XXL Nutrition

Best bekeken nummers op youtube ooit... Maar zijn we er blij mee? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als ik deze top 10 zie kan ik alleen maar concluderen dat de gemiddelde youtube gebruiker 13 is!
 
Als ik deze top 10 zie kan ik alleen maar concluderen dat de gemiddelde youtube gebruiker 13 is!

Ik wist niet dat Nick & Simon fans hadden onder de 55....
 
Hey schatje hey schatje

kom met me mee schatje
 
't Mooie is er al vanaf gekeken...
geen wonder ook met zoveel views
 
7 Eminem - Not Afraid 268465401


Schuldig.
 
tja, de meeste van de mensen die populaire muziek "haten" is meestal ook puur omdat het populair is.

speciaal zijn met een unieke muzieksmaak is voor sommige mensen (al dan niet onderbewust) belangrijker dan echt luisteren naar de muziek die je graag hoort.
 
tja, de meeste van de mensen die populaire muziek "haten" is meestal ook puur omdat het populair is.

ik denk dat haters gewoon heel boos zijn dat hun favo artiest niet zo goed scoort met de youtube klikjes.
 
tja, de meeste van de mensen die populaire muziek "haten" is meestal ook puur omdat het populair is.

speciaal zijn met een unieke muzieksmaak is voor sommige mensen (al dan niet onderbewust) belangrijker dan echt luisteren naar de muziek die je graag hoort.

Dit.

Al vind ik ook wel dat de muziek de laatste jaren er serieus op achteruit gegaan is.
 
Die Spaanse top 50 heeft ook reteveel views. Wow! [Link niet meer beschikbaar]

1 Don Omar - Danza Kuduro ft. Lucenzo 219455399
2 Carlos Baute - Colgando en tus manos 90675547
3 Wisin Y Yandel - Estoy Enamorado 89223695
4 Don Omar - Taboo 75683369
5 Enrique Iglesias & Guerra - Cuando Me Enamoro 71589288
6 Aventura - Mi Corazoncito 66560005
7 Plan B -Si no le contesto 63151074
8 Wisin & Yandel - Te Siento 61324070
9 Don Omar - Ella Y Yo 56693303
10 Daddy Yankee - Pose 54941957

Ik kende 6 van de eerste tien.
 
dan hebben de belgen toch een betere muziek smaak.:D
 
Die Spaanse top 50 heeft ook reteveel views. Wow! [Link niet meer beschikbaar]

1 Don Omar - Danza Kuduro ft. Lucenzo 219455399
2 Carlos Baute - Colgando en tus manos 90675547
3 Wisin Y Yandel - Estoy Enamorado 89223695
4 Don Omar - Taboo 75683369
5 Enrique Iglesias & Guerra - Cuando Me Enamoro 71589288
6 Aventura - Mi Corazoncito 66560005
7 Plan B -Si no le contesto 63151074
8 Wisin & Yandel - Te Siento 61324070
9 Don Omar - Ella Y Yo 56693303
10 Daddy Yankee - Pose 54941957

Ik kende 6 van de eerste tien.
die spanjaarden houden van grote gezinnen he, krijg je veel youtube generatie kids
 
Niet zo heel gek.
 
ok 'kempi' :haha:
 
die spanjaarden houden van grote gezinnen he, krijg je veel youtube generatie kids

Het zijn Spaanstalige songs, niet de songs geviewed door Spanjaarden. Midden-Amerika, Zuid-Amerika en waar ze nog meer Spaans spreken tellen dus ook mee.
 
Best lekker hoor die spaanse songs ik voel het wel.
 
allemaal nix. zou denk voor k3 gaan uit dat lijstje. nix tegen die jes-r maar dit verbaast me heel erg ja. klopt denk geen zak van. vind heel die "stijl" van stoere mocro en leipe mocro flavour al veel te erg... laat staan die muziek zelf

of geef me maar anouk..echte vrouw echte muziek
 
Laatst bewerkt:
Het zijn Spaanstalige songs, niet de songs geviewed door Spanjaarden. Midden-Amerika, Zuid-Amerika en waar ze nog meer Spaans spreken tellen dus ook mee.

Sterker nog , er staat niet één liedje van Spanje zelf in de meest geviewde Spaanstalige top 50.

Net zo goed als dat er niet één liedje uit het Verenigd Koninkrijk staat bij meest geviewde 50 Engelstalig.



allemaal nix. zou denk voor k3 gaan uit dat lijstje. nix tegen die jes-r maar dit verbaast me heel erg ja. klopt denk geen zak van. vind heel die "stijl" van stoere mocro en leipe mocro flavour al veel te erg... laat staan die muziek zelf

of geef me maar anouk..

Tja Anouk.

Haar meest geviewde song heeft 2,1 miljoen views. Dat is echt héél weinig in de Engelstalige wereld.
Daar zou ze niet eens de Nederlandstalige top 200 mee halen, tegenwoordig.
 
7 van de 10 liedjes in de Nederlandse top 10 ken ik niet eens ???
 
Zijn gewoon jonge Chinese en Amerikaanse meisjes wiens doelgroep deze muziek ondervalt en die drukken natuurlijk op yt veel op repeat en vinden moderne muziek cool. En dan te bedenken dat de twee eerdergenoemde landen een nogal hoog inwonersaantal heeft. 1+1 is 2.

of je het 100 keer of 1 keer bekijkt blijft hetzelfde.
 
Back
Naar boven