MuscleMeat

Mascha Tieken en Berry de Mey opzoek naar nieuw talent (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mwah zo vet was ik nou ook weer niet hoor :D

Was idd heel leuk, is toch een aparte sfeer als je aan het trainen bent tussen Dexter, Hidetada, Big Will Harris, Stan mcQuad, etc etc, maar ook de nog onbekende atleten die er lopen, en niet te vergeten alle plastic fantastic babes :D
Heel moeilijk soms als je op een apparaat zit uit te resten en er komt er eentje in een veels te klein en strak broekje stiffedleg deadlifts doen, ben maar een andere oefening gaan doen toen :rolleyes:

ik zou eerst heel indringend staren en dan... swaffelen!:)
 
and the winner is?????
 
Ik heb gewonnen. We waren maar met zn 3'en omdat er 2 het nodig vonden om niet te komen en zich ook niet even netjes af te melden.
 
Ik heb gewonnen. We waren maar met zn 3'en omdat er 2 het nodig vonden om niet te komen en zich ook niet even netjes af te melden.

gefeliciteerd man!

geweldige kans zoiets, haal alles eruit wat je kunt zou ik zeggen :cool:
 
oke dan Rob
wordt lachen met Rob;)
 
keep us posted! ben wel benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen
 
Ik heb gewonnen. We waren maar met zn 3'en omdat er 2 het nodig vonden om niet te komen en zich ook niet even netjes af te melden.


Hey Rob ik feliciteer je nogmaals. Was erg vet ook om Berry te ontmoeten en ook naast je te staan en poseren :)

Succes met je eerste wedstrijd :D
 
en nu? wat krijg je precies robje
 
Ik heb gewonnen. We waren maar met zn 3'en omdat er 2 het nodig vonden om niet te komen en zich ook niet even netjes af te melden.

haha vind je het gek dat ze niet zijn komen opdagen :roflol:
 
Ja de winnaar is Rob S, konden even niet op internet vandaar de late reactie.
Rob S is dus de winnaar en hij heeft de fysiek om echt heel ver te kunnen komen in de sport.Hij heeft alles mee qua fysiek en uitstraling, alleen het poseren ZONDER spiegel is even wennen :D

Het is zeker jammer dat 2 mensen niet kwamen opdagen en niet tijdig hebben afgezegd, dat heeft dan 2 anderen de kans ontnomen mee te doen.

Er komt een volgende search, hou het in de gaten wanneer deze gaat plaatsvinden.

Rob nogmaals gefeliciteerd!!!

[/QUOTE]
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd, maak er anders een logje van Rob, zodat wij trouwe volgers kunnen meegenieten.
 
We zijn blij met de uitkomst van de Search want echt Rob wat een talent ben je. We gaan ervoor om je te helpen en bij te staan bij en naar je eerste wedstrijd.
Berry, Rob en ik hebben er alle vertrouwen in dat jij een mooie toekomst tegemoet gaat.

De andere deelnemers echt onwijs bedankt voor jullie inzet en jullie gedrevenheid. Hou alles wat we gezegd hebben in gedachten en ik hoop jullie echt de volgende Search weer te zien.
 
hey leuke actie!! ik zou graag meedoen alleen is school ffies wat belangrijker :)
 
wie heeftm odel contest gewonnen dan

Er waren te weinig aanmeldingen voor om daar iets mee te kunnen doen.
Volgende search zal dan alleen in het teken staan van jongens en meiden in de bodybuilding/fitness/figure.
 
Mooi hoor, Gefeliciteerd Rob S!
 
Back
Naar boven