbb dan? ;p
 
Nee, maar iemand moet het doen :)
 
Rob in een naaktscene dan? :D

Hebben we wat te lachen
 
dit forum is al een soap opzich af en toe :trollface:
 
Gefeliciteerd met de 2e plek Ezra.. :)
 
snap ik ben niet door...:(
 
Op zoek naar talent is altijdt oke',het is zeker goed voor het nederlandse bodybuilding.
Wat Berry betreft als je door hem getraint wordt dan komt het wel goed.
Wel moet je doorzettingsvermogen hebben en dicipline.Anders kun je het toch weer vergeten.
 
Talent, doorzettingsvermogen en discipline is altijd waar het omgaat als je iets wilt bereiken ;)
En idd als je traint word door Mascha en Berry gaat het zeker wel goed komen :)
 
Zal dit topic in de gaten houden heb er wel belangstelling bij als er zich weer iets nieuws aan diend.....
 
Talent, doorzettingsvermogen en discipline is altijd waar het omgaat als je iets wilt bereiken ;)
En idd als je traint word door Mascha, Berry en robbie (incl. ben en jerries) gaat het zeker wel goed komen :)

fixed rob, niet klein praten over jezelf! :heart:
 
Mascha en Berry gaan de begeleiding doen beste Killy, ik heb er verder niks mee te maken.
Ik sta hier helemaal buiten.
 
Mascha en Berry gaan de begeleiding doen beste Killy, ik heb er verder niks mee te maken.
Ik sta hier helemaal buiten.
Hebben de atleten even geluk!
 
Achter iedere sterke vrouw, staat een man! :p
 
ik zie het al helemaal voor me: ergens volgend jaar organiseert bdm een bb wedstrijd (nadruk op esthetics), gecombineerd met een tv show (cherso meets dbb), elke week filmpjes van deelnemers (ik zie keun, killy, g-men, ezra, edgar, verb, vergil, joertjuh, seeker, rob s, fanatic daan, teakwonboxer, pleister, tga, etc.).
 
Hebben de atleten even geluk!


Tsja dat ligt eraan hoe je het bekijkt :D

Vandaag wat fotoos aan niemand minder dan The godfather of bodybuilding Charles Glass wat deelnemers van de contest laten zien, Dexter keek ook even mee :D
 
Back
Naar boven