MuscleMeat

The Elder Scrolls V - Skyrim (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Morrowind heb ik echt te veel gespeeld op de xbox.
Al die 'dure shit' zoeken enzo.... Man, die wereld was ongekend groot voor een xboxspel

Maar goed dat ik geen zware pc op kot heb staan, anders moest ik geeneens aan mijn herexamens beginnen :roflol:
 
Ze zeggen dat er 300 uur speeltijd in Skyrim zit, dus veel succes.
 
Wat denken jullie zou de pc versie stukken beter zijn dan een console versie?
zoja ga ik gewoon voor een nieuwe pc.

Ja wordt zowieso beter. Betere graphics (alhoewel ik hier niet wakker van lig, maar velen wel), maar vooral dat alles soepeler loopt en de laadtijden veel en veel sneller zijn als je een gebouw of kerker binnengaat.

En talloze mods uiteraard, zeker een welkome extra voor de liefhebbers. Vind muis en keyboard zowieso lekkerder spelen, kun je sneller en beter je magische spreuken en pijlen schieten.

Maar om speciaal hiervoor een nieuwe pc te halen? Dunno, tenzij je het zowieso al van plan was.
 
Ja wordt zowieso beter. Betere graphics (alhoewel ik hier niet wakker van lig, maar velen wel), maar vooral dat alles soepeler loopt en de laadtijden veel en veel sneller zijn als je een gebouw of kerker binnengaat.

En talloze mods uiteraard, zeker een welkome extra voor de liefhebbers. Vind muis en keyboard zowieso lekkerder spelen, kun je sneller en beter je magische spreuken en pijlen schieten.

Maar om speciaal hiervoor een nieuwe pc te halen? Dunno, tenzij je het zowieso al van plan was.

Daarom, het is leuk als je een nieuwe snelle hebt, maar anders liever console.

Plus dat je met console lekker kan zitten/liggen zoals je wil, en je hebt groter beeld.
 
Daarom, het is leuk als je een nieuwe snelle hebt, maar anders liever console.

Plus dat je met console lekker kan zitten/liggen zoals je wil, en je hebt groter beeld.

Verschilt per persoon, ik speel het liefst met een headphone + scherm 40cm van mijn neus + donkere kamer = lekker intiem met het spelletje jwt. ;)
 
Gaat dit spel eigenlijk ook op multiplayer gespeeld kunnen worden?
 
Gaat dit spel eigenlijk ook op multiplayer gespeeld kunnen worden?
Nee, maar misschien dat de pc wel mods krijgt zodat dit mogelijk wordt. Hoop er niet teveel op, dit werkt meestal als schijt en is ook niet echt bevorderend voor de gameplay.
 
Nee, maar misschien dat de pc wel mods krijgt zodat dit mogelijk wordt. Hoop er niet teveel op, dit werkt meestal als schijt en is ook niet echt bevorderend voor de gameplay.

Naja, ik kan niet wachten iig, jammer dat 11-11-11 nog zo lang duurt :D

Wat zijn trouwens de extra's die je krijgt als je em pre-ordered?
 
denk dat ik deze winter lekker antisociaal ga doen als je ziet wat er allemaal uitkomt...
 
Naja, ik kan niet wachten iig, jammer dat 11-11-11 nog zo lang duurt :D

Wat zijn trouwens de extra's die je krijgt als je em pre-ordered?
Persoonlijk vind ik 11 november te vroeg op Battlefield 3, op die manier kan ik Battlefield maar 16 dagen spelen voordat het dilemma ''Battlefield of Skyrim?!'' zich voordoet :(



Limited edition op zich is niet echt bijzonder:
http://www.psfocus.nl/2_24750_Peperdure_Collector%E2%80%99s_Edition_Skyrim_onthuld.aspx

De stoffen kaart is dan wel weer leuk. Deze krijg je trouwens ook bij de pre-order versie (alleen de kaart)


---------- Post toegevoegd Mon 19 Sep 2011 om 11:00 ----------

denk dat ik deze winter lekker antisociaal ga doen als je ziet wat er allemaal uitkomt...
Dat probleem heb ik gelukkig niet meer, ben de laatste 2 jaar toch al niet zo sociaal bezig geweest.
 
Persoonlijk vind ik 11 november te vroeg op Battlefield 3, op die manier kan ik Battlefield maar 16 dagen spelen voordat het dilemma ''Battlefield of Skyrim?!'' zich voordoet :(



Limited edition op zich is niet echt bijzonder:
http://www.psfocus.nl/2_24750_Peperdure_Collector%E2%80%99s_Edition_Skyrim_onthuld.aspx

De stoffen kaart is dan wel weer leuk. Deze krijg je trouwens ook bij de pre-order versie (alleen de kaart)


---------- Post toegevoegd Mon 19 Sep 2011 om 11:00 ----------


Dat probleem heb ik gelukkig niet meer, ben de laatste 2 jaar toch al niet zo sociaal bezig geweest.

Dus dan heb je dat probleem wel toch? ;)

Over BF3 of Skyrim, gelukkig zijn het 2 totaal verschillende games, dat scheelt, persoonlijk ben ik meer een RPG fan, en Battlefield kan je altijd nog spelen.

Daarbij komt ook nog dat zo'n beetje iedereen die ik ken Skyrim gaat kopen, dus dan is het ook wel leuk om gewoon bij te blijven zeg maar.
 
Op mijn leeftijd zijn er niet zoveel niet-nerds die zich in zo'n spel kunnen vinden, de meeste zijn dan bezeten door hypes zoals MW3 helaas.. Verder heb je wel gelijk, Battlefield kan je online altijd nog spelen, maar als je eenmaal begint met Skyrim ben je niet meer van je console weg te slaan :D
 
Ben echt gek op zulke spellen, hoop dat hij op mijn laptop draait :)
(die kan gta 4 aan, dan lukt het toch wel?)
 
Op mijn leeftijd zijn er niet zoveel niet-nerds die zich in zo'n spel kunnen vinden, de meeste zijn dan bezeten door hypes zoals MW3 helaas.. Verder heb je wel gelijk, Battlefield kan je online altijd nog spelen, maar als je eenmaal begint met Skyrim ben je niet meer van je console weg te slaan :D

De mensen die ik ken zijn ook geen nerds, maar zo'n spel als Skyrim komt gewoon 1 keer langs, die speel je uit en dan leg je em voorgoed in de kast, daarna ga je weer shooters spelen indd.

Ben echt gek op zulke spellen, hoop dat hij op mijn laptop draait :)
(die kan gta 4 aan, dan lukt het toch wel?)

:rolleyes:
 
aan de graphics te zien, en dat het een halve consoleport is en dezelfde engine, zullen de eisen volgens mij niet veel hoger liggen dan fallout 3.

Wat ik spijtig vind, de graphics van zowel morrowind als oblivion waren next-gen in hun tijd. Tot de next-gen consoles uitkomt kun je meestal met een oudere pc goed gamen op de medium-instellingen.
 
Laatst bewerkt:
Denk wel dat je systeem het aankan maar de kans is groot dat je wat mooie dingen uit moet zetten om het speelbaar te houden
 
aan de graphics te zien, en dat het een halve consoleport is en dezelfde engine, zullen de eisen volgens mij niet veel hoger liggen dan fallout 3.

Wat ik spijtig vind, de graphics van zowel morrowind als oblivion waren next-gen in hun tijd. Tot de next-gen consoles uitkomt kun je meestal met een oudere pc goed gamen.

De eisen lijken mij wel hoger dan GTA4, maar het kan aan mij liggen.
 
De eisen lijken mij wel hoger dan GTA4, maar het kan aan mij liggen.

geen id, maar GTA4 is legendarisch als verschikkelijk slecht geoptimaliseerde consoleport. Dus zou ik zeker niet als maatstaf nemen.

ik heb meer schrik voor diablo 3 dan skyrim qua systeemeisen.

over gta4 gesproken

http://pc.ign.com/articles/118/1184814p1.html

http://www.youtube.com/watch?v=BhGYGvhhU60&feature=player_embedded#!

toont mooi wat de graphics zouden kunnen zijn als we een ****ing nieuwe gen console hebben.
 
Laatst bewerkt:
ziet er wel nice uit maar heb toch geen tijd om te gamen, tenzij ik natuurlijk stop met trainen.. hmmmm
 
Back
Naar boven