MuscleMeat

Kuurtje Test E,Deca en Diana (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister avond heb ik ook die foto's gezien, sorry dat ik het zeg maar het is innd net of je nog nooit getraint hebt
Misschien verstandig om er maar gewoon mee te stoppen, want om hiervoor je gezondheid op het spel te zetten slaat echt nergens op.
 
Ik zat nog te denken, deze foto's gaat hij weer verwijderen. Ik wou ze opslaan, maar helaas niet gedaan.

Misschien moet je ff nieuwe foto's schieten. Nu wel ff goed poseren.
 
Eigenlijk moeten ze voor een kuur log eerst de before foto's plaatsen (die niet gewijzigd of verwijdert kunnen worden) voor aan een log begonnen mag worden, en aan de hand daar van of het wel zin heeft om een kuur log te starten.

---------- Post toegevoegd Sat 8 Oct 2011 om 10:21 ----------

Brute lats
 
Vanwege schending van de DBB PB voorwaarden hebben we alle posts mbt het voedingsschema verwijderd. Het schema dat hier gepost was, was gemaakt voor iemand die NIET zou gaan kuren, en bovendien bevatte het originele schema zelfs méér kcal dan het huidige. Het spreekt voor zich dat wij hier niet achter staan.

Verdere posts zullen over het kuren zelf moeten gaan, ook al staan wij hier niet achter. Alle posts over het voedingsschema worden verwijderd.

In elk geval volgen we het advies dat hier ook al gegeven werd: als je te weinig aankomt moet je geleidelijk je kcal verhogen of kijken of je training wel adequaat is, veel succes.

PS: iedereen bepaald zelf of ie foto's wilt plaatsen of niet, gelieve dit te respecteren.
 
Sorry maar ik vind het echt te triest voor woorden dat je met een dergelijk fysiek gaat kuren, laat staan er maar überhaupt over na te denken.
 
Ja dat ben ik bob,en ik zou niet weten waarom ik gyno heb...

Oke. nou verras ons en maak er nog wat van. Omdat het lijkt alsof je veel vet of knobbels onder je tepels hebt. Een beetje bitch tits. Maar dat kan ook aan je vetpercentage liggen en weg zijn als je droger bent.
 
Ik zat nog te denken, deze foto's gaat hij weer verwijderen. Ik wou ze opslaan, maar helaas niet gedaan.

Misschien moet je ff nieuwe foto's schieten. Nu wel ff goed poseren.

Waarom zou ik,alleen toch maar negatieve comment en ze hebben niet eens de

foto's van "voor" gezien...
 
Volgens mij stond je op de originele foto's er nog met je kop op. Dus je mag blij zijn dat je nu onherkenbaar bent.
 
Oke. nou verras ons en maak er nog wat van. Omdat het lijkt alsof je veel vet of knobbels onder je tepels hebt. Een beetje bitch tits. Maar dat kan ook aan je vetpercentage liggen en weg zijn als je droger bent.

Ik zal er inderdaad ng wat van maken,ik doe m'n best...

Heb jaren hard gewerkt maar na een zwaar verkeersongeval (1jaar gerevalideerd)

Ben ik alles weer kwijt geraakt :(

---------- Post toegevoegd Sat 8 Oct 2011 om 12:55 ----------

Volgens mij stond je op de originele foto's er nog met je kop op. Dus je mag blij zijn dat je nu onherkenbaar bent.


Jah en waarom dan wel!!!???
 
Verwachte je een serieuze comment dan? Ik heb op dit board nog nooit zo'n slecht fysiek gezien, en het grappige is dat je dus al 16kg verder bent. Voor de mensen die de foto's niet hebben gezien, herkuul:2.
Wees niet zo eerlijk tegen deze jongen:D;)
 
Aangezien ik hier geen enkel nuttig gesprek meer uit zie komen en het klachten regent bij ons vanuit dit topic gaat hij nu dus maar gewoon op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven