XXL Nutrition

Winstrol/Test E/Primo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja tuurlijk, maar stel dat je voeding hetzelfde houdt (300-500kcal onder onderhoud), en training ook ongewijzigd laat..
Tuurlijk kan je dan nog scherper worden.
 
Reden dat ik het vraag is omdat ik een gelijkaardige kuur doe, en zit me af te vragen wanneer de wat hogere volume/intensiteits trainingsweken te houden, tegen het begin (of einde).
En of ik de eerste paar weken misschien gewoon onderhoud eet, of zelfs erboven..wat extra spiermassa gain dus, en daarna pas minder met de voeding..
 
UPDATE:

hey mensen,

Beendag was crazy sh*t. Kreeg midden in de training een stevige pump en heb hier dan ook goed gebruik van gemaakt: Resultaat, nog steeds pijn aan beide benen :)
Gisteren schouders en abs gedaan. Schouders gingen bruut! ondertussen ook ff lats meegenomen. Spiegel was m'n beste vriend :D

Ik ging net beginnen aan m'n abs toen die PT van de gym aankwam.
Hij vroeg me of ik ook met een T-REX had gewerkt.
Voor de mensen die niet xeten wat een T-REX is :
Dat zijn 2 kabels die in de lucht hangen waaraan je oefeningen kunt doen, en gebruik maken van je eigen lichaamsgewicht.
Heb daar de master serie oefeningen op gedaan voor abs.
Resultaat : Deze morgen wou ik me recht trekken uit bed, op buikspieren, maar bleef lekker liggen. Ik ben al zo stijf als een hark.

Ik voel me ondertussen wel goed. Geen bijwerkingen tot op heden, enkel verschrikkelijk goeie pump in de gym!
Dus:
+ Fuarking goeie pump in de gym
+ Begin wat voller te ogen
+ Geen pijn bij het prikken

- Als ik te weinig water drink voel ik m'n nieren. Geen pijn, maar ik voel ze..
- Ik zweet als een varken in bed!

Ook de Test doet z'n werk. Ik ben zo gail als een bever :D

nu ff eten, gras afmaaien, inkopen doen.. En daarna naar de gym!
Triceps en rug.. Daarna wat cardio.. Weet nog niet wat, ik zie wel waar ik zin in heb.. :D

See ya around
 
Ben echt trots op je man
 
de kuur werkt zo te lezen erg goed.
ik volg je. suczeven
 
Gaat goed zo te horen, keep on going.:D
 
Hij vroeg me of ik ook met een T-REX had gewerkt.

Die hebben we sinds kort ook in onze gym, het is ook een aanrader om een keer op te drukken met je tenen op een verhoging en je handen in de kabels. Je voelt de volgende dag wel waarom en waar die oefening zijn werk doet.. (ik zie net dat je al een vast trainingsschema met oefeningen hebt, maar toch)

Goed bezig verder!
 
lekker bezig ! keep going
 
UPDATE!!

Hey mensen,
Sorry voor de trage update maar ik heb bijna geen tijd meer voor m'n PC..
Ik heb het redelijk druk op't werk, en ik ga dagelijks gymen + cardioën :cool:

Ik heb langzaam aan het gevoel dat de Primo + Test aan het inslaan is!
Die dikke ader op m'n bicep staat na de training meestal op ontploffen en m'n onderarmen zijn precies een autostrade. HEERLIJK!

Ik krijg van nog steeds die dikke pump van de winstrol, maar niet meer bij elke training. Ik probeer me te houden aan het voedingsschema, doch slaag hier niet altijd in.

Onlangs had ik een trouwfeest. Daar ben ik serieus uit de bocht geweest ( lees: SERIEUS) (Cava, wijn, bacardi cola...)

De dag nadien ff moeten kotsen, en geen winny genomen..
De dag daarna weer vollebak.

Tot op heden nog geen sides, behalve het snel zweten.
Kracht is ook vooruitgegaan, en spierpijn is verleden tijd :D

Mensen beginnen ook te merken dat ik harder kom.
Veel reacties van mensen in m'n buurt die zich afvragen hoe het komt, dat ik zoveel kan vreten, en toch zo'n fisiek kan houden ;)

Ik denk wel al een procentje gezakt te zijn in BF en zie er ook wat buffer uit..

Ik hou jullie op de hoogte!
Tot snel!
 
goed om te horen, doe zo voort
 
Hoe gaat het hier?
al het gevoel dat alles werkt?
ben benieuwd!
 
Hey mensen,

Nu al een langere tijd aan't kuren, en alles goed aan't werken..
Pump die ik in het begin kreeg, krijg ik nog steeds, maar in mindere mate..
Aders en aflijning is prachtig geworden, en veel mensen vragen zich af wat ik uitspook :) om er zo uit te zien..

Volgens de weegschaal al een dikke 8kilogram bijgekomen, maar volgens de spiegel zeker een dikke 3% gedaald in VP%

Winstrol is reeds afgelopen, dus nu enkel doorgaan op Test + Primo.

Wat ik wel gemerkt heb is dat m'n tepels gevoelig worden.
En had al gevoelige tepels, maar nu zijn ze bij de minste aanraking direct stijf.
Ook m'n tepels voelen wat harder aan..
Ik merk nog niks van gyno, of theezak vorming van m'n tepel, maar stel me wel de vraag of ik misschien in de start zit van beginnende gyno..

Ik voel me allesinds super, zo ook m'n vriendin, die het heerlijk vindt in m'n poep te prikken :D

Grts
Tot snel!
G
 
Hey mensen,

Nu al een langere tijd aan't kuren, en alles goed aan't werken..
Pump die ik in het begin kreeg, krijg ik nog steeds, maar in mindere mate..
Aders en aflijning is prachtig geworden, en veel mensen vragen zich af wat ik uitspook :) om er zo uit te zien..

Volgens de weegschaal al een dikke 8kilogram bijgekomen, maar volgens de spiegel zeker een dikke 3% gedaald in VP%

Winstrol is reeds afgelopen, dus nu enkel doorgaan op Test + Primo.

Wat ik wel gemerkt heb is dat m'n tepels gevoelig worden.
En had al gevoelige tepels, maar nu zijn ze bij de minste aanraking direct stijf.
Ook m'n tepels voelen wat harder aan..
Ik merk nog niks van gyno, of theezak vorming van m'n tepel, maar stel me wel de vraag of ik misschien in de start zit van beginnende gyno..

Ik voel me allesinds super, zo ook m'n vriendin, die het heerlijk vindt in m'n poep te prikken :D

Grts
Tot snel!
G

Wat?:eek:
 
Iemand een idee of ik me zorgen moet maken ivm de harde tepels, of zou dit gewoon weggaan na de kuur?
 
Iemand een idee of ik me zorgen moet maken ivm de harde tepels, of zou dit gewoon weggaan na de kuur?

Zou me Nog geen zorgen maken. Maar als er schijven achter komen zou ik nolvadex al vast bij de hand houden maar dit heb je al wel in huis denk ik;)
 
Zou me Nog geen zorgen maken. Maar als er schijven achter komen zou ik nolvadex al vast bij de hand houden maar dit heb je al wel in huis denk ik;)

Allright,

Schrijven voel ik indd nog niet, alleen wat vreemd/hard gevoel aan m'n tepels..

Ondertussen ga ik nog steeds als een speer! De spiegel is ondertussen m'n beste vriend geworden :D
en ik krijg aders die ik nog nooit van m'n leven gezien had!
Dus Primo doet wat het moet :)

Dikke aanrader!

Moest ik nu plots wel schrijven beginnen voelen, dan hou ik het best voor bekeken zeker? en 14 dagen later de nolva erin?

GRTS
 
Back
Naar boven