AndroidHealthClinic

Log Machete (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Lekkere deadlifts! Hoe doe jij die shurgs?

Succes met je benen volgende week, ben vandaag weer met benen begonnen sinds lange tijd en ga zo maar s me invalide pass aanvragen, (trap)lopen gaat echt k*t nu xD
 
heheheh netjes brah, weer goede training.... wel jaloers op al die deathlifts hier, mag niet dlen in me gym lol, en dumbbell deathlift gaat ook niet erg lekker maarja... lekker voldoening uit machines / BOR halen je hebt goed getraind trouwens!!
 
Lekkere deadlifts! Hoe doe jij die shurgs?

Succes met je benen volgende week, ben vandaag weer met benen begonnen sinds lange tijd en ga zo maar s me invalide pass aanvragen, (trap)lopen gaat echt k*t nu xD

haha :D shrugs doe ik staand met dumbbells, heb wel eens met barbell gedaan alleen dan krijg ik een of andere manier last van mijn schouders (vooral toen ik reversed shrugs deed), maar ik ga d'r altijd heel lekker op met dumbbells.

bedankt man, hoop niet dat ik dinsdag verzuring krijg in mijn benen tijdens fysio, maar heb gewoon zin om benen te trainen is erg lang geleden (moet ook nog goedkeuring krijgen van fysio :rolleyes: ach ja komt wel goed. )
 
Reversed shrugs moet je ook niet doen.. :P
 
heheheh netjes brah, weer goede training.... wel jaloers op al die deathlifts hier, mag niet dlen in me gym lol, en dumbbell deathlift gaat ook niet erg lekker maarja... lekker voldoening uit machines / BOR halen je hebt goed getraind trouwens!!

wut? mag je geen deadlift? wegwezen daar ! :roflol:
En klopt inderdaad, met dumbbells is niet echt fijn.

thx bro, ging heel goed begin eindelijk tot mezelf te komen na 2 maaltijden te gehad te hebben en vitamines/biergist binnen gekregen te hebben.

---------- Post toegevoegd Fri 23 Sep 2011 om 17:02 ----------

Reversed shrugs moet je ook niet doen.. :P

hehe, zag paar filmpjes op internet leek me wel fijn als afwisseling meteen na eerste set gewoon normale bb shrugs gedaan, maar voelde me botten in me schouders wel knakken de hele tijd :roflol:
 
heheheh netjes brah, weer goede training.... wel jaloers op al die deathlifts hier, mag niet dlen in me gym lol,

haha train je bij Fit4Free? Of zit Planet Fitnes nu ook al in NL? :p
 
haha train je bij Fit4Free? Of zit Planet Fitnes nu ook al in NL? :p

Nee bij lokale fitness nu, maar had olympic stang gesloopt en wat schijven omdat ik hem liet vallen lol.....

Linkerkant was schijf gebroken en bb krom geslagen.. snap uberhaubt niet hoe dat kan, maar als ik nog 1x zou deathliften moest ik eruit hehehehe
 
Haha, nog zo'n dbz fan. geweldig:D
 
Yeah buddy! tgaat goed hier:thumbs: :D
 
Lekkerr hoor! mooie training en ik ben ook benieuwd naar je pics. laat maar weten wanneer ze erop staan! waarom koop je je biergist trouwebs niet gewoon bij de kruivat of zo?
 
Ik zelf raad biergist en ook andere vitamines van de tuinen aan, dit omdat mijn fysio me dit aanraad hehe. hij prefereert zulke dingen op natuurlijke basis vandaar dat ik alleen zink en vit-c van de kruidvat heb.
 
Lekkerr hoor! mooie training en ik ben ook benieuwd naar je pics. laat maar weten wanneer ze erop staan! waarom koop je je biergist trouwebs niet gewoon bij de kruivat of zo?

Foto's komen mss zelfs morgenavond, vriend neemt een camera mee.
Heb geen imponerend fysiek, dus verwacht niet teveel mensen! hehe
Ik merk laatste tijd wel dat ik weer teveel vocht vasthoudt, nog meer water drinken wordt dat dus.

Ik zelf raad biergist en ook andere vitamines van de tuinen aan, dit omdat mijn fysio me dit aanraad hehe. hij prefereert zulke dingen op natuurlijke basis vandaar dat ik alleen zink en vit-c van de kruidvat heb.

Dit inderdaad, koop biergist zelf gewoon bij de kruidvat lekker cheapy.

---------- Post toegevoegd Sun 25 Sep 2011 om 17:16 ----------

Yeah buddy! tgaat goed hier:thumbs: :D

Thx Arydan!
 
je zegt indd maar gaat toch bij de kruidvat halen:roflol:
 
hehe dude! ik bedoelde inderdaad niet bij een boardsponsor (want dat dacht Ice), maar gewoon bij een natuurwinkel of drogsterij.
 
Oke, jullie zijn mij kwijt.
Dus even voor MIJN duidelijkheid:
Biergist, kopen bij?
Omega caps, kopen bij? welk merk?
En vit. supps?
 
Oke, jullie zijn mij kwijt.
Dus even voor MIJN duidelijkheid:
Biergist, kopen bij?
Omega caps, kopen bij? welk merk?
En vit. supps?

Hehe ok:
Biergist: natuurwinkel of DA.
Omega caps: natuurwinkel/DA, maar goedkoper bij huismerk van boardsponsors.
Vitamine supps: idem.
 
Laatst bewerkt:
Oke thanks man! :)
Dan kiek ik eerst maar eens naar die omega caps bij XXL, als ik weer wat whey ga bestellen..
Welke whey gebruik jij trouwens? Basic bulk whey of hydrolisaat?
 
In before the pics :D

Pak je nog steeds dat schema uit je beginpost?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven