Fitness Seller

met welke wagen rijden de dbb'ers? + plaats een foto als je 1 hebt

Bezoekers in dit topic

Veel BMW- lovers blijkbaar. Maar wat doen jullie in de winter? Maat van me heeft zijn bmw cabrio na 1 winter buiten gezwierd, kon er niks mee aanvangen met die achterwielaandrijving.

Rij zelf met
VW Passat bj 2006 1.9tdi 105pk.
Opel Astra break bj 2006 1.3 cdti 90pk.
Honda CBR 600F bj 1993 100pk.

Stond een keer in de file op de oprit van een snelweg het was flink aan het sneeuwen en de weg liep omhoog toen wilde hij alleen ze kont heen weer shaken in plaats van vooruit te rijden! (geen winterbanden:no:)
zijn er 2 man op de kofferbak gaan zitten en nog 2 gaan duwen :D opgelost!
 
suzuki swift 1.3 GLS

not exactly proud of it xD
 
suzuki swift 1.3 GLS

not exactly proud of it xD

Ik kan er niet aan doen, maar moet altijd lachen als ik brede of grote kerels uit dat soort auto's zie stappen :o

Onder het motto: it's not what car you drive, it's the size of the arm hanging out of the window.
 
Ik kan er niet aan doen, maar moet altijd lachen als ik brede of grote kerels uit dat soort auto's zie stappen :o

Onder het motto: it's not what car you drive, it's the size of the arm hanging out of the window.

qtf
 
Ford Fiesta ST 2006
Heerlijk bakje.

Laatst als cadeau mocht ik in een 360 Modena rijden, damn daar kan de Ford helaas echt niet tegen op.
 
Lancer Sportback

DSCF1911.jpg
 
Heb je hem nog altijd te koop staan?
Sinds hij bij Rob is buitengekomen na de rebuild is het toch maar stil geworden rond je EVO ???


heb hem nog steeds, maar rijd er zo veel niet meer mee. Ben niet meer zo performance-minded meer als vroeger, na wat teveel aan boetes en rijbewijsintrekkingen meegemaakt te hebben.

Staan nu 4 000 km's op de motor sinds ik hem terug heb. ik rijd er ongeveer een tweetal weken per maand mee. Blijft wel genieten, maar ik durf praktisch nergens meer volgas gaan uit schrik voor flitsboetes :D

Dus staat te koop atm
 
Ja rijdt wel leuk. 128 pk bij 875 kg. Hij moet volgens de specs in 7.8 op de 100 zijn.
 
In NL audi S3 quattro met nu nog 268 pk, wordt strax na turbo + internals upgrade rond de +- 350/370 pk

Ps: heerlijk om al die bmw rijders in de winter, fullgass voorbij te gaan op de linker baan ;)

Hier op Aruba, jeep wrangler 4.0L. 6 cil 200 pk .. Ding slurpt als een gek haha maar je kan er wel lekker mee driften en super korte bochten mee maken:D
 
Laatst bewerkt:
ben jij daar heel erg zeker van?

Ik zal hier binnen een kleine maand foto's posten van mn m3 competition pack. Frozen white, zwarte competition velgen en volledig akrapovic uitlaatsysteem. ;) Wagen is enkele weken geleden besteld.

Is de m3 al binnen?
 
In NL audi S3 quattro met nu nog 268 pk, wordt strax na turbo + internals upgrade rond de +- 350/370 pk

Ps: heerlijk om al die bmw rijders in de winter, fullgass voorbij te gaan op de linker baan ;)

Een maat van mij heeft ook een s3 quattro met 268 of 285pk, hij is gechipt geloof ik. Mijn s40 t4 is even snel trouwens, die heeft 235pk maar ik denk dat de s3 wat pk's verliest door de quattro aandrijving.
Ook gaat hij straks een nieuw motorblok kopen en deze helemaal tunen, de onderdelen heeft hij al gekocht.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oh, er was al een auto topic. Nou ja, zoiets rij ik dus. Een Golf 3 uit 1994 die vandaag nieuwe APK heeft gekregen en me weer ruim 300 euro heeft gekost :mad:
 
Een maat van mij heeft ook een s3 quattro met 268 of 285pk, hij is gechipt geloof ik. Mijn s40 t4 is even snel trouwens, die heeft 235pk maar ik denk dat de s3 wat pk's verliest door de quattro aandrijving.
Ook gaat hij straks een nieuw motorblok kopen en deze helemaal tunen, de onderdelen heeft hij al gekocht.

dan is er iets niet goed, of hij lult uit ze nek qua pk's

met 30pk meer zou je hem wellicht nog iets kunnen blijven volgen, maar als hij 285pk heeft (50 meer dan jou dus) mag jij nooit even snel zijn.

Daar klopt dus ergens iets niet.
 
Jaguar XJ 4.0 v8 te koop uit 2002
XJR velgen + XJR grill
Kleine schade aan de achterbumper
Vorig jaar helemaal opnieuw gespoten

8500 euro ( forum prijsje ) PM me maar voor interesse of als je iemand weet in Nederland
 
dan is er iets niet goed, of hij lult uit ze nek qua pk's

met 30pk meer zou je hem wellicht nog iets kunnen blijven volgen, maar als hij 285pk heeft (50 meer dan jou dus) mag jij nooit even snel zijn.

Daar klopt dus ergens iets niet.

Die pk's na chiptuning zijn vaak beloftes/schattingen van de chipfabrikant of het bedrijf dat de tuning uitvoert. Het werkelijke aantal pk's wat een aan de wielen komt zal bij mijn en zijn auto dus vrij dicht bij elkaar liggen (ook is die van mij een kg of 60 lichter ongeveer).
 
Back
Naar boven