MuscleMeat

Kitty's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Flinke benentraining weer zeg. Krijg ook zin om weer een split-schema te gaan doen, als ik jouw trainingen lees. Wel motiverend dus!

Maar zou zeggen als 10x90 lukt, dat een paar keer 100 ook makkelijk kan.
Hoe diep doe je je squats?

Ja ging wel lekker deze training :) Nou ik ga niet helemaal parallel NOG met 90kg, dus wil eigelijk dat eerst beter uitvoeren voordat ik weer zwaarder ga... Maar kan volgende keer wel 100kg met weinig reps doen om ff aan te voelen hoe dat gaat idd ;)
 
Ja ging wel lekker deze training :) Nou ik ga niet helemaal parallel NOG met 90kg, dus wil eigelijk dat eerst beter uitvoeren voordat ik weer zwaarder ga... Maar kan volgende keer wel 100kg met weinig reps doen om ff aan te voelen hoe dat gaat idd ;)

100kg zal wel goed gaan als je die 10x 90 gecontroleerd lukt.
 
Ja ging wel lekker deze training :) Nou ik ga niet helemaal parallel NOG met 90kg, dus wil eigelijk dat eerst beter uitvoeren voordat ik weer zwaarder ga... Maar kan volgende keer wel 100kg met weinig reps doen om ff aan te voelen hoe dat gaat idd ;)

Zoiets dacht ik dus al. Probeer eens 10x70 kg full squats bijvoorbeeld. Stuk beter, pak je tenminste ook je billen mee ipv alleen je quads.
 
Zoiets dacht ik dus al. Probeer eens 10x70 kg full squats bijvoorbeeld. Stuk beter, pak je tenminste ook je billen mee ipv alleen je quads.

Billen is niet geheel onbelangrijk haha dus ga ik zekerrr doen :D
 
er zijn heel veel oefeningen voor de glut

fullsquat is onnodig :trollface:
 
er zijn heel veel oefeningen voor de glut

fullsquat is onnodig :trollface:

Ik train m'n glutes ook flink hoorrrr :D Maar Sanneee heeft gelijk dat dieper squatten beter is. Misschien de ene dag lichter squatten en dieper gaan en de andere dag zwaarder squatten en dan maar iets minder diep...
 
Laatst bewerkt:
Billen groeien ook prima van tot par gaan hoor, de mijne wel iig
 
De hams/ gluteus en adductoren worden betrokken vanaf partial diepte. De gluteus dient om het bovenbeen te bewegen ten opzichte van de heup. Dus van het moment het dijgewricht beweegt, werkt de gluteus. Hoe groter de range of motion, hoe meer de gluteus gestimuleerd wordt.
 
Beter full squats vermijden dan
 
Vrijdag borst, biceps en triceps weer gedaan. En verder dit weekend lekker niks ivm de sporttesten morgen :D

Chest press (brede grip) 15x25kg, 12x30 kg en 2x10x35kg
Chest press (smalle grip) 15x25kg, 12x30 kg en 2x10x35kg
Cable crossover chest 15x5kg, 12x7,5kg en 2x10x10kg
Bicep curl 15x15 12x17,5 en 2x10x20kg
Bicep high cable curls 15x5kg, 12x7,5kg en 2x10x10kg
Tricep kickbacks 15x3kg, 12x3kg en 2x10x4kg
Tricep pulldown stang (reverse grip) 15x5kg, 12x7,5kg en 2x10x10kg

Trouwens... buik zien jullie nooit in m'n schema's staan omdat ik meestal voor spinnen ff snel 20 min buik doe. Dus ik doe m'n buik wel maar doe het wanneer het uitkomt tussendoor, komt neer op 1 x per week :)
 
Laatst bewerkt:
Sterkte, gaat je lukken
 
Succes morgen!!! Zet 'm op...moet een eitje zijn voor je denk ik!
 
Thnx stuiterbal en naomi :D Wekker gaat al om 05:30, dus ga maar vroeg m'n bed in vanavond ;)
 
En en en? How did it go?
 
Gehaaaaaaald! Ik ben door! IQ, taal, lees, schrijf en sporttest gehaald. Op het niveau dat ik wil (hoofdagent). Viel echt tegen en ben bek af nu. Heb heel de dag daar gezeten dus was echt vermoeiend. Maar wel heel leuk dat ik t gehaald heb. Morgen dan maar m'n training in halen ;)
 
GGEEFFEELLIICCIITTEEERRD. goed gedaan meid:D
Wat zijn nu de plannen?
 
GGEEFFEELLIICCIITTEEERRD. goed gedaan meid:D
Wat zijn nu de plannen?

Thnx!!!! Nu heb ik 3 oktober deel B van de selectiedag. Dan heb ik een gesprek met een psycholoog, 100 vragen over mijzelf en een rollenspel. Daarna korpsgesprek en antecedenten onderzoek en dan als het goed is aangenomen :D Nog ff spannend dus. Was wel bikkelen vandaag want ik heb ook nog eens keelontsteking en een beetje koorts. Bizar hoeveel mensen vandaag het niet haalde of een aantal niveau's lager is gezet... Ik ben dus helemaal blij ;)
 
Op naar de tweede ronde, het gaat je gewoon lukken.:D:D
Sterkte, ik hoop dat je niet ziek wordt. :(
 
Back
Naar boven