XXL Nutrition

Log Roderick

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Goed getraind zondag.
 
Haha, ja wie denk je dat je bij gaat houden met dat ****ing gewicht en volume van je? Ik niet hoor, pff, beest. Kan uiteraard wel spotten, filmen, of wat dan ook! Net als de hulp met je dips, no problem.

Over het squatrek, mooi! Zal eens tijd worden voor een losse squat, alhoewel er teringweinig ruimte is! Ik zeg smith eruit, gewoon rek erin ;) Hier in de omgeving is nergens een normale sportschool met een losse squat, echt ****ed up.
thanks man! en Inderdaad maar hij zou een squatrack kopen anders word ik gek haha

Sla edwin gewoon en zeg dat hij een squatrek moet kopen

Als ik hem sla, dan reageert hij niet meer denk ik!:D

Goed getraind zondag.

Thanks man!

Training van dinsdag( was in groningen bij me vriendin)

Ik trainde in de Hari Mau gym, super relaxte gym veel apparatuur waar je schijven op kon gooien zoveel als je wilde:D

Bench Press
Alle sets zijn Paused en volgens de wedstrijd regels(mag niet toppen van Pjotr wegens de wedstrijd die komen gaat)

10x70
8x90
5x100
5x110
5x115
10x80
10x60

Bent Over Row

10x80
10x90
10x100
10x110
10x120

Die voelde ik goed!

Close Grip Bench Press

10x50
8x60
8x70
8x75
10x50

Chin up

8x me lompe lijf
7x " "
7x " "
7x " "

Tricep Pull down 1 hand

Drop set zonder rust
10x35(per arm)
10x30
10x25
10x20
10x15
10x10

Tricep push down

12x90
12x90
11x90
10x90
8x90

Was een lekkere training! heb nu al weer zin in vanavond!
 
dikke BOR man
 
CGBP is laag vergeleken je bench, wel hele nette bench man!
 
Thanks kerel!



Ik weet het niet ik vind het zwaar. handen tegen elkaar en ook echt de borst aan tikken 2 sec omlaag 2 sec omhoog. is het echt zo slecht dan?

Handen op schouder breedte doen, is alleen maar blessure gevoelig tegen elkaar. Plus het heeft geen extra meerwaarde ten opzichte van schouder breedte. Op schouder breedte, is het beter voor je triceps en minder blessure gevoelig.
 
Handen op schouder breedte doen, is alleen maar blessure gevoelig tegen elkaar. Plus het heeft geen extra meerwaarde ten opzichte van schouder breedte. Op schouder breedte, is het beter voor je triceps en minder blessure gevoelig.

oh waar heb je dit vandaan? ik doe het nu al 2 jaar met handen tegen elkaar. vandaar dat ik een schijt gewicht press denk ik dan!
 
oh waar heb je dit vandaan? ik doe het nu al 2 jaar met handen tegen elkaar. vandaar dat ik een schijt gewicht press denk ik dan!

Heb het gelezen, kan het nu niet terug vinden. Maar als je erop googled. Zie je dat iedereen het zo uitlegt

http://www.youtube.com/watch?v=Zp42JdlNz4o
http://www.exrx.net/WeightExercises/Triceps/BBCloseGripBenchPress.html
http://www.muscleandstrength.com/exercises/close-grip-bench-press.html

Hangt een beetje van persoon tot persoon af. Twee of drie vuisten minder dan competitiegreep word meestal als CG aanvaard maar het is persoonsafhanklijk. Op dbb zaten ze eens wat te zeiken over ittalion146 of hoedat hij ook noemt. Zijn CG was voor sommige hun normale breedte maar voor hem werkte het (180 of 190 RAW bench) dus who cares. Ik zit momenteel met mijn pinken op de ringen en CG is voor mij een vuist a anderhalve vuist per kant smaller.
Zoals ik het lees doe jij je CG wel precies TE smal, schouderbreedte of iets minder is perfect in mijn ogen. Je ziet soms mensen in een fitness die met een handen tegen elkaar CGBP doen, ideale polsenverneuker als je het mij vraagt.
Had ik hier vandaan
http://www.bstrong.net/node/3718?page=31
 
handen tegen elkaar is bullshit en vragen om blessures
 
oh kijk eens aan bedankt man dan doe ik die oefening voortaan zo!

Is maar goed dat ik nog geen blessures heb dan!
 
Laatst bewerkt:
Wat is dit toch man? :roflol:
Je bent best behoorlijk sterk geloof ik, maar je weet verder nog helemaal niks qua uitvoering van oefeningen, opbouw in je sets, trainingsschema's, goeie warmup, et etc... of wel...?
Ik vind t wel grappig eigenlijk. Wie heeft je eigenlijk ooit geleerd dat je handen tégen elkaar moet houden bij de CGBP? Is dit ook weer die trainer van je geweest?
 
Wat is dit toch man? :roflol:
Je bent best behoorlijk sterk geloof ik, maar je weet verder nog helemaal niks qua uitvoering van oefeningen, opbouw in je sets, trainingsschema's, goeie warmup, et etc... of wel...?
Ik vind t wel grappig eigenlijk. Wie heeft je eigenlijk ooit geleerd dat je handen tégen elkaar moet houden bij de CGBP? Is dit ook weer die trainer van je geweest?

Die trainer idd ben blij dat ik nu alleen train + hulp van pjotr en bart enzo. dat gaat beter. Ben blij dat jullie me op het rechte pad hebben gezet. van de BB kant weet ik redelijk veel, maar SM of PL moet ik nog een hoop leren. Maar daar is tenslote een log en forum voor.

De training van vanavond

DeadLift

5x50
5x90
5x110
5x130
2x160
2x180

Bij de laatste was het de grip die ik niet helemaal had. had geen magnesium of een ander hulp middel. ik had hem nog gewoon beet. of is het beter de ene hand andersom te zetten vergeleken de andere hand? zo zie ik het vaker namelijk

Leg Press Paused en VER onder Parallel(heerlijk is dat)

10x120
10x16
5x200
5x220(ging puur voor de diepte)

Leg Curl

12x60(is max maar gooide wat dumbbells erop)
12x64
8x68
8x68

Leg extentions

21x119kg
21x119kg
22x119kg
23x119kg

Weet niet waarom maar lukte steeds meer:D

Hyper Extentions

25xBW+25KG
25xBW+25KG
25xBW+25KG
25xBW+25KG

Farmer Walk

15Meter met 150kg(75 per arm)
15Meter met 130KG(65 per arm)

Trap lopen 15 treden op 15 treden naar beneden met 80kg(40kg per arm)

Lekkere training, ik denk alleen dat ik veel meer grip nodig heb, Enige ideeen dit goed te ontwikkelen?
 
Lekkere training :)

Voor je grip gewoon je grip blijven trainen, en voor je deadlift mixed grip gebruiken, ofwel 1 hand overhands 1 hand onderhands.
 
Lekkere training :)

Voor je grip gewoon je grip blijven trainen, en voor je deadlift mixed grip gebruiken, ofwel 1 hand overhands 1 hand onderhands.

wat zou je allemaal aanbevelen? de Farmer walk doe ik al. maar er is vast meer te doen voor good grip?
 
gewoon farmers en deadliften, met mixed grip en magnesium, komt vanzelf wel goed :p
 
Je denkt te veel na voor een boeren reus ;)

Zoals ik al zei, hard trainen en de ervaring komt vanzelf :P
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven