XXL Nutrition

Kitty's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zo gister 30 min buik gedaan en daarna heb ik (met spierpijn in m'n ass) flink gezweet tijdens spinning :D Vandaag borst en armen weer :P
 
Wow, 30 min. Wat voor oefeningen doe je dan?
 
Wow, 30 min. Wat voor oefeningen doe je dan?

O god ff denken wat al die namen zijn ;) Hoop dat m'n uitleg duidelijk is :D

Euuh ik begin met zo'n bank waarbij je bovenlichaam schuin omlaag hangt en dan draai ik linksom 15 rondjes horizontaal en daarna rechtsom 15. Dit doe ik 4 keer. Hele zware oefening dit trouwens.

Daarna ga ik op zo'n horizontaal buikspier bankje waarbij je voeten ook vast zitten en je er gewicht op kan doen (10kg). Deze doe ik 4x50.

En als laatst leg ik een matje op de grond en dan doe ik 4x25 m'n benen trekken en dan intrekken en omhoog tikken.

Vragen? :p
 
Stop saying spierpijn in m'n ass ! Ik word er door afgeleid ! :p

Nice train again !
 
Zojuist weer 4 kg eiwit shake's besteld :D Dan kunnen we er weer 1,5 maand tegenaan ;)

OMG m'n gekke poezenbeest heeft net zo'n grote aminotablet gegeten :eek: Hoop dat het geen kwaad kan :( Ik hou hem wel ff goed in de smiezen
 
Zojuist weer 4 kg eiwit shake's besteld :D Dan kunnen we er weer 1,5 maand tegenaan ;)

OMG m'n gekke poezenbeest heeft net zo'n grote aminotablet gegeten :eek: Hoop dat het geen kwaad kan :( Ik hou hem wel ff goed in de smiezen

Nice. Als ik me goed herinner van de pics kunnen jouw poezen wel wat eiwitten gebruiken! :D;)
 
Nice. Als ik me goed herinner van de pics kunnen jouw poezen wel wat eiwitten gebruiken! :D;)

Nou omdat ze kaal zijn kan je wel goed hun spieren zien haha :P Ze zijn best buff hoor hahahaa :laugh:

---------- Post toegevoegd Fri 7 Oct 2011 om 09:38 ----------

Stop saying spierpijn in m'n ass ! Ik word er door afgeleid ! :p

Nice train again !

Jeetje en dan begin ik ook nog eens over die kale katten. Nu ben je zeker helemaal afgeleid hahaaa :D
 
Nou omdat ze kaal zijn kan je wel goed hun spieren zien haha :P Ze zijn best buff hoor hahahaa :laugh:


Jeetje en dan begin ik ook nog eens over die kale katten. Nu ben je zeker helemaal afgeleid hahaaa :D

Kale poezen om precies te zijn ;)
 
Kale poezen om precies te zijn ;)

inderdaad :D

634241043_5_rdsX.jpg
 
Wat een schatjes! Kale poesjes, topic ontspoort :D


Maar bedankt voor de beschrijving van je abs workout. Ik kan nooit wat leuks verzinnen namelijk.
 
Wat een schatjes! Kale poesjes, topic ontspoort :D


Maar bedankt voor de beschrijving van je abs workout. Ik kan nooit wat leuks verzinnen namelijk.


Zijn ook altijd dezelde.
Of niet dan RObke, oude viezerik van me?:D
 
Zo even vanaf vrijdag rust gehouden. Ik was dood op en merkte dat ik echt even rust nodig had. Maar vandaag ga ik er weer tegenaan :D
 
Rug en schouders training:
- Latt pull 13x30kg, 12x35kg, 12x45kg en 8x50kg
- Seated row 15x25kg, 12x30kg, 10x35kg en 8x40kg
- Chin upps 3x10x30kg
- Onderrug 3x12x15kg
- Lat raise 12x4kg, 12x5kg, 12x5kg
- Military dumbbell press 12x8kg, 10x9kg, 8x10kg en 6x10kg
-bent over lat raise (voorover gebogen) 4x12x4kg
 
Heb trouwens die oefening in t declined bankje, draaiend met je bovenlichaam eens gedaan. Voel die echter vooral in mn benen, heb jij daar ook last van of doe ik iets verkeerd?
 
Back
Naar boven