XXL Nutrition

Schwarzenegger Museum

Bezoekers in dit topic

Leuk hoor.
 
Haha, gaaf!
 
leuk om een keer heen te gaan als je in de buurt bent :P
 
Ben er 2 weken terug nog geweest;)

Echt geweldig om een keer heen te zijn geweest, mensen zijn veeeeel vriendelijker in oostenrijk dan hier, overal beginnen mensen wel een praatje met je etc. In de slager kregen we zelfs een drankje aangeboden door een ander.
Museum is echt top uiteraard als je een Schwarzenegger fan bent, maar zeker de moeite waard! Heb bergen met foto`s nog ervan dus als mensen zouden willen kan ik daar zeker wat van posten.
 
Ben er 2 weken terug nog geweest;)

Echt geweldig om een keer heen te zijn geweest, mensen zijn veeeeel vriendelijker in oostenrijk dan hier, overal beginnen mensen wel een praatje met je etc. In de slager kregen we zelfs een drankje aangeboden door een ander.
Museum is echt top uiteraard als je een Schwarzenegger fan bent, maar zeker de moeite waard! Heb bergen met foto`s nog ervan dus als mensen zouden willen kan ik daar zeker wat van posten.

Yes please!
 
Voorzijde huis:
2nalb48.jpg


Bodybuilding kamer:
w1dym9.jpg


348k3m9.jpg


1zzlta0.jpg


27wu2jk.jpg


rwuems.jpg


sy9wz9.jpg
 
Nice!
je bent nog steeds goed buff.
 
Film kamer:
256xob8.jpg


2qltp2w.jpg


29nyte0.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2dj10m9.jpg


jiktw5.jpg


2hdw7rr.jpg


sc42rm.jpg


ndu3xd.jpg


1zw0zs3.jpg
 
Haha vet, mag eigenlijk ook wel als je kijkt wat hij allemaal bereikt heeft. Een van de beste bodybuilders ooit, acteur en daarna ook nog eventjes gouverneur van Californië.
 
Is alles eigenlijk nog authentiek?
De vloer enzo bedoel ik dan.
 
Is alles eigenlijk nog authentiek?
De vloer enzo bedoel ik dan.

ja veel dingen wel, de indeling van het huis is aangepast. Het waren eerst allemaal kleinere kamers. Nu hebben ze het verdeeld in paar grote kamers.De orginele keuken en wc zitten er bv ook nog in:D
 
echt vet! mss gaat hij nog voor president? :D
 
echt vet! mss gaat hij nog voor president? :D

Gaat hem niet worden. Je kan in de VS geen president worden als je niet in de VS bent geboren.
 
Back
Naar boven