MuscleMeat

SMTL Overhead Challenge (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Iemand die 2 man van Heerlen wil ophalen? Of miss nog meer mensen die zin hebben om een taxibusje te delen???
 
Tmos.! als je op heerlen station staat. pak je de lijn 38 * ( was het vroeger kan nu veranderd zijn) naar schinveld. Dan stap je uit boven op de bouwberg 50 meter lopen en je bent bij de zwarte markt waar het gehouden word !
 
Ja ok, maar taxi oid is wel gezelliger :p
 
Tomas idd taxi is gezelliger ! mja het is ma 15 min in de taxi miss wel minder. !
 
Ja klopt is zo'n 7 Km. maar moet nog even kijken idd! Zie wel wat t wordt!!
 
Het is even afwachten. Kan 1 auto laten rijden om mense op te pikken. Bij voorkeur Heerlen, daar is dus een mogelijkheid. Hangt een beetje van onze Belgische vrienden af wat hun doen. Zij waren eerder met aangeven. Mocht het nu zo zijn dat zij samen rijden, dan is het geen probleem. Geef het a.u.b. zsm aan zodat ik dit tijdig kan regelen. Samen spraak dus jongens!!!

Daarnaast zijn er nog plaatsen vrij, heb een aantal afmeldingen gekregen. Spoor de schouder-goden dus aan ;)
 
Ik sta met 2 man op Heerlen iig! Dus ik en een ander!

Wie zijn er allemaal afgevallen al dan? Hoop dat we genoeg over houden voor een mooie wedstrijd!
 
Christophe en Wauter: ik kan misschien wel meerijden met Koef. Dan kunnen jullie er misschien wel bij bij David?
Alex: ben vrij zeker dat we er wel iets op vinden :)
 
Ik sta met 2 man op Heerlen iig! Dus ik en een ander!

Wie zijn er allemaal afgevallen al dan? Hoop dat we genoeg over houden voor een mooie wedstrijd!

Zie eerste post. Van 14 in lichte klasse naar 11 en 13 in de dikke klasse naar 11. Met 22 deelnemers zitten we nog niet verlegen ;)

---------- Post toegevoegd Thu 29 Sep 2011 om 10:57 ----------

Christophe en Wauter: ik kan misschien wel meerijden met Koef. Dan kunnen jullie er misschien wel bij bij David?
Alex: ben vrij zeker dat we er wel iets op vinden :)

Mooi man, dan zal mijn broertje de hollandse broeders in Heerlen van het station halen...
 
Schrijf me maar uit Alex, vind het erg jammer maar nu over 1 week kan ik echt nog geen zwaar explosief werk doen.
 
Schrijf me maar uit Alex, vind het erg jammer maar nu over 1 week kan ik echt nog geen zwaar explosief werk doen.

Jammer Mike, je moet natuurlijk wel in shape zijn! ;)
 
Jammer Mike, je moet natuurlijk wel in shape zijn! ;)

Ja, dat sowieso. Maar het is eerder dat ik bang ben dat het abces verder open zal gaan, het is namelijk nog steeds niet dicht, en zit niet te wachten om weer een aantal weken niks te doen.

Succes verder met de wedstrijd!
 
Bij Youri is er ook plaats als ik goed begrijp? Jimmy en Birgit rijden al met me mee, is wel een brede wagen dus er kunnen nog twee mensen op de achterbank mee desnoods, ik vertrek vanuit Gent en pik Jimmy op in Sinnekloas, ben wel niet van plan om om te rijden dus wie mee wil moet zich maar schikken

PS: hou er ook rekening mee hoe je dan thuisraakt, weet niet hoe laat we terug zullen zijn en of er dan nog wel treinen rijden
 
Haha de dikke klasse :p
 
Kan niet wachten tot de wedstrijd. Hoop dat het weer een mooie reclame wordt voor de sport in Limburg. Ben zelf weer echt gebrand om wat te laten zien, dat gevoel was na Giants Live Oekraine niet wat het moest zijn. Zou mooi zijn om een slecht wedstrijdseizoen een leuk vervolg te geven. Alhoewel ik succes op de presses moet relativeren nu er 10-15 kg lichaamsgewicht af zijn na de SMvNL
 
zo zo zoveel al? Goed bezig alex.
 
Yep, maar gaat eigenlijk vanzelf. ben me kapot geschrokken toen ik me na de SMvNL woog. Jules had die week erna een weegschaal voor 150+ ers. Daarvoor had ik me denk ik een 1 1/2 jaar niet meer gewogen.

Loadeble dumbbell is trouwens klaar. Machtig ding al zeg ik het zelf. Enige nadeel is dat er een goed sluitsysteem op zit, wat wel tijd kost om schijven te verwisselen...
 
Yep, maar gaat eigenlijk vanzelf. ben me kapot geschrokken toen ik me na de SMvNL woog. Jules had die week erna een weegschaal voor 150+ ers. Daarvoor had ik me denk ik een 1 1/2 jaar niet meer gewogen.

Loadeble dumbbell is trouwens klaar. Machtig ding al zeg ik het zelf. Enige nadeel is dat er een goed sluitsysteem op zit, wat wel tijd kost om schijven te verwisselen...

Liever wat extra tijd in het versteken van schijven op de dumbbell dan dat de dumbbell tijdens een lift uit mekaar valt en een deelnemer zich bezeerd ;)
 
Hoe heb je de sluiting aangepakt. Vorige week werd het hier serieus gevaarlijk.
Ik ga ze za ochtend even fabriceren, 50mm ringen met een bout. Heb nog oude sluiters waar ik ringen vanaf kan slijpen met al een schroefgat erdoor.
 
Liever wat extra tijd in het versteken van schijven op de dumbbell dan dat de dumbbell tijdens een lift uit mekaar valt en een deelnemer zich bezeerd ;)

Precies, veiligheid staat voorop!

---------- Post toegevoegd Thu 29 Sep 2011 om 23:53 ----------

Hoe heb je de sluiting aangepakt. Vorige week werd het hier serieus gevaarlijk.
Ik ga ze za ochtend even fabriceren, 50mm ringen met een bout. Heb nog oude sluiters waar ik ringen vanaf kan slijpen met al een schroefgat erdoor.

Weet niet hoe je die dingen moet noemen. Het zijn twee halve cirkeltjes met platte uiteinden. Door die platte uiteinden zitten gaatjes waar je de moer aan kunt draaien. Klemt goed. Een leertje er tussen doen en het klemt nog beter. De dumbbell sleeve is iets van 70cm lang zo blijft er aan de uiteinden nog plaats over. Op het eind van de sleeve hebben een gat geboord met een sluit pin er in. Zo kan er niets van af schieten. Het is toch maar voor 1 max beurt en niet voor herhalingen.
 
Back
Naar boven