MuscleMeat

Guts Forever (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

^ hah ja ik zeg altijd BS maar eig is het madcow :P Soit training van vandaag!

SQ

5x55
5x62,5
5x70
5x80
5x92.5

laatste set was heel 'kramikkelig' kwas niet geconcentreerd genoeg en dan begin je fouten te maken, zo merk je dat het mentale aspect van PL toch niet te onderschatten is.

BP

5x52.5
5x60
5x67.5
5x77.5
5x87.5 (pr!)

het heeft weinig zin om er elke keer 'pr' naast te zetten maar ja dat is het toch :D kwist niet dat ik deze volumes in me had, geeft echt een boost!!


BOR

5x42.5
5x47.5
5x52.5
5x57.5
5x62.5

Dips

5x12.5
5x15
5x17.5

assistance: hanging leg raises

PS: voor degene met een powerrack, ik heb een uitstekende manier gevonden om hanging leg raises te doen zonder enige vorm van schommeling, maar je hebt wel dip handles nodig:

je zet je dip handles aan de binnenkant van je cage en redelijk hoog, zodat je hoofd net voorbij de bovenste balk komt. Je gaat in 'dip houding' staan en zet je nek tegen de balk (hiervoor moet je je diphandles wel redelijk aan het begin pakken, maar dat verschilt van cage tot cage), en dan kun je leg raises doen zonder dat je romp schommelt, hetzelfde effect als zo'n back support ding!! :D
 
als het en pr is, is het en pr;)
En ik denkt dat het nu al een beetje te laat is om stronglifts te doen. Je gewicht zit al vrij hoog en om elke training te verhogen, ik denk dat je dat maar een paar weken kan volhouden. Voor derest mooie training, het gaat hier goed!
 
als het en pr is, is het en pr;)
En ik denkt dat het nu al een beetje te laat is om stronglifts te doen. Je gewicht zit al vrij hoog en om elke training te verhogen, ik denk dat je dat maar een paar weken kan volhouden. Voor derest mooie training, het gaat hier goed!

thx, maar ja weet je mehdi raadt mensen pas aan om met Madcow te beginnen als ze 120 squatten MIN. Maar op zich ben ik tot nu toe heel tevreden van madcow! het is echt een goed schema om je kracht op te drijven en je limieten te testen
 
dikke bench man :-)
 
thx, maar ja weet je mehdi raadt mensen pas aan om met Madcow te beginnen als ze 120 squatten MIN. Maar op zich ben ik tot nu toe heel tevreden van madcow! het is echt een goed schema om je kracht op te drijven en je limieten te testen
Ja akkoord maar niet iedereen geraakt zover. En als je nu al 92,5kg squat dan is het niet meer zover naar de 120. Je kan altijd een paar weken SL 5x5 doen, en dan verder doen met madcow, maar ik denk niet dat het nodig is.
Ik ben zelf ook aan het wachten om madcow te doen. Als mijn bench nu nog wat beter wordt dan schakel ik ook over naar madcow. Ik gok dat het binnen een 2-tal maand zal zijn.
 
Ja akkoord maar niet iedereen geraakt zover. En als je nu al 92,5kg squat dan is het niet meer zover naar de 120. Je kan altijd een paar weken SL 5x5 doen, en dan verder doen met madcow, maar ik denk niet dat het nodig is.
Ik ben zelf ook aan het wachten om madcow te doen. Als mijn bench nu nog wat beter wordt dan schakel ik ook over naar madcow. Ik gok dat het binnen een 2-tal maand zal zijn.

oh nee ik ga geen schem's door elkaar gooien :D ik heb nu voor madcow gekozen en daar blijf ik bij tot mijn squat plateaut, daarna wou ik Squat and milk doen :D maar eerst squat techniek perfectioneren
 
training van vandaag!!

SQ

5x52.5
5x60
5x67.5
5x67.5

MP

5x37.5
5x42.5
5x47.5
5x55

DL

5x87.5
5x97.5
5x112.5
5x125kg

pfoe DL is zwaar omdat ik zo'n goeie jongen ben en het gewicht altijd zachtjes neer probeer te leggen voor mijn oudjes :D moet dringend wat matten kopen.

Trouwens even OT: wat staat er zoal op jullie wenslijstjes qua trainingsmateriaal? ik zou graag willen:

- een Safety Squat bar
- Glute Ham Raise
- Chains
- adidas power perfect II schoenen

Fire away :D
 
loooool... als je braaf bent, stopt de sint misschien :rolleyes:
Mijn lijstje:
- Dikke tieten
- Volle biceps
- Beenharde schouders
- Massieve benen
... en misschien een deftige yoke ipv chain yoke :cool:
 
loooool... als je braaf bent, stopt de sint misschien :rolleyes:
Mijn lijstje:
- Dikke tieten
- Volle biceps
- Beenharde schouders
- Massieve benen
... en misschien een deftige yoke ipv chain yoke :cool:

Dit vind ik wel apart in je lijstje, doe je soms verkleedpartijtjes waarvan wij niets weten philip?;)
 
mss is dit iets voor jou :D

F5052_full_1.jpg
 
Die leren broek zal hij wel leuk vinden
 
enkel spijtig van de ab-titties... :-)
 
:roflol:
 
Ha ha. Nette training. Ik denk dat je MP wel hoger is al 1x60 met 5x55 als PR.:)
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Ha ha. Nette training. Ik denk dat je MP wel hoger is al 1x60 met 5x55 als PR.:)

tja ik test 1RM gewoon niet zoveel :) ik schat mijn MP op 62.5-65kg, maar ik wil gew nu 5x60 halen (kleine doelen stellen :) )
 
SQ

5x55
5x62,5
5x70
5x80

3x95

8x70

BP

5x52.5
5x60
5x67.5
5x77.5

3x90 (pr)

8x67.5

BOR

5x42.5
5x47.5
5x52.5
5x57.5

3x65

8x52.5

Bicep Curls

8x25kg
8x27.5
8x30kg

Close grip pushups

trouwens, nieuwe toevoeging aan mijn homegym: WOODY BANDS :)
 
dikke bench man! en wtf zijn woody bands :-d
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

je weet wel, van die resistance bands die je kan gebruiken voor assisted pullups, maar ook voor BP, SQ, DL, etc. Heb jij er zelf geen? ik dacht van wel :P

Ohja en wat ik nog niet had gezegd, ik vertrek morgen (vandaag dus) voor een week naar spanje, maar ik weet daar een kleine gym zijn waar ik wss wel wat ga trainen :P

wat zou ik doen, de week dat ik terug in belgie ben gewoon verdergaan met BS of stagneren en dezelfde gewichten als deze week doen?
 
Back
Naar boven