AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Oh boy it's gonna happen! :D

Haha ik voel me echt een klein kind dat z'n eerste spel krijgt. :o
:roflol: heb precies hetzelfde, ik overdrijf niet als ik zeg dat ik er de halve dag aan denk (heb dan ook geen sociaal leven meer)
 
:roflol: heb precies hetzelfde, ik overdrijf niet als ik zeg dat ik er de halve dag aan denk (heb dan ook geen sociaal leven meer)
Hahaha zo erg is het bij mij nog niet, maar nu we het er zo over hebben denk ik toch wel van '**** yeah'. :roflol:

Ik ben bang dat er nog heel wat uurtjes in gaan zitten ja. :o
 
Ga denk ook dood van verdriet als alle stats weer gereset worden als de beta eindigt..:o
 
Ga denk ook dood van verdriet als alle stats weer gereset worden als de beta eindigt..:o
Je gaat toch niet 10 uur per dag als een no-lifer BF3 zitten doen hoop ik? :roflol: Niet dat je binnen tien dagen level 30 bent.
 
Je gaat toch niet 10 uur per dag als een no-lifer BF3 zitten doen hoop ik? :roflol: Niet dat je binnen tien dagen level 30 bent.
Zitten wel 2 weekenden en 1 rustdag tussen.. Daarnaast heb ik op trainings- en schooldagen dan nog ongeveer 7 uur om te knallen.. Scheelt maar 3 uurtjes :roflol:
 
Hahaha nice peanut, ik ga 2 oude games inleveren (Black Ops oa) en dan BF halen voor 35e
 
Zitten wel 2 weekenden en 1 rustdag tussen.. Daarnaast heb ik op trainings- en schooldagen dan nog ongeveer 7 uur om te knallen.. Scheelt maar 3 uurtjes :roflol:

Gem. 7 uur per dag gamen? Jij bent gek jonguh!
 
Gem. 7 uur per dag gamen? Jij bent gek jonguh!
Hardcore
smile_ontblote_tanden.gif
 
Wel k*t dat die beta weer Op. Metro is, zie je niks nieuws.

Beta ga ik ook downloaden, als het goed is ben ik Ghekegeit op de pc. Nog meer pc-gamers?
 
In vakanties haal ik ook wel 10u per dag

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 23:36 ----------

kan me het ook wel voorstellen hoor peanut, als je in Waalwijk woont dat je 7u per dag gamet.
Daar is na 7 uur alleen de brievenbus nog open, true story
 
Wat een geniaal spel als ik dit zo zie.

Stel ik wil een pc kopen/samenstellen.

Heeft iemand van jullie een idee hoeveel dat zou kosten, en wat er dan inkomt?
 
Wat een geniaal spel als ik dit zo zie.

Stel ik wil een pc kopen/samenstellen.

Heeft iemand van jullie een idee hoeveel dat zou kosten, en wat er dan inkomt?

als je vloeiend wilt spelen op Low settings ~ 500/600 euro
Low PC : Med/High settings GTX460 , 1680x1050 ~ 750, euro
Mid PC : High settings GTX 560 , 1680x1050 ~ 1250, euro
High PC : Ultra settings GTX 560 SLi . 1680x1050 ~ 1750, euro
Ultra PC : Ultra settings , hoogste resolutie 1920x1080 2x GTX 580 in SLi ~ 2250, euro

Ik heb zelf een :

Q6600 @ 2,7 Ghz
2x GTX 460 in SLi
1680x1050
8 GB DDR2 @ 800mhz Dual Channel

Ik laat hier wel even weten hoe dat draait, GTX460 is tegenwoordig heel goedkoop

Wil je het echt heel gek maken kan je ook nog voor 3x SLi gaan GTX 570,580 ~ 3000,- euro
 
Back
Naar boven