Fitness Seller

Eerste kuur: Bold, Test E + Provi (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

succes met je vriendin te vertellen, (inmiddels) mijn ex was er zwaar op tegen dat ik een kuurtje deed, 2e kuurtje zou ze niet meer pikken. gelukkig is het nu uit en kan ik doen en laten wat ik wil :p soortgelijk kuurtje als dit vind ik wel interresant dus ga je eens volgen!
 
succes met je vriendin te vertellen, (inmiddels) mijn ex was er zwaar op tegen dat ik een kuurtje deed, 2e kuurtje zou ze niet meer pikken. gelukkig is het nu uit en kan ik doen en laten wat ik wil :p soortgelijk kuurtje als dit vind ik wel interresant dus ga je eens volgen!

Ik denk niet dat we uit elkaar gaan. We krijgen immers over 6 maanden ons eerste kind. Ze zal het denk ik niet begrijpen dat ik dit aan het doen ben. Er zit geen afstandsbediening op mij en dat weet zij ook wel. Komt heus wel goed...

---------- Post toegevoegd Tue 13 Sep 2011 om 08:47 ----------

Heb nu helemaal geen last van de prik van gister. Dat masseren is toch wel een aanrader. Nu kan ik vanavond ongestoord benen trainen.
 
Update

Vandaag weer cardio gedaan. Heb het idee dat ik iets meer uithoudingsvermogen heb. Is moeilijk te zeggen of het door de roids komt of dat ik gewoon een goeie dag heb. Qua gains of krachttoenames merk ik nog niets.

Het is me wel opgevallen dat ik de laatste nachten een uur of twee eerder wakker wordt. Kan dan de slaap ook niet echt meer vatten. Als ik dan uiteindelijk wel weer in slaap val dan ben ik echt dood moe wanneer me wekker gaat. In de middag krijg ik dan een dipje, moet dan echt de auto ff aan de kant zetten en nood gedwongen een redbull of iets drinken.:o

Ook heb ik ineens twee puisjes in me gezicht, dat is heel lang geleden. Heb er vroeger nooit meer dan drie tegelijk in me gezicht gehad. Hoop dat het nu ook hierbij blijft. In ieder geval wel een teken dat de werkingen van de spullen langzaam waarneembare vormen gaan aannemen. Jammer dat het met twee puisjes begint:(

Morgen borst, voorkant schouders en triceps:D
 
Ondanks dat 1000mg+ steroïden voor een eerste kuur extreem veel is en zeker niet als voorbeeld opgevolgd moet worden, wens ik je enorm veel succes, ben benieuwd naar het eindresultaat.

Thnx!

Was eerst van plan om 600mg Bold only te doen. Verschillende mensen beweerde dat ik daar nauwelijks iets van over ging houden. Dus op advies heb ik daar 250mg test e aan toegevoegd.
Omdat Bold, volgens vele, pas zin heeft bij een dosis van 600 of 800 en ik anders veel ml's over houdt nu verder ga op 750mg EW. De test e hebben vele geadviseerd op 500mg. Echter wil ik absoluut niet opblazen of iets dus daarom die wat lager gedoseerd. Op 325mg EW kom ik ook goed uit met de ml's.

In eerste instantie zou ik dus op 850mg per week zitten en ga nu dus verder op 1075mg per week. Proviron niet mee gerekend.

---------- Post toegevoegd Wed 14 Sep 2011 om 20:39 ----------

Zou het voor herstel beter zijn als ik de laatste twee prikken langzaam afbouw in dosering?
 
Update

Afgelopen twee dagen gewoon heerlijk geslapen. Voel me lekker uitgerust en zit goed in me vel.

Trainen gaat ook goed, alleen is er nog geen verschil in gewichten die ik pak.
Het lijkt bij sommige oefeningen wel wat makkelijker aan te voelen. Ook ben ik na een 5 kwartier trainen nog niet vermoeid. Zou er zo nog een uur bij kunnen plakken.

Sinds gister merkte ik wel dat ik ongeveer een uur na elke maaltijd alweer mega honger heb. Ik moet me echt gigantisch inhouden om niet van alles in me mond te stoppen. Het houden aan me voedsel schema vergt nu nog meer discipline.

Gaat iets gebeuren!:D
 
Thnx!



[/COLOR]Zou het voor herstel beter zijn als ik de laatste twee prikken langzaam afbouw in dosering?

nee niet nodig, de ester heeft een afbouwende functie.
 
Update

Hier weer even een update.

Vandaag weer geprikt en gewogen. Ben nu 89kg, dat is dus 1,2kg in de plus. Terwijl me vriendin vroeg "ben je afgevallen schat?", dat kan alleen maar betekenen dat ik vvm heb gewonnen.:D
Vanmiddag had ik eigenlijk niet zo zin om te trainen, voelde me moe en niet super gemotiveerd. Maar zoals altijd ga ik dan toch. Het benen trainen ging zeer goed, veel beter dan ik had verwacht. De motivatie was gelijk weer terug en ik was niet moe te krijgen. Ik kon alle oefeningen 10% zwaarder dan normaal. Uithoudingsvermogen is ook echt vooruit gegaan.

De toename in eetlust kan ik goed in bedwang houden. Ben wel prikkelig als ik me hongerig voel, sneller geirriteerd enzo. Dan maar tot 20tellen ipv tot 10, wat vaker de schouder ophalen en discussies vermijden.

Het gaat dus allemaal de goede kant op nu. Goed voedsel schema, hard trainen en veel rusten. Hoop dat ik hiermee nog veel schone kilo ga verzamelen.:)
 
Ongeveer even lang, ben benieuwd naar je resultaat en/of fotos :)

Je vriendin gaat het trouwens echt wel merken hoor, kom je niet echt onderuit denk ;)
 
Update

Week 4 is aangebroken.

Heb het afgelopen weekend ook me vriendin verteld. Ik zal even kort het dialoog proberen te herhalen:

Tijdens het eten, ik ben gewoon met de deur in huis komen vallen: "Ik ga aan een kuur beginnen" zei ik. Waarop ze vroeg "Wat voor kuur?", dus ik zeg "Voor het trainen, dat gaat mij helpen om wat dichter bij me doel te komen". Toen vroeg ze "Ja..., wat gaat er gebeuren dan'?", "Nou, als het goed gaat dan zal ik wat minder vetmassa krijgen en die six-pack zal dan goed naar boven komen" in de hoop dat ze hier wat positiever naar zou gaan kijken. Vraagt ze "Wat bedoel je dan met een 'kuur'?", dus ik geef eerlijk antwoord "Ik ga hiervoor gebruik maken van onder andere Testosteron". Hierop kijkt ze me aan met een toch wel geschrokken blik en zegt "Anabole?!", dus ik zeg "Ja, anabole steroïde inderdaad". "Nee joh, ga je aan de drugs!", ik zeg "Het is geen coke of extacy ofzo, deze middelen worden in sommige gevallen ook door doktoren en artsen gebruikt. Dat kun je niet zeggen van coke en andere drugs". Heel even was het stil, "Nou, ik weet niet of ik dat wel wil hoor. De broer van Ad die blies helemaal op toen hij anabole ging gebruiken". Dus ik zeg "Dat ligt helemaal aan je aanpak en de gekozen middelen. Ik ga echt niet zo opblazen hoor. Je heb er echt geen last van of iets. Hoe eerder ik me doel van 100kg bij 12% vet bereik hoe eerder ik meer tijd voor jou vrij kan maken". Dat klok haar wel aardig in de oren. "Ga je dan ook echt minder trainen als je die 100kg heb bereikt?", ik zeg "Ja, dan is het meer een kwestie van goed bijhouden en dan kan ik best iets minder frequent gaan trainen". "Okey, maar als we straks die baby hebben wil ik het niet meer hoor. Dan wacht maar lekker met die anabole van je" zegt ze. "Tuurlijk mop, maak je maar geen zorgen om mij. Ik heb daar echt wel goed over na gedacht."

Dus zo ging dat ongeveer. Ik ben nu echt blij dat ik het heb verteld en er geen big-deal over is gemaakt.

Vandaag dus me vierde prik gehad. Weeg nu 89,8kg. Kom al langzaam steeds meer richting die 90kg grens aan. Toch niet heel veel aangekomen in week drie. Ik verwacht vanaf begin volgende week toch wel gestaag te stijgen in spiermassa. Nog even geduld dus.
Die prik vandaag was wel een pijnlijke, voelde de vloeistof er gewoon in gaan. Beetje branderig gevoel. Heb er nu geen last meer van.

Ik had met trainen wel een enorme pomp in me schouders tijdens borst trainen. Moest af en toe de gewichten gewoon even neerleggen omdat die schouder pomp me erg hinderde. Des al niet te min toch wel goed getraind, zelfs bij de vierde borst oefening deed ik em alsof ik net begonnen was. Hoop dat het morgen met rug trainen ook zo lekker gaat. Hoop dat die schouder pomp niet te erg gaat worden.

Kijk nu wel erg uit naar het voorbij gaan van persoonlijke record gewichten voor de oefeningen. Kan niet wachten!:D

Ik hou jullie op de hoogte!!
 
Subs! Succes!
 
chill dat je vriendin uiteindelijk accepteerd man :) en volg je log nog steeds, ben benieuwd wanneer het spul echt gaat werken
 
Ga je ook volgen, succes nog!
 
denk maar niet dat als je jou "doel" hebt bereikt dat je dan rustiger aan gaat doen...forget it..Succes verder en onthoud dat je gezin veeeeeeel belangrijker is dan een kuurtje.
 
Denk dat je blij mag zijn met zo'n vriendin :) Denk idd wel dat je zodra je je goal hebt bereikt een nieuw doel zal stellen. Just keep in mind dat er belangrijkere dingen in het leven zijn dan spiermassa ( i.e. houd je leven in evenwicht :) ). Ik hoop dat je met je kuur je doel behaalt :D
 
Ik volggg.. mooi verhaal trouwens hoe je het aan je vriendin vertelde. zijn de namen gefingeerd :D succes jonge!
 
chill dat je vriendin uiteindelijk accepteerd man :) en volg je log nog steeds, ben benieuwd wanneer het spul echt gaat werken

Ja ik was er ook echt blij mee, helemaal dat ik er niet meer geheimzinnig over hoef te doen.


denk maar niet dat als je jou "doel" hebt bereikt dat je dan rustiger aan gaat doen...forget it..Succes verder en onthoud dat je gezin veeeeeeel belangrijker is dan een kuurtje.

Jah ik snap wat je bedoelt. Als ik alles goed kan blijven combineren met het gezin straks, zien we dan wel verder. Eerst maar zien dat ik me doel kan vast houden en er kan zijn voor me vrouwtje en me kind.


Denk dat je blij mag zijn met zo'n vriendin :) Denk idd wel dat je zodra je je goal hebt bereikt een nieuw doel zal stellen. Just keep in mind dat er belangrijkere dingen in het leven zijn dan spiermassa ( i.e. houd je leven in evenwicht :) ). Ik hoop dat je met je kuur je doel behaalt :D

Uiteraard is het niet de bedoeling dat het trainen tussen mij en me gezin in gaat staan straks. Ik zal straks een goed balans moeten vinden.
En ja, nieuwe doelen stellen kan ook zonder AAS... dat zie ik allemaal wel als de tijd daar is. Of ik met deze kuur mijn doel al ga halen, ik betwijfel het. Denk niet dat ik na deze kuur op 100kg blijf zitten, als ik er al kom. We shall see!


Ik volggg.. mooi verhaal trouwens hoe je het aan je vriendin vertelde. zijn de namen gefingeerd :D succes jonge!

Ja, dat ging allemaal goed. Was wel even bang dat ze me voor het blok zou gaan zetten om het niet te doen. Gelukkig liep het goed af.



Dank jullie voor de reacties!
 
Update

Hiermee weer een update:

Vorige week moest ik voor me werk drie dagen op een beurs staan:mad:. Hierdoor dus weinig tijd om te trainen. Ook me voedingsschema ging dus even niet werken.:(
Uiteraard heb ik me wel voorbereid door wat Amino ampullen mee te nemen en nog wat amino drankjes en eiwit repen. Als ik even de kans had zorgde ik dat ik tussen het ontbijt, lunch en avond eten wat naar binnen kon douwen. De lunch op de beurs bestond natuurlijk uit 'gewone mensen voer'. Te veel zout, slechte koolhydraten en veel vetten, uiteraard ook nog eens weinig eiwit. Maar ach we hebben het weer overleefd, en immers kan ik zonder geld ook niet trainen dus die beurs is toch ergens goed voor.:)

Afgelopen week is het me ook opgevallen dat ik het snel warm heb. Ook is me huid wat vettig geworden. Als ik me hand over me voorhoofd haal dan glimt ie helemaal. Ook wordt ik wel eens wakker omdat ik het vreselijk warm heb, dan ben ik niet zo zeer nat van het zweet maar meer vettig en plakt alles aan me vast. Heel irritant. Heb hier en daar af en toe een klein puistje, niet veel. Ook viel me op dat ik na de injectie, ongeveer drie dagen het idee heb dat ik verkouden wordt, zo'n klote gevoel in je keel. Steeds kuchen en een lam gevoel. Heb er met trainen niet echt hinder van, gelukkig. Verders geen (merkbare) side effects naast bovenstaande.

Vandaag de vijfde prik gehad. Deze keer voor het eerst in de andere bil. Geen pijn tijdens de injectie zoals vorige keer, voel er ook nu nog steeds niets van:D. De weegschaal gaf vandaag 91,0kg aan. Aan het begin was ik nog 1,5kg afgevallen en nu dus alweer 91kg:D, dat is 4,5kg zwaarder! Misschien dat de spullen toch sneller werken dan ik zelf door had. Toch ben ik bang dat die beurs wat verkeerde kilo's eraan geplakt heeft. Wat extra cardio staat op de planning deze week.
Vandaag trainde ik borst, voorkant schouders en triceps. Het trainen ging echt super goed. Pomp was fantastisch, kracht was echt merkbaar toegenomen en kon oefening na oefening gewoon pakken alsof het de eerste was. Dit is zeer motiverend, echt heerlijk! Vandaag zei iemand op de sportschool al van "Zo, jij gaat ook goed he!", ook fijn als je complimenten krijgt.
Morgen train ik rug, achterkant schouders, biceps en onderarmen. Kan niet wachten!
Nu lekker slapen, want: slapen = groeien:D

Ik wens jullie allen een goede nacht rust en tot de volgende update!:thumbs:
 
Gaat goed zo te lezen :) zal niet lang meer duren voor alles zijn werk goed doet! Ben benieuwd. Succes verder
 
Ziekjes na injectie

Deze keer voelde ik me na de injectie best wel ziekjes worden, meer dan anders. Ongveer een uur na de injectie kreeg ik al wat last van me keel. De dag erna bleef dat gevoel aanwezig en begon ik me ook ziekjes te voelen, althans de beginselen ervan. Gisteren voelde ik me echt beroerd, keelpijn was behoorlijk aanwezig en alles deed zeer en was zwaar; net als griep. Gister dus ook maar even niet gesport. Veel geslapen en toch voelde ik me niet uitgerust. Heb sinds gister ook ibuprofen en zuigtabletten genomen. Voel me vandaag al wat beter worden. Blijf nog even doorgaan met de zuigtabs en Ibuprofennetjes tot het zo goed als weg is.

Vanavond benen trainen en maar weer vroeg slapen.

Hoop niet dat ik me hele kuur steeds last heb na een injectie.

Greetzzz
 
Heeft denk ik ook met de omslag van het weer te maken man, ben zelf ook ineens weer verkouden/snotneus etc sinds het af is gekoeld.
 
Back
Naar boven