AndroidHealthClinic

slin gebruiken zonder hgh (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nameless

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
9 sep 2008
Berichten
781
Waardering
16
bro's
Ik ga pas in februari deze kuur beginnen en zit nu in de nakuur van mn vorige kuur maar ben toch vast aant oriënteren.

Ik ga dit als kuur nemen:
Voor de kuur: 2 weken 400mg DNP ED
week 1-6 40mg dbol/winny ED
week 1-14 500mg sust EW
week 1-14 900mg bold EW

week 15-28 250mg sust EW

week 18-19 400 DNP ED
week 19-25 200mg test-p EOD
week 19-25 100mg mast-p EOD
Week 19-25 100mg winny EOD (inject)
week 19-20 3mg methyl-tren ED
week 24-25 3mg methyl-tren ED

Ik zat eerst te denken om IFG DES, CJC-1295 en GHRP-6 er naast te gebruiken maar denk dat ik daar toch nog een tijdje mee wacht.
Wat is wel wil gebruiken is insuline en PGF2A. De insuline wil ik vanaf week 4 om de 4 weken gebruiken. De PGF2A wil ik smeerbaar maken en elke dag op verschillende groepen smeren.

Is het aan te raden om slin zonder hgh te gebruiken, of is het juist af te raden? En wat vinden jullie van het DNP gebruik. Ik neem het voor m'n kuur zodat ik op een lager vet% begin

Ik hoor het wel!
 
mag ik in je testament worden opgenomen ?
dat is een kuur waar een dood paard nog van zal aankomen.

ik gebruik zelf ook slin op me refeed dagen, moet zeggen werkt aardig goed en ik gebruik ook geen hgh.

maar snap niet goed wat je in je 2e kuur wilt bereiken ? zo te zien is het een cut om droger te worden of droge massa aan te komen ?
zou de winny eruit halen en de mast verhogen naar minimaal 150 of 200. de test prop zou ik misschien verlagen naar 150 maar dat is mijn mening
 
DNP en methyl-tren :scratch:

is er nog een plekje over in je testament?
 
DNP en methyl-tren :scratch:

is er nog een plekje over in je testament?

Ik vraag of ik slin ook goed zonder hgh kan gebruiken dan zit ik niet op jou antwoord te wachten

---------- Post toegevoegd Fri 2 Sep 2011 om 15:47 ----------

mag ik in je testament worden opgenomen ?
dat is een kuur waar een dood paard nog van zal aankomen.

ik gebruik zelf ook slin op me refeed dagen, moet zeggen werkt aardig goed en ik gebruik ook geen hgh.

maar snap niet goed wat je in je 2e kuur wilt bereiken ? zo te zien is het een cut om droger te worden of droge massa aan te komen ?
zou de winny eruit halen en de mast verhogen naar minimaal 150 of 200. de test prop zou ik misschien verlagen naar 150 maar dat is mijn mening

Oke, bedankt voor het advies! Ik heb dit jaar ook eerst gebulkt en daarna gecut en dat beviel me prima. Winny er uit als ik de mast verhoog dus?
 
Ik vraag of ik slin ook goed zonder hgh kan gebruiken dan zit ik niet op jou antwoord te wachten

---------- Post toegevoegd Fri 2 Sep 2011 om 15:47 ----------



Oke, bedankt voor het advies! Ik heb dit jaar ook eerst gebulkt en daarna gecut en dat beviel me prima. Winny er uit als ik de mast verhoog dus?

ja ik zou winny of mast nemen geen beide, maar zou ze wel verhogen, dat zou ik doen dan icm met slin zou je droge massa moeten bijkomen als je let of je voeding uiteraard
 
ja ik zou winny of mast nemen geen beide, maar zou ze wel verhogen, dat zou ik doen dan icm met slin zou je droge massa moeten bijkomen als je let of je voeding uiteraard

Niet mee akkoord, Winny & Mast zijn erg synergetisch tegen populair geloof.
 
Niet mee akkoord, Winny & Mast zijn erg synergetisch tegen populair geloof.

Eens.

Mast = erg androgeen en hecht zeer sterk aan de AR
Winny = vooral anabool met milde androgene kwaliteiten, hecht niet zo sterk aan de AR

Daarom gaat winny ook goed samen met tren, primo, deca en test.
 
Ben benieuwd naar Methyl Trenbolone wil dit ook gebruiken.
Maar dan 2mg p/d voor 3 weken.
 
slin zonder hgh...tja...ken meer mensen die het doen...
 
Bridge is te lang, doe dan 2 x bridge icm 3 kortere kuren.

Tren is te hoog en slin is iets waar ik me niet aan zou wagen als je geen wedstrijden doet alsmede de dnp, hetwelk elk bb doel mist.
 
Bridge is te lang, doe dan 2 x bridge icm 3 kortere kuren.

Tren is te hoog en slin is iets waar ik me niet aan zou wagen als je geen wedstrijden doet alsmede de dnp, hetwelk elk bb doel mist.

bridge van 14 tot 18 te lang? hoe zou jij dan 3 korte kuren doen?
dnp wil ik vooral om goed droog de kuur in te gaan. maar ga cutten ervoor. als ik daarmee genoeg kwijt raak gebruik ik het niet
 
Keek alleen naar 15 t/m 28 250 mg sust haha :p
 
Back
Naar boven