Fitness Seller

Log Machete (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
In before the pics :D

Pak je nog steeds dat schema uit je beginpost?

hehe :D

Ja klopt inderdaad, het is wel een fijne schema.
Alleen het vereist wel veel tijd en in combinatie met studie/werk en fysio sessies heb ik wel weinig tijd, dus misschien dat ik na een tijdje weer terugswitch naar 3 keer in de week.
Reden voor 4x per week was in eerste instantie om biceps weer bij te trekken, dus nog even afzien.
 
Lekkere DB presses.

Ondanks de slechte belichting is op foto 3 toch wel goed te zien dat je er nu strakker bij stat.
 
Lekkere DB presses.

Ondanks de slechte belichting is op foto 3 toch wel goed te zien dat je er nu strakker bij stat.

Bedankt man.
Ja, op die foto had ik op de eerste een dikke bak kwark opgegeten en daarna even een foto genomen just for the fun, maar komt nu goed uit als vergelijkingsmateriaal!
 
13kg zwaarder en er ook nog strakker bij staan in 9 maanden zijn wel hele vette gains. Schouders zien er goed uit, kan ook niet anders met die vette DB Press (voorvermoeid ooknog) :thumbs: Hoe lang ben je eigenlijk? Ik schat je of vrij kort of lichter dan je er uit ziet :p
 
Gheghe ik ken dat, jammer altijd als "stoere" spiergroepen achterlopen. Heb zelf in het begin van mn traincarriere nauwelijks schouders getrained dus lopen ook achter bij mij. Biceps ook omdat ik een aversie van superdudes die staan te curlen had toen :o Maar goed bezig man, begint ergens op te lijken, ik vind het een mooi resultaat voor 9 maanden dedicated werken. Je gaat er vast hard bij staan voor komende zomer.
 
Haha nice, maar inderdaad biceps zijn wel de echte showspieren!
Ach ja zoals Arnold dat zegt: om een spiergroep groter te maken, moet je gehele lichaam in eerste instantie groter maken.
Dus flinke compounds, yeah buddy!

Heb je in het begin vooral op kracht getraind dan? Want je bent echt ongelooflijk sterk, gezien je stats.

Ik heb zelf altijd massagericht getraind, maar nu wil ik ook wel betere PR's neerzetten.
 
Lekker bezig machette! mooi training en mooie pr's. pics zien er ook netjes uit. mooie volle borst al! schouders inderdaad aan blijven werken! ben benieuwd naar de betere pics!

btw die db press.. dat is volgens mij overhead en voor schouders of deed je flat dumbbell press ;)?
 
Lekker bezig machette! mooi training en mooie pr's. pics zien er ook netjes uit. mooie volle borst al! schouders inderdaad aan blijven werken! ben benieuwd naar de betere pics!

btw die db press.. dat is volgens mij overhead en voor schouders of deed je flat dumbbell press ;)?

Thanx Ice! Borst en rug vind ik zelf mijn beste spiergroepen en tricep begint ook nice in mijn ogen te springen :D

Klopt inderdaad. Het leek me wel vanzelfsprekend op borstdag. Maar ik zal wel even aanpassen, is voor anderen weer duidelijker. Bedankt man.
 
Toch best nette prestatie! Zou alleen nu ff niet teveel gewicht laten oplopen anders kan je straks in een cut;deshels zitten.

13kg progressie is toch het werk van een net eet/train schema.

Zoveel had ik niet het 1e jaar hehehe
 
Toch best nette prestatie! Zou alleen nu ff niet teveel gewicht laten oplopen anders kan je straks in een cut;deshels zitten.

13kg progressie is toch het werk van een net eet/train schema.

Zoveel had ik niet het 1e jaar hehehe

Bedankt man!
Vanaf begin af is mijn vetpercentage weinig gestegen (ecto genes), laatst een korte cut ingegooid waar ik 1kg vet ben verloren.
Ondertussen is dat er wel weer bij denk ik :roflol:
Wil gewoon nog voor zomervakantie (mei) 7kg gainen, met minimum stijging van bodyfat.
En het liefst wil ik op dit vp% blijven, denk zo'n 12 procent.
Alleen dat stijgt tot volgend jaar wel tot 13/14% denk ik.
Daarna stel ik wel weer een nieuwe doel.
 
Laatst bewerkt:
Denk dat je nu al dichter tegen de 13 zit brahhh, maarja dit is mooi gewicht op spiermassa op te doen zonder al te hoog in vp gaan. Probleem (wat is zelf ook heb) Als je nu in een zo lange dunne trui loopt dan lijkt het of je veel buffer bent en wat hoger vp hebt, daarom ben ik voorstander van rond de 10-12 houden en vanaf daar gewoon 100-200kcals boven onderhoud eten soort van cleanbulk als het waren.
 
Ja zou eens best kunnen, 12/13, vet verzameld zich snel bij mij in onderbuik en rug.
Hoop vandaag de andere pics te kunnen maken, heb wel een epic bulk buik, maar dat mag de pret niet bederven hehe.

Ja 10% zou wel nice zijn inderdaad!
Maar goed de zomer is toch voorbij en de winter gaat koud worden.
 
Ja zou eens best kunnen, 12/13, vet verzameld zich snel bij mij in onderbuik en rug.
Hoop vandaag de andere pics te kunnen maken, heb wel een epic bulk buik, maar dat mag de pret niet bederven hehe.

Ja 10% zou wel nice zijn inderdaad!
Maar goed de zomer is toch voorbij en de winter gaat koud worden.

Hehehehe idd, volgende zomer voor jouw dan epic flex tijd hehehe. Ik weet het nog damn wat een goede feeling was dat hehehe. Ik blijf ook ff rond de 12/13 zitten, alhoewel mijn buik iets minder opgezet is als de jouwe en dan lekker eind maart beginnen met vet weg te werken;)
 
Hehehehe idd, volgende zomer voor jouw dan epic flex tijd hehehe. Ik weet het nog damn wat een goede feeling was dat hehehe. Ik blijf ook ff rond de 12/13 zitten, alhoewel mijn buik iets minder opgezet is als de jouwe en dan lekker eind maart beginnen met vet weg te werken;)

Aawww yeaaahh!
Lekker gainen tot aan de zomer en dan keer goed droog staan. :D
Opgezet wtf dude!? :P
 
Aawww yeaaahh!
Lekker gainen tot aan de zomer en dan keer goed droog staan. :D
Opgezet wtf dude!? :P

Ziet er iets platter uit bedoel ik, je spant je buikspieren aan neem ik aan toch? Maarja, zal ook wel verschil van trainingservaring zijn omdat mijn borst al wat meer naar voor staat (lijkt mss).
 
Ziet er iets platter uit bedoel ik, je spant je buikspieren aan neem ik aan toch? Maarja, zal ook wel verschil van trainingservaring zijn omdat mijn borst al wat meer naar voor staat (lijkt mss).

Aha, ja klopt span ze wel aan idd. Ik denk eerder het verschil is in posing en fysiek dan trainingservaring.

Still waiting for your picaz :D
 
Lekkere db presses mesje, wel wat weinig oefeningen misschien maar vol is vol. Zover ik je foto´s kan beoordelen zie ik vooral wat vooruitgang in rug en armen ook net wat droger idd. Je benen waren ook al nice had ik volgens mij van andere foto´s gezien. Ga zo door man, je bent goed op weg!
 
Maakte oppeens dikke progressie naar de 30kg, toen begon ik ook met die squeze toe te passen waarover ik je heb verteld. Ging meteen lekker omhoog met bp en dumbbells, die progressie zul je zelf ook wel gaan merken (of al merken) dat het allemaal gewoon iedere training uit PR's bestaat.
 
13kg op 1jr, en ook veel droge massa zie ik, dan haal je gewoon alles eruit. Props.
 
Gaat goed hier! :eek:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven