Fitness Seller

Log Roderick (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
11x110 BEAST MODE (werd gek gemaakt door al me vrienden op de gym)

Dus jij..jij..beschouwt ray en mij..als jouw vrienden?

****YEA!

:fa:


Haha nee serieus, ging erg lekker hoor met je rode hoofd, ****ing sterk. Had je bijna weer chinees mogen halen hahaha! :D

Je frontsquat probleem kan trouwens ook wel opgelost worden in de smith, maar liever niet natuurlijk! Dat squatrek moet echt in de plaats van die smith komen zeg..slaat echt nergens op zo. Blijf gewoon pushen! Volgende keer ff vragen als ray en ik er ook zijn, wij pushen net zo hard mee dan.
 
nice die chins bor en bench dikke training
 
Dus jij..jij..beschouwt ray en mij..als jouw vrienden?

****YEA!

:fa:


Haha nee serieus, ging erg lekker hoor met je rode hoofd, ****ing sterk. Had je bijna weer chinees mogen halen hahaha! :D

Je frontsquat probleem kan trouwens ook wel opgelost worden in de smith, maar liever niet natuurlijk! Dat squatrek moet echt in de plaats van die smith komen zeg..slaat echt nergens op zo. Blijf gewoon pushen! Volgende keer ff vragen als ray en ik er ook zijn, wij pushen net zo hard mee dan.

nice die chins bor en bench dikke training

thanks mannen! tof:D
 
Training van vandaag!

Deadlift

10x20
5x60
3x100
3x140
1x180
1x200
1x220 techniek is schijt. daarom een filmpje. graag hoor ik hoe het wel moet:D dit is me 3de keer dat ik DL
http://www.youtube.com/watch?v=ELItWlDzetw

Legpress high rep
alles onder par
10x100
15x155
16x170
15x200
15x240

Leg Curl

60 is full stack

15x60
13x60
13x60
14x60

Leg Extention

119 is full stack

31x119
30x119
21x119
21x119

Dumbbell Hold

60 per arm 1 min
70 per arm 1 min
90 per arm 56 sec
110 per arm 28 sec
 
Best goede training man, binnekort gaan we samen DL'en ;)
 
Filmpje staat tijdelijk op mijn account. Don't shoot the messenger

Zou zeggen geen 1rm pogingen totdat je techniek 180 graden gedraaid is, want dit is alles behalve goed :x
 
Filmpje staat tijdelijk op mijn account. Don't shoot the messenger

Zou zeggen geen 1rm pogingen totdat je techniek 180 graden gedraaid is, want dit is alles behalve goed :x

i know Bart gaat me helpen:D
 
Ai die heupen schieten wel heel veel omhoog voordat het gewicht los komt.
Probeer de juiste spanning voor aanvang van de lift te pakken en deze vast te houden. Zie net voordat je tilt een buiging in je arm wat aangeeft dat je niet de juiste spanning in je lichaam hebt om aan de lift te beginnen.

Deze lift had je beter niet kunnen maken wanneer je merkt dat zo omhoog schieten, je rug doet hier het meeste werk en niet de benen. Tevens gebruik je je heupen niet tijdens de lift en is het daardoor vrijwel onmogelijk om een lockout te realiseren wat je nu ook ziet. Eerst even aan je techniek werken voordat je weer gaat maxen.
 
Ai die heupen schieten wel heel veel omhoog voordat het gewicht los komt.
Probeer de juiste spanning voor aanvang van de lift te pakken en deze vast te houden. Zie net voordat je tilt een buiging in je arm wat aangeeft dat je niet de juiste spanning in je lichaam hebt om aan de lift te beginnen.

Deze lift had je beter niet kunnen maken wanneer je merkt dat zo omhoog schieten, je rug doet hier het meeste werk en niet de benen. Tevens gebruik je je heupen niet tijdens de lift en is het daardoor vrijwel onmogelijk om een lockout te realiseren wat je nu ook ziet. Eerst even aan je techniek werken voordat je weer gaat maxen.

thanks man! dat is zeker waar!
 
lang leve d elompe lifts, lekker zo door ragge jongueh!
 
haha wat je fout doet? alles :D

nee maar serieus, spanning zetten, rug aanspanning, voeten hard in de grond, borst erin en tillen (niet rukken).
 
haha wat je fout doet? alles :D

nee maar serieus, spanning zetten, rug aanspanning, voeten hard in de grond, borst erin en tillen (niet rukken).

aah oke! in papendal rammen ze de techniek er wel in hoop ik!
 
naja dat moet je zelf doen...
Al je lifts filmen als je techniek tips wilt is al handig, maar ook echt iets ermee doen.
 
naja dat moet je zelf doen...
Al je lifts filmen als je techniek tips wilt is al handig, maar ook echt iets ermee doen.

ja ik ga er zeker wat mee doen. want zo liften zal niet lang goed gaan denk ik.
 
Met 1 keer in de maand een papendal training kom je er niet mee weg jammer genoeg. Zelf ook veel onderzoek gaan doen man!

Zou voor DL een tijdje 5jes, misschien 3tjes, gaan doen op een hoog volume(Iets met 1000 keer een beweging maken voordat ie erin zit..). Gewoon veel tijd insteken, met een erg licht gewicht beginnen en steeds ietsje verhogen. Als je van begin af aan technisch goed tilt dan zal die techniek zo blijven wanneer t zwaarder wordt.
 
Met 1 keer in de maand een papendal training kom je er niet mee weg jammer genoeg. Zelf ook veel onderzoek gaan doen man!

Iets met 1000 keer een beweging maken voordat ie erin zit..

Zou voor DL een tijdje 5jes, misschien 3tjes, gaan doen op een hoog volume. Gewoon veel tijd insteken, met een erg licht gewicht beginnen en steeds ietsje verhogen. Als je van begin af aan technisch goed tilt dan zal die techniek zo blijven wanneer t zwaarder wordt.

aah goed idee dan ga ik dat maar doen. want deze techniek was wel erg slecht.

thanks bro!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven