MuscleMeat

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Springen :D (true story!)
 
Wil gewoon extra doses aan me pwo toevoegen. ff iets krachtiger maken. Kost toch geen drol als ik 1000-3000mg per keer toevoeg. Dus kan het altijd ff proberen::)

meten is weten (ofzoiets :p)

Ja, dan zou ik eerder wat cafeïne bij doen. Speel liever zelf niet teveel met de dosering van beta alanine. Wou je de extra dosering met de PWO bij doen of over de dag verdelen?

Springen :D (true story!)

No way! :eek::D
 
Dat jeukende gevoel van pre/w's (jack3d) vind ik heerlijk, zodra ik dit voel weet ik dat het 'one hell of a workout' gaat worden!
 
Maandag 3 oktober - Borst en Biceps

Borst

Incline DB press
12x20
12x22
10x24

Flat DB Press
12x24
10x26
8x28 VPR

DB Fly's (strict)
12x14
12x16
11x18

Biceps

Pullups (small grip)
12xBW
9xBW
5xBW
4xBW

DB curl
12x12
12x14
12x18

Opmerkingen

Nog steeds geen eetlust, door al dat drank in het weekend.
Training had ik ook weinig energie, door te weinig slaap en slechte voeding :(
Ben al een uur bezig met mijn oatshake :eek:
Vanavond nog een feestje, wil niet gaan drinken, lol.

---------- Post toegevoegd Mon 3 Oct 2011 om 14:57 ----------

Dat jeukende gevoel van pre/w's (jack3d) vind ik heerlijk, zodra ik dit voel weet ik dat het 'one hell of a workout' gaat worden!

Haha, kan ik begrijpen! Ik heb jack3d in de kast staan, wil ik binnenkort ook eens gebruiken. Alleen heb geen zin in een crash, heb ik wel vaak bij andere pre/w's.
 
Gewoon eten om de 2-3 uur, was saus of iets dergelijks erbij zodat het makkelijker na binnen gaat op deze zware dagen :P
Lekkere training, vanwaar geen 3e oefening nog voor biceps?

Ik heb niet zoveel last van die wel bekende crash van jack3d, voel me wel een beetje gaar maar dan voel ik me gewoon satisfied van me training, nadat ik heb gegeten voel ik me weer super!
 
whaha, helemaal ****t up van alle alcohol:) bartje like:)
 
Gewoon eten om de 2-3 uur, was saus of iets dergelijks erbij zodat het makkelijker na binnen gaat op deze zware dagen :P
Lekkere training, vanwaar geen 3e oefening nog voor biceps?

Ik heb niet zoveel last van die wel bekende crash van jack3d, voel me wel een beetje gaar maar dan voel ik me gewoon satisfied van me training, nadat ik heb gegeten voel ik me weer super!

Ja, dat probeer ik ook aan te houden! Meer kan ik er echt niet indouwen, haha. Nice, ben echt benieuwd naar de werking van de populaire pre-w jacked !

Thx bro, normaal is mijn bicep routine: curls, concentration curl en hammer curl.

Alleen met die pullups voelde ik mijn onderarmen en brachialis goed, dus was redelijk tevreden daarmee.
Ik heb laatste tijd ook vaak krampen in biceps, dus deed het rustig aan na een katabool weekend :roflol:


whaha, helemaal ****t up van alle alcohol:) bartje like:)

Haha, heb niks met alcohol man. Alleen soms doet alcohol dingen met je wat je normaal niet zou doen :roflol:
 
Toch nette pr, nu vasthouden aan die 30kg dan gaat het allemaal vanzelf brah
 
Lekkere DP Presses weer brah! :D
Toch weer VPR ondanks dat je weing energy had
 
lekkere training man.
 
Nice superdude curls man! Wat heb je toch een zwaar leven.. :p
 
Ik krijg persoonlijk geen crash van jack3d. Wel eens van de extremere (voor mij dan) noX-varianten gehad. Dikke curls ouwe. Wat meten je guns dan? Train je biceps al langer dan de rest ofzo of blame the genen?
 
Ik krijg persoonlijk geen crash van jack3d. Wel eens van de extremere (voor mij dan) noX-varianten gehad. Dikke curls ouwe. Wat meten je guns dan? Train je biceps al langer dan de rest ofzo of blame the genen?

Het is inderdaad persoonsafhankelijk. Ik heb hier jack3d staan, nooit geprobeerd, ben benieuwd vanavond.
Bedankt man, toen ik ze voor het laatst had gemeten waren ze 36cm.
Ik train het niet langer, zat altijd standaard 1 keer in mijn splitroutine en een keer indirect met rug. Helaas loopt mijn biceps ver achter ten opzichte van andere spiergroepen. Het groeit ook niet echt hard, heb ik het idee..
 
Gewoon een periode spelen met volume en intensiteit en kijken hoe je daar op reageerd he.. probeer in ieder geval iets anders dan je voorheen heb gedaan.
 
Gewoon een periode spelen met volume en intensiteit en kijken hoe je daar op reageerd he.. probeer in ieder geval iets anders dan je voorheen heb gedaan.

Ik weet niet of het iets herkenbaars is, alleen van vooraanzicht ziet mijn biceps er heel smal uit. Zijkant oogt mijn arm groter, omdat mijn triceps beter ontwikkeld is dan mijn biceps. Bij front double bicep oogt het ook veel groter (alleen dan geen mooie piek)..

Ik heb geen flauw idee hoe ik ervoor kan zorgen dat het bijtrekt: ik blijf gewoon zwaar trainen biceps op borstdag en lekkere zware DL's denk ik.
 
Ik weet niet of het iets herkenbaars is, alleen van vooraanzicht ziet mijn biceps er heel smal uit. Zijkant oogt mijn arm groter, omdat mijn triceps beter ontwikkeld is dan mijn biceps. Bij front double bicep oogt het ook veel groter (alleen dan geen mooie piek)..

Ik heb dat ook, echt vervelend als je in de spiegel kijkt. Word bij mij nu wel iets minder door het nieuwe schema. Heb het idee dat Incline DB Curls zorgt voor een betere piek van de biceps, fijne oefening om als laatste de biceps 110% vol te krijgen.
 
Ik heb dat ook, echt vervelend als je in de spiegel kijkt. Word bij mij nu wel iets minder door het nieuwe schema. Heb het idee dat Incline DB Curls zorgt voor een betere piek van de biceps, fijne oefening om als laatste de biceps 110% vol te krijgen.

Zittend? Op hoe veel graden zet je dat bankje dan.ongeveer?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven