AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

In vakanties haal ik ook wel 10u per dag

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 23:36 ----------

kan me het ook wel voorstellen hoor peanut, als je in Waalwijk woont dat je 7u per dag gamet.
Daar is na 7 uur alleen de brievenbus nog open, true story
Moet toch een veilige plek hebben.. Hier naar buiten staat gelijk aan suicide :angstig:
 
Ik heb een monitor die maar 1280x1024 doet dus daar scoor ik wel wat punten weg qua hoge belasting voor mn systheem.

als je vloeiend wilt spelen op Low settings ~ 500/600 euro

Low PC : Med/High settings GTX460 , 1680x1050 ~ 750, euro

Mid PC : High settings GTX 560 , 1680x1050 ~ 1250, euro

High PC : Ultra settings GTX 560 SLi . 1680x1050 ~ 1750, euro

Ultra PC : Ultra settings , hoogste resolutie 1920x1080 2x GTX 580 in SLi ~ 2250, euro



Ik heb zelf een :



Q6600 @ 2,7 Ghz

2x GTX 460 in SLi

1680x1050

8 GB DDR2 @ 800mhz Dual Channel



Ik laat hier wel even weten hoe dat draait, GTX460 is tegenwoordig heel goedkoop



Wil je het echt heel gek maken kan je ook nog voor 3x SLi gaan GTX 570,580 ~ 3000,- euro
 
Check this out !

[Link niet meer beschikbaar]
 
Kan de beta niet downloaden want die site van origin laad niet :(
 
Ligt de PS store plat... :(
 
Mag hopen dat die stats gereset worden, heb redelijk gefaald vandaag, toch wel anders dan COD.
 
hij deed het vandaag bij mij niet, nadat ik hem gedownload had
 
KAK. me download moet stop zetten omdat internet te traag wordt voor me vader en zus....

straks snel aandoen en slapen. like a bossss
 
net even getest maar werd na 1 min al gedisconnected van de server
 
voor de mensen die problemen hebben met opstarten

[Link niet meer beschikbaar]
 
Haha epic spel. Graphics op de ps3 zijn te vergelijken met bc2. Gameplay is wel anders. (Nog) geen voertuigen in de beta wat wel suckt. 8/14 ftw. :roflol:

Ps: handig he, bf op de pc :trollfacex:
 
Haha epic spel. Graphics op de ps3 zijn te vergelijken met bc2. Gameplay is wel anders. (Nog) geen voertuigen in de beta wat wel suckt. 8/14 ftw. :roflol:
Graphics zijn wel iets beter hoor. Verder vind ik het echt vet :D Jammer dat de map zuigt en er nog wat bugs zijn en de graphics ook nog niet optimaal zijn.. Maar dat komt vast wel goed.
 
Origineel gepost door Primo Victoria
Haha epic spel. Graphics op de ps3 zijn te vergelijken met bc2. Gameplay is wel anders. (Nog) geen voertuigen in de beta wat wel suckt. 8/14 ftw. :roflol:
Graphics zijn wel iets beter hoor. Verder vind ik het echt vet :D Jammer dat de map zuigt en er nog wat bugs zijn en de graphics ook nog niet optimaal zijn.. Maar dat komt vast wel goed.
Vind je? Als hij straks echt uitkomt zal ik metro nog weinig spelen denk ik. Die map komt echt je strot uit dan. Al level 10? :D

Ik weet niet wie zei dat het geluid k*t is, maar het is het beste geluid wat ik ooit in een shooter heb gehoord.
 
Vind je? Als hij straks echt uitkomt zal ik metro nog weinig spelen denk ik. Die map komt echt je strot uit dan. Al level 10? :D

Ik weet niet wie zei dat het geluid k*t is, maar het is het beste geluid wat ik ooit in een shooter heb gehoord.
Ja inderdaad, kleine k*t map is het.. Ik ga sowieso voor conquest, ligt me beter. Ben nu lvl 8 geloof ik. Net al kd van 15:0 en 28:8 :D
 
Ja inderdaad, kleine k*t map is het.. Ik ga sowieso voor conquest, ligt me beter. Ben nu lvl 8 geloof ik. Net al kd van 15:0 en 28:8 :D

Conquest is 10 keer beter. Met bc2 ook amper rush gespeeld. Ik zag net iemand van level 15 haha. Lekker bezig! :) Ik sta volgens mij constant negatief. :O
 
Je moet om te kunnen spelen via origin en dan via een website spelen ofzo .. klik op join server en blijft die maar laden en gebeurt er geen flikker k*tzooi.
 
Je moet om te kunnen spelen via origin en dan via een website spelen ofzo .. klik op join server en blijft die maar laden en gebeurt er geen flikker k*tzooi.

Same here, begrijp er geen kloot van :(
 
Conquest is 10 keer beter. Met bc2 ook amper rush gespeeld. Ik zag net iemand van level 15 haha. Lekker bezig! :) Ik sta volgens mij constant negatief. :O
Probeer anders even te snipen, maak dikke kills met mn 12x scope :cool:
 
Same here, begrijp er geen kloot van :(

Wat is dit voor bagger gedoe, eerst had je geen origin nodig en kon je gelijk op de game zelf naar servers zoeken.

Kheb al 5-10 servers gejoined en er gebeurt gewoon niks. Dit is niks aan zo.
 
Back
Naar boven